uimarannalla...

meitsi

Oli todella aurinkoinen elokuun ilta. Olin läheisellä uimarannalla yksin. Menin uimaan. Näin kuinka kaunis ruskea tukkainen tyttö tuli rannalle bikinit päällään. Hän katsoi minuun. Hän asettui muka ottamaan aurinkoa vakkei se enää edes paistanut. Nousin vedestä pois otin pyyhkeeni ja kuivasin itseäni.

Tyttö kysyi nimeäni ja vastasin että Juulia. Hänen nimensä oli Hanna. Asetin pyhkeeni Hannan viereen. Siinä me makasimme molemmat vierekkäin muka ottaen aurinkoa. Olimme aivan hiljaa... Laitoin käteni Hannan tissin päälle. Hanna hätkähti aluksi mutta hymyili sitten. Mä puristelin Hannan rintoja molemmilla käsin.. Hanna nousi istumaan ja otin häneltä bikinien yläosan pois. Hänen nännin päänsä olivat aivan kovana. Me suutelimme kiihkeästi.

Hanna hyväili käsillään vartaloani. Hänen kätensä tuntuivat hyvältä ihollani. Hän otti minun bikinien yläosan pois. Mä kaadoin Hannan hellästi makaamaan maahan. Menin hajareisin hänen päälle. Suutelin häntä kiihkeästi. Siirryin alaspäin.. Nuolin Hannan kaulaa pitkin vedoin. Hannan hengitys tiheni. siirryin hänen tisseillee. Nuolen hänen kiinteitä rintojaan vuorotellen.. Näykin hänen nännejään hellästi.

Siirryin yhä alemmas. Nuolin hänen vatsaansa sieltä täältä.. viimein suuni kohtasi Hannan bikinien alaosan rajan.. Otin alaosan pois. Hanna levitti jalkojaan kiimaisena. Minä nuolin hänen reisiään pitkin vedoin. Pyörittelin kieltäni hänen reidellään. Kieleni meni koko ajan lähemmäksi ja lähemmäksi Hannan pillua. Hanna yritti tulla koko ajan lähemmäs minua, mutta en koskenut hänen pilluunsa. Hanna oli jo aivan märkänä. Mutta minä vain nuolin hänen pillun ympäristöä tosi kiihoittavasti. Hanna toi käsiään kohti pilluansa ja yritti laittaa sormensa sisäänsä. Minä estin sen. Laitoin hänen kädet pois ja sanoin nauti sinä vaan. Hannan hengitys oli todella kiivasta.

Viimein koskin kielen päälläni Hannan pillua ensin varoen. Hanna värähti kieleni kosketuksesta. Nuolin Hannan pillua pitkin vedoin. Hannan hengitys oli todella kiivasta. Käteni menivät Hannan isoilla rinnoille. Puristelin rintoja tois kiivaasti. Kieli oli klitan päällä. Otin klitan suuhuni ja imen sitä. Pyörittelin kieltäni Hannan klitan ympärillä. Hanna sanoi älä vaan lopeta. Leikin hänen klittansa kanssa. Imin sitä. Kieleni pyöri sen ympärillä. Sitten laitoin kielen niin syvällä Hannan sisään kun se vaan meni. Hanna työntyi lähemmäs minua. Laitoi jalkansa olkapäilleni. Minä pyööritin kieltä hänen sisällään todella kiivaasti! Kieleni pyöri ja heilui Hannan sisällä. Tunsin Hannan jäykistyvän. Hän sai orgasmin.

Siirryin takaisin hänen klitalleen. Aloitin uudelleen´leikin sen kanssa.. Imin sitä todella kiivaasti. Toinen käteni tuli Hannan pillulle. Laitoin yhden sormen Hannan sisään ja aloin runkata häntä. Toinen käteni puristeli yhä Hannan rintoja. Imin hänen klittaansa kiivaasti. Laitoin toisen sormen Hannan sisään.. Runkkasin häntä sormillani aluksi hitaasti. Kovennin tahtiani koko ajan. Tunsin kuinka Hanna jäykistyi taas ja sai toisen orgasmin. Imin vielä hänen klittaansa ja tein muutaman työnnön sormillani. Ja sitten meni hänen viereensä makaamaan. Suutelin häntä. Hanna sanoi kiitos..

3

6982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ...

      Iso musta dildo oli

    • toi

      niin selvää ole , naistenkaan kesken?Menen rannalle..ja se KLITTA.. että"kyrsii"!!!PS.mene katsomaan,dnovellit,miten tarinoita kerrotaan,löytyy muuten joka makuun!

    • Josie86

      Joo, tykkäsin. Ehkä olis voinu kertoa vähän tarkemmin tossa alussa mut guudguud.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe