Nyt on se yksi askel otettu ja käyty velkaneuvonnassa, Siellä kehotettiin miettimään mistä ja milloin velat tulleet ,mitä ihmettä en mitenkään muista kaikkea,silloin olin lääkkeiden väärinkäyttäjä ja ihan hunnigolla. Mitä te olette kirjoittaneet.Nyt olen siis ns.vieroituksesa ääkkeistä ja elämä suht ok ,toki nuo velat painaa.
velkajärjestely tarina
apuaauttakaa
1
65
Vastaukset
Velat ilmeisesti tulleet jo kauan sitten? Ovat siis varmaan jo ulosotossa. Pyydät sieltä Uo:sta velkasaldoerittelyn, eli ne velat jotka ovat uo:ssa saat sieltä. Voisit toki käydä läpi kaikki yleisimmät perintätoimistot ja pyytää nimelläsi olevat mahdolliset velat. Uo:oon mennyt velka on voitu palauttaa perintätoimistolle. Yleensä hoitomattomat velat päätyvät kaikki viimein uo:oon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982