Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Avautumista

psyko

Olen 17v tyttö. Kuulen jatkuvasti ääniä, jotka moittivat ja nauravat minua koko ajan. Minulle on diagnosoitu psykoottinen masennus. Käyn psykiatrilla, ei siis sen puoleen hätää. Olen myös jo vuoden verran tuntenut erään naispapin, ja nyttemmin olen tajunnut rakastavani häntä. Se tunne raastaa minua elävältä, kun tiedän ettei meistä tule koskaan mitään. Vain hänen kanssaan tunnen olevani turvassa ja vain hän saa minut iloiseksi edes hetkellisesti. Tapasin hänet tänäänkin. Olin etuajassa. joten ehdin vähän miettiä asioita. Aloin jostain syystä pelätä ettei tämä nainen tulekaan. Silloin kuulin äänen sanovan "Ei se tuu. Pappisi hylkäsi sut. Nyt tapahtu se mitä pelkäät kaikkein eniten". Hän kuitenkin tuli. Luotan häneen 120% mutta äänet saavat minut paniikkiin. Äänet esittävät erillaisia herjauksia minusta ja tästä papista. Ei minulla ole varsinaista kysymystä, vaan halusin vain avautua. Toivottavasti ei haitannut...

24

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä.vaa

      Siis...WTF!? Oot rakastunu pappiin? Paljon ikäeroo teil on?

      • No hän on 50v kai... Ja minä 17v. Noin 33 vuotta siis ikäeroa, ja senpä takia meistä ei voi tulla mitään.


      • psyko kirjoitti:

        No hän on 50v kai... Ja minä 17v. Noin 33 vuotta siis ikäeroa, ja senpä takia meistä ei voi tulla mitään.

        Jos äänet sun päässäs herjaa sitä pappia niin se vaan tarkoittaa et sisimmässä vihaat sitä.


      • psyko kirjoitti:

        No hän on 50v kai... Ja minä 17v. Noin 33 vuotta siis ikäeroa, ja senpä takia meistä ei voi tulla mitään.

        Hähää mun nikki olikin jo varattu


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        Jos äänet sun päässäs herjaa sitä pappia niin se vaan tarkoittaa et sisimmässä vihaat sitä.

        LOLIHENTAI 😙😙😙


      • THELOLIHENTAI kirjoitti:

        Jos äänet sun päässäs herjaa sitä pappia niin se vaan tarkoittaa et sisimmässä vihaat sitä.

        En todellakaan vihaa!! Äänet herjaavat enimmäkseen minua, mutta joskus myös häntä.


      • psyko kirjoitti:

        En todellakaan vihaa!! Äänet herjaavat enimmäkseen minua, mutta joskus myös häntä.

        no sit kantsii vaan tappaa ittes vitun emo


    • Ja olisi kiva jos voisin täällä jollekin jutella

      • jonijonijon

        Mulle voit jutella, juttele pois.


      • veio3

        Ymmärtäisitpä miten hyvässä tilanteessa olet.
        Unohda ne diaknoosit, ne vain lujittavat ongelmia. Toiseksi, toivottavasti sinulla on oikeaan suuntaan vievä terapia, niitä on vähän.

        Moni on dumpannut ne ajatukset jotka sinua nyt vaivaavat niin syvälle etteivät kuule niiden ääniä eivätkä siten pysty saamaan apua. Silloin elämä on vain näyttelyä. Älä tee samaa virhettä.

        Yksi konsti päästä eteenpäin ja oikeaan suuntaan on ymmärtää mistä on kysymys. Hae kirjastosta J.Konrad Stettbacherin kirja Kärsimyksen mielekkyys. Lue edes takakansi.
        Kerro sitten millaisia ajatuksia se herätti.


    • Millä tavalla oot psykopaatti?

      • Oonko mää psykopaatti t: trottla linkkien jakaja LOLIHENTAI


      • En oo psykopaatti, nimimerkkini on haukkumanimeni. Minua on haukuttu mm. "Vitun psyko" yms


      • Ne jotka haukkuu sua psykoks on aika retuja varmaan ku haukkuu su ja ei edes tiedä mitä se tarkottaa. Kysy seuraavalla kerralla niiltä että tietääkö ne edes mitä se tarkottaa


    • Hei

      On hyvä, että olet saanut hoitoa masennukseesi. En osaa tarkemmin sanoa noista äänten kuulemisista kun en ole lääkäri tai psykologi. Mutta käsittääkseni ne saattavat hyvin kuulua siihen psykoottiseen masennukseen. Tärkeää on, että ymmärrät niiden olevan vain ääniä, eivät totta. Se ei ole totta, että olisit surkea ja naurettava, vaikka äänet sanoisivat mitä. Äänet joita kuulet, eivät myöskään kerro totuutta muista ihmisistä, kuten vaikka, että pappi jota tapaat, olisi epäluotettava. Voisiko niitä ääniä ajatella jonain pikku riiviönä jolle vaan sanoisit, että olepas nyt hiljaa senkin höpöttäjä. Ettet ottaisi niin todesta sitä mitä ne yrittävät kertoa. Ettet myöskään tuomitsisi ääniparkoja vaan suhtautuisit jopa ymmärtävästi. Ne ovat kiusallisia, mutta vähän säälittäviä..

      Mitä tulee siihen, kun kerroit suhteestasi tähän naispappiin, on ihan luonnollista tuntea rakastumisen tunnetta. Hän on kuitenkin uskottusi, kuuntelee ja ymmärtää sinua. Hän välittää sinusta ja koet olevasi turvassa hänen kanssaan. Mielestäni voisit nauttia siitä ihmissuhteesta ja luottaa siihen, että hän aikuisena osaa toimia oikein. Mistään seurustelusta ei tietenkään voi olla kyse nyt eikä myöhemminkään. Mutta on niin paljon muitakin tärkeitä ihmissuhteita. Teidän suhteenne on sinulle tärkeä ja voit olla iloinen ja onnellinen siitä, vaikka äänet sanoisivat ihan mitä vaan.

      Tsemppiä ja iloa alkavaan syksyyn!

      Pappi Elisabet

      • Tuo on niin asiatonta, että teen tästä ilmiannon.

        pappi Elisabet


      • Eivittutroll

        Ahahahahahaa


      • Kauha-Guru_

        Älä ulise pöhkö fanaatikko vaan työnnä risti perseeseesi ja leiki jeesusta.


      • Luontopuu

        "Mistään seurustelusta ei tietenkään voi olla kyse nyt eikä myöhemminkään."

        Niinhän se taitaa olla Nokia Mission ulkopuolella, että sielunhoitaja ei saa kajota asiakkaaseensa, vaikka tekisi mieli. Hoitosuhteella ei ole mitään varsinaista loppumisaikaa, jonka jälkeen saisi seurustella, vaan sielunhoitosuhde jatkuu läpi elämän. "Älä koskaan syö kuormasta" on tärkeä ohje hoitajalle kuin hoitajalle.


      • veio3
        Kauha-Guru_ kirjoitti:

        Älä ulise pöhkö fanaatikko vaan työnnä risti perseeseesi ja leiki jeesusta.

        Mikä sinua pelottaa noin paljon vai onko tuo enemmänkin mallioppimista ympäristöstäsi, jonka seurauksista et ole uskaltanut astua eroon.?


      • veio3

        Ehkä sinulle ei kukaan ole koskaan antanut oikeaa palautetta. Helppo sieltä piilostasi on huudella. Tule sanomaan sama FacetoFace.


    • vois_olla

      Skitsofrenia

    • Skitsofredia22

    • Kauha-Guru_

      Mielikuvitus pappi varmaankin.Ei kannata ruokkia harhoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe