Euroopassa on tällä hetkellä levotonta kun ISIS -järjestö tekee terroritekoja , missä milloinkin. Oletko ajatellut siitä huolimatta matkustaa , niinkuin ennenkin. Itse kyllä pelkään lähteä , koska jo lentokentilläkin nämä terroristit ovet tehneet iskuja ja ihmisiä kuollut.
vieläkö uskallatte matkustaa euroopassa ?
59
<50
Vastaukset
Annahan ensin aihe miksi matkustaa.
Kaiken näkee netistä.
H.Tosin, pommit ovat aina pikkuisen myöhässä ilman raadollisia lähi-kuvia.
Seksi-pommeja kyllä lähennellään.
Nyhdetään Nykäsestäkin
H.- tyhmempikuinluulin
olet tyhmää tyhmempi,KVG hunksz !!
- densa-ei-oo-mensa
Hunksi on jouto-palstojen Juutas-Iskari (irroitettu vanhasta ladasta).
Hän edustaa älykkyyden ja sivistyksen 75 %.n Alea.
- flegmaatti
Luotan (epä)todennäköisyyksiin. 14.09. Espanjaan ja 28.11. Hampuriin.
Edellyttäen, ettei eilinen syöpätestini päätä toisin."teevee"
Jos Syöpä-testi on myönteinen, mene reippaasti vaan rekkojenkin alle.
Mitä sitä enää häpeilemään.
Ole kuin "humpsin" keino-mies.
H.- matkoillelähtemään
Toivottavasti testit ovat hyvät ja pääset matkoillesi lähtemään.
- tavallistakin.enemmän
hunksz kirjoitti:
"teevee"
Jos Syöpä-testi on myönteinen, mene reippaasti vaan rekkojenkin alle.
Mitä sitä enää häpeilemään.
Ole kuin "humpsin" keino-mies.
H.Mikä hunksia harmittaa kun nuin pitää keljuilla?
tavallistakin.enemmän kirjoitti:
Mikä hunksia harmittaa kun nuin pitää keljuilla?
"tavallistakin.enemmän"
Keljuilla?
Minähän kannustin näytelmää.
H.- Nyhdät-tyhjästä-tyhmää
Luuletko olevasi j o k u näytelmä-käsi-kirjoittaja? Mikään noteerauksesi ei pohjemmalle pääse.
- flegmaatti
matkoillelähtemään kirjoitti:
Toivottavasti testit ovat hyvät ja pääset matkoillesi lähtemään.
Kiitoksia toivotuksesta! Olemme olleet nyt hapatissa yhden viikon yli 4kk.
Minä omien sattumusteni vuoksi ja vaimoni seuran vuoksi, vaikkakin hän on tehnyt kaksi harmaahapsien päivän reisua kotimaassa ja käynyt ilakoimassa pari viikkoa lastenlastemme kanssa. - ongelmia.on.molemmilla
hunksz kirjoitti:
"tavallistakin.enemmän"
Keljuilla?
Minähän kannustin näytelmää.
H.Se kuka idiootti hunkin viestejä pystypeukuttaa, ei ole terve itsekään.
- ei-kukaan-muu
vain hunksi itse tai sen vara nimmarit.
- hänen.ihailija
ei-kukaan-muu kirjoitti:
vain hunksi itse tai sen vara nimmarit.
Ent.siivooja
- vaihtoehtoja
hänen.ihailija kirjoitti:
Ent.siivooja
Rosaliiin/mimmimummi
- ent.siivoojaparka
hänen.ihailija kirjoitti:
Ent.siivooja
Terve!
- Uutispimentoinen
Terve.
Tai paranemaan päin. Minulla oli kihti vasemmassa pikku-grillissä.
Onko Ooloffi Palmeeran nitistäjää näkynyt, tai siis onko löytynyt?
En ole seurannut ruotsin takaisia uutisia kahteenkymmeneen vuoteen. - ent.siivoojaparka
Uutispimentoinen kirjoitti:
Terve.
Tai paranemaan päin. Minulla oli kihti vasemmassa pikku-grillissä.
Onko Ooloffi Palmeeran nitistäjää näkynyt, tai siis onko löytynyt?
En ole seurannut ruotsin takaisia uutisia kahteenkymmeneen vuoteen.En ole enää aikoihin viitsinyt häntä etsiäkään.
Huonosti minäkin olen perillä maailman tapahtumista. Aina minulle on jostain muualta kuin mediasta ilmoitettu mitä suurta maailmalla on tapahtunut ja sitten olen alkanut kaivelemaan siitä tarkempia tietoja.
Suomesta käsin minulle ilmoitettiin yhtenä iltapäivänä sekin (kauanko siitä lienee?), että Olof Palme on ammuttu edellisenä iltana. Kaipa sekin tieto tulee aikanaan sieltä kautta, jos murhaaja joskus löytyy. Ootellaan nyt tässä vaan ...
- matkaeurooppaan
Olen ainakin varannut matkan eurooppaan, mutta kun ajankohta lähestyy, niin katon mikä tilanne silloin on. kyllä vähän pelottaa, koska lähden yksin matkaan.toisaalta täällä kotimaassakin voi tapahtua mitä vaan ja kaiken vaarallisin on oma koti yksinäiselle.
- ent.siivoojaparka
Missä sinä nyt asut?
Jossain Euroopan ulkopuolella? - Valpas-joka-hetki
Kyllä minäkin harmittelisin jos kotimaassa räjähtelisi sillä aikaa kun olen euroopassa, että vitsinhitsi miksi en ollut paikalla.
Noo vitsit sikseen ja vanhat hunkz-fraasit kehiin. Myös koti on vaarallinen paikka, etenkin jos siellä on kaasulaitteita voi pamahtaa. Ja vaaroja on tuhansia monenlaisia muitakin kuin terrorismi. Sitä vaan täytyy osata kulkea näkö valppaana ja osata kuulla olennainen, ettei luota pelkästään omiin varpaisiin.
Ainoastaan kuuro-mykkä-sokea ei ohjeita tarvitse, silti se saattaa olla viisaampi kuin tavis. Sisällään.
- ent.siivoojaparka
En vuosikausiin ole missään muualla matkustanutkaan kuin Euroopassa.
Nykyisin vähemmän matkustan täälläkään, mutta vielä töissä käydessäni sitä sai tehdä viitenä päivänä viikossa.
Eilen matkustin Tukholmaan pitkästä aikaa. Ei peloittanut yhtään. Toki uskallan. Vajaa kuukausi ja taas Amsterdamiin, yhdelle Euroopan vilkkaimmista lentokentistä. En pelkää yhtään, jos paukkuu niin sitten paukkuu,
sitten muutan suunnitelmia jos vielä on muuttajaksi. Sen verran käytös on muuttunut, että seuraan yksinäisiä unohdettuja matkalaukkuja ja juoksen karkuun.
Elämää en pelkää, on jo niin ikävä sinne.
Ja sitä voi räjähtää omassa sängyssäänkin jos ...- flegmaatti
Koiranäytös Barcelonan kentällä.
Jokunen vuosi sitten, odotellessamme lähtöselvityksen aukeamista, havaitsimme keskellä hallin lattiaa isännättömän matkalaukun. Jonkin ajan kuluttua tuli kaksi poliisia hämmästelemään matkan päästä ko. laukkua.
Noin vartin kuluttua ilmestyi haalaripukuinen, neljän hengen partio labradori noutajan kanssa.
Jäivät parinkymmenen matrin päähän jossa yksi haalarityyppi osoitti koiralle laukkua ja piirsi kädellään ilmaan laukun nelikanttimuodon.
Hurtta singahti innoissaan nuuhimaan laukkua ja palasi pettyneen näköisenä haalarityyppien luokse.
Yksi haalaityyppi meni ja avasi laukun näyttäen kavereilleen tyhjää kopsaa.
Tällä välin hurtta hyppi innoissaan ja voin kuvitella sen ajatukset. "Tää on kivaa! Onks enemmän laukkuja"?
Jo ennen haalarityyppien tuloa olin ajatellut mahdollisuutta etäisyyden ottamiseen tuohon orpoon konttiin mutta tilastollinen todennäköisyys! Piti paikkansa. - Teräsmies_tulee
Ai isiskö euroopassa nyt riehuu? Eikös al-qaida, missäs se nyt on?
Teräsmies tulee oletko valmis!
Ai niin. Noi on noita USA:n luomia uhkakuvia vaan.
Mutta kyllä sielä joku riehuu. Brysselissäkin security urpot ampuivat lentokentällä koripalloilijaa jalkaan. Taitaa liipasinsormi olla herkässä.- Logot-vaihtuu
Ei ole Isistä tai Al-quidaa enää. On vain uuden mallinen Al-Nyhtö-Qaura.
- Korppis1
Maaliskuun 2017 alussa Hollantiin. Maaliskuun puolessa välissä Miamiin ja sieltä risteilylle Väli- ja Etelä-Amerikkaan. Sitten takaisin Hollantiin ja kesän kynnyksellä Suomeen. Kun putosin kotona tuolilta 5.3.2016 ja mursin L2-selkänikamani siinä lattialla maatessani ajattelin, tässäkö tämä nyt oli. Ei ollut minulle vielä aika asettua vaan sain lisäaikaa. Lisäajan haluan viettää siten, että muisteltavaa on kun en enää jaksa nousta ylös sängystä.
Olen aina ihaillut flegmaatin elämänasennetta.Itäinen vai läntinen Karibia vai molemmat? Missä kaupungeissa laiva käy? Toivottavasti Cartagena de Indias on yksi niistä.
- Korppis1
Paloma.se.co kirjoitti:
Itäinen vai läntinen Karibia vai molemmat? Missä kaupungeissa laiva käy? Toivottavasti Cartagena de Indias on yksi niistä.
FT Lauderdale Florida
Half Moon Cay
Curacao
Aruba
Cartagena
Panama Canal, Colon
Puerto Limon, Costa Rica
Läntistä reittiä takaisin Floridaan.
Käymme maissa kaikissa satamissa ja teemme tutustumisretkiä. Korppis1 kirjoitti:
FT Lauderdale Florida
Half Moon Cay
Curacao
Aruba
Cartagena
Panama Canal, Colon
Puerto Limon, Costa Rica
Käymme maissa kaikissa satamissa ja teemme tutustumisretkiä.Teille tulee ihana risteily. Saisimpa Lutusen mukaan....Cartagenassa olen ollut viikon ihana vanha kaupunki ja San Felipen linnoitus rannat ei uimakelpoisia.....
- korppisSaunasta
Paloma.se.co kirjoitti:
Teille tulee ihana risteily. Saisimpa Lutusen mukaan....Cartagenassa olen ollut viikon ihana vanha kaupunki ja San Felipen linnoitus rannat ei uimakelpoisia.....
Tätä mun rakasta ei tarvii houkutella. Matka on hänen ideansa. Olimme alkujaan menossa Indonesiaan, mutta idän levottomuudet ja tuon vuoden ajan kuumuus muutti suunnitelmiamme. Viime syksynäkin hän yllätti Rooman matkalla. Euroopassa on myös maita joita emme ole vielä bongailleet joten koettavaa ja nähtävää on vielä paljon.
- flegmaatti
Korppis1 kirjoitti:
FT Lauderdale Florida
Half Moon Cay
Curacao
Aruba
Cartagena
Panama Canal, Colon
Puerto Limon, Costa Rica
Käymme maissa kaikissa satamissa ja teemme tutustumisretkiä.Mielenkiintoiselta vaikuttava reitti.
Olemme vaimoni kanssa tottuneet karuihin puitteisiin ja se on ohjannut myös varustamojen valintaa. Eniten olemme käyttäneet Thomsonin keskikokoisia, vanhahtavia paatteja koska koemme ne kodikkaiksi.
Niissäkin vaimon hinku kapun yliarvostetulle illalliselle menee mielestäni överiksi.
Karibialla olemme kiertäneet vain Pieniä Antilleja viikon risteilyllä.
Muutama vuosi sitten varasin Panamasta lähtevän, eteläisiä Antilleja kiertelevän risteilyn mutta tutkiessani tarkemmin ohjelmaa niin vaihdoimme se Kuuban kiertelyyn.
Panamassa 4:n vrk:n hotsku tuntui liian fiiniltä ja laiva oli iso kolossi.
Kaikilla risteilyillämme ( 5kpl ) olen ennakkoon tutkinut reitit ja satamakaupungit mielenkiinnon kohteineen. Olen katsonut myös retkien sisällöt ja kiinnostavilta osin olemme käyneet samoja kohteita läpi käyttäen julkisia kulkuneuvoja. Pihistämistäkö? Ei vaan heikkohermoisuutta ja realismia!
Tämä lienee sitä luokkatietoisuutta"!
Kukin liikkuu puitteissa joissa viihtyy! - Pientä-vesikeinua-vaan
korppisSaunasta kirjoitti:
Tätä mun rakasta ei tarvii houkutella. Matka on hänen ideansa. Olimme alkujaan menossa Indonesiaan, mutta idän levottomuudet ja tuon vuoden ajan kuumuus muutti suunnitelmiamme. Viime syksynäkin hän yllätti Rooman matkalla. Euroopassa on myös maita joita emme ole vielä bongailleet joten koettavaa ja nähtävää on vielä paljon.
Olen rukoillut ja toivonut teille pyörremyrskyt ja hurriganesit risteilynne ajaksi. Karibialla puhaltaa ensi keväänä. Viidennen asteen voimalla.
- flegmaatti
Pientä-vesikeinua-vaan kirjoitti:
Olen rukoillut ja toivonut teille pyörremyrskyt ja hurriganesit risteilynne ajaksi. Karibialla puhaltaa ensi keväänä. Viidennen asteen voimalla.
Myrskytoivomuksen toteutuminen ei ole todennäköistä. Syksyllä myrskyää jos myrskyää. Kevättalven kuukaudet ovat mielestäni parasta aikaa.
Jos oikein yrität niin saattaisit toivoa satamaa lähetyttäessä pinnanalaista mainikia joka voisi hieman heilauttaa paattia mutta tuskin ko. risteilijän kokoista sekään. - Korppis1
Pientä-vesikeinua-vaan kirjoitti:
Toivon, että rollaattorisi jarru pettäisi jyrkässä alamäessä ; ))).
Tai en toivo, en toivo kenellekään pahaa, sillä tiedän, että sitä sanaa en sano jonka päähän en pääse.
- Tarpeeksi.nähdyt
Ei peloita enempi pelottaa kauppamatka pyörällä, massaturisti kohteet ei enään kiinnosta vaikka ilmasin pääsisi.
- VoinLähteäJaKOsla
Massakohteisiin pääsee helposti ja halvalla. Sieltä käsin on hyvä retkeillä julkisilla yhteyksillä ihan minne haluaa,
Ei nyt kannata lähteä, ei ole pakko, ainakaan Eurooppaan. Kotona on niiiiin turvallinen olo, missään ei ole niin hyvä kun kotona. Ikioman kodin lämmössä. Torkkupeitto päälle ja pienet ettonet keskellä päivää, masu täynnä hyvää ruokaa. Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä, vielä voi löytää ystävän, vielä tilaisuuden saa...😊💓💕
- hytinäx1
Tässä nyt mihinkään matkusteta kun just saanut uuden työpaikan ja eikä ole oikein matkustuskaveriakaan. Katsotaan sitten ens kesänä minne päin suunnistaa.
Miksi ei lopeteta sotia tai ihmisten muuttoja ilman rahaa ei orjia tarvita muualla kuin Suomessa näin ymmärrän asian!
"äksy"
Jollain tavalla on arvostuksiin saatava ero.
Jos ei rahalla, niin ihmisiä potkimalla.
Olet huomannut varmaan että ihmisiä on liikaa.
Rahaa liian vähän.
-
Sodilla tasataan eroja.
Turkki tosin sotii sortamalla rotuja.
Demokraattinen valtio kun on.
H.Rahaa tekee EU koko ajan ostamalla valtioiden velkakirjoja tunhansia miljardeja rahaa on aina ne ovat vain numeroita.
Ihmiset tekevät rahaa taloutta valtioille tässä tokin täytyy olla lopussa tuottavuus sillä lainalla vain laina kasvaa oli maa mikä tahansa.
Sodista en pidä---historiassa Suomikin voisi ehkä ollut vähemmin sotia,, luulen.
Rahaa on aina valtioilla ja valtio ei tee konkurssia sen asian mielessä.
- ent.siivoojaparka
Kuka nyt enää Euroopassa uskaltaisi matkailla.
Syyria on nykyisin mainio turistikohde.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/utrikes/article23446769.ab
https://www.youtube.com/channel/UCnjf7rQSOKKZAt2jYX94xwQ Suomalaisilla on ihmeellinen luulo olla jotain erikoista? Vaikka volgan mutkasta kaikki. Olen ajalla tunnut tuntemaan suomalaiset 69 vuotta siis koko ikäni ja siitä 2 vuotiaasta näkö muistilla, muistan kaiken.
Suomella on hyviä Nimiä maailmalla tänään Kone---muut on vähän.Näin on totuus--- oli NOKIA ja paljon milnjonääreitä ja suru perillä kuka sai ja kuka ei....
Mitä on raha ja omaisuus, hyvä tänään niin kuin kirjoitan! Vain elämässä rahaa tarvitaan.
Elämässä rahaa tarvitaan ei unelmissa
Uskallan hengittää, uskallan matkustaa, lähiaikoina lähdenkin oikein kiertoajelulle idästä länteen, sit pohjoiseen ja sieltä etelään.
Saas nähdä kuinka mun käy.- epävarmuus-harmillista
EI oikein haluta, tulee mieleen jos just sillä lennolla paukahtaa pommi,
muutaman kerran on koneen lähtö myöhästyny,
kun epäilyttävä häirikkö on pitäny poistaa koneesta
ja kaivaa sen matkatavarat pois ruumasta,
toistaiseksi olen luottanu finnairin tarkuuteen,
--
juu ja ku meikäläinen ei missää elämäntilanteessa käytäydy muutenkaa uhkarohkeesti,
sama koskee liikennettäki maanteillä,
kaikki pitää olla varmaa ja turvallista,Tokko pelottomuus on uhkarohkeutta,
siihenhän nämä terroristijärjestöt pommihyökkäyksillään juuri pyrkivät,
että ihmiset pelkäisivät , että heidän elämästään tulisi epävarmaa, turvatonta.
Yksikin pelkääjä on voitto terroristeille.
Yksikin pelko pään sisällä lisää epävarmuutta.
Voiko elämä enää missään on varmaa, varsinkaan tässä iässä,
kaikkeen ei voi koskaan varautua.
Epävarmuuteen varautumiseen on hyvä varautua.- flegmaatti
rosaliiin kirjoitti:
Tokko pelottomuus on uhkarohkeutta,
siihenhän nämä terroristijärjestöt pommihyökkäyksillään juuri pyrkivät,
että ihmiset pelkäisivät , että heidän elämästään tulisi epävarmaa, turvatonta.
Yksikin pelkääjä on voitto terroristeille.
Yksikin pelko pään sisällä lisää epävarmuutta.
Voiko elämä enää missään on varmaa, varsinkaan tässä iässä,
kaikkeen ei voi koskaan varautua.
Epävarmuuteen varautumiseen on hyvä varautua.Pelottomuus on pelon harkittua hallintaa.
Pelko itsessään saattaa johtaa ylilyönteihin.
Koksuaikana oli varuskunnan päivystävänä upseerina kun päävatiossa olevan B-komppanian vartioporukan alikessau soitti hätäpäissään kertoen yhden hepun virittäneen kp:n ilmoittaen, että hän tapaa kaikki. Takaa kuului epämääräistä melua.
Kyseisen komppania porukka oli aina joskus käyttänyt asetta harkitsemattomasti. Mm. ampuneet pääportilla kissan.
Lähdin selvittämään tilannetta. Oli joulukuinen yö. Etenin päävartion suuntaan männyltä männylle varautuen edestä pärähtävään kp:n sarjaan.
Päävartion eteisessä kuullostelin ääniä mutta mitään pokkeavaa ei kuulunut.
9mm Lahti pistoolini oli viritettynä ja poistin varmistimen.
Astuin sivuun kun avasin tuvan oven. Aseen pidin vartaloni takana.
Kaikki oli rauhallista mutta alikessun ääni värisi vieläkin. Yksi solttu oli vain säikytellyt esimiestään.
Koko litanian alkuun liittyen niin olin niin peloissani, etten ole lainkaan varma ettenkö olisi ampunut jos tuvassa olisi ollut joku heppu kp kainalossa vaakasuorassa asennossa.
Joutuessaan ennalta harjoittelemattomaan tosipaikkaan ei voi olla varma omasta reagoinnistaan.
Sivulliset voivat viisastella tätäkin tapausta mutta viisastelijoiden omasta toiminnasta ei ole mitään takuita. - flegmaatti
Eiköhän turvallisuus ratkea kenttätoiminnoissa. Lentoyhtiöillä ei taida olla omia pommitarkastuksia.
flegmaatti kirjoitti:
Pelottomuus on pelon harkittua hallintaa.
Pelko itsessään saattaa johtaa ylilyönteihin.
Koksuaikana oli varuskunnan päivystävänä upseerina kun päävatiossa olevan B-komppanian vartioporukan alikessau soitti hätäpäissään kertoen yhden hepun virittäneen kp:n ilmoittaen, että hän tapaa kaikki. Takaa kuului epämääräistä melua.
Kyseisen komppania porukka oli aina joskus käyttänyt asetta harkitsemattomasti. Mm. ampuneet pääportilla kissan.
Lähdin selvittämään tilannetta. Oli joulukuinen yö. Etenin päävartion suuntaan männyltä männylle varautuen edestä pärähtävään kp:n sarjaan.
Päävartion eteisessä kuullostelin ääniä mutta mitään pokkeavaa ei kuulunut.
9mm Lahti pistoolini oli viritettynä ja poistin varmistimen.
Astuin sivuun kun avasin tuvan oven. Aseen pidin vartaloni takana.
Kaikki oli rauhallista mutta alikessun ääni värisi vieläkin. Yksi solttu oli vain säikytellyt esimiestään.
Koko litanian alkuun liittyen niin olin niin peloissani, etten ole lainkaan varma ettenkö olisi ampunut jos tuvassa olisi ollut joku heppu kp kainalossa vaakasuorassa asennossa.
Joutuessaan ennalta harjoittelemattomaan tosipaikkaan ei voi olla varma omasta reagoinnistaan.
Sivulliset voivat viisastella tätäkin tapausta mutta viisastelijoiden omasta toiminnasta ei ole mitään takuita.HYvä juttu, hyvä lause...
"Joutuessaan ennalta harjoittelemattomaan tosipaikkaan ei voi olla varma omasta reagoinnistaan."
Vaikka kuinka ajattelisi, että toimin sitten niin ja niin, olen rauhallinen jne mutta onnettomuustilanteessa esimerkiksi on ennakoimattomia muuttuvia tekijöitä, jotka saa toimimaan vaikkapa täysin päinvastaisesti kun ajatteli toimivansa.
Se on ehkä persoonakohtainen ominaisuus sekin, että osaa tavallaan mielessään kuvitella mahdollisia vaaratilanteita ja kun kuvittelee vaaratilanteen , samalla kuvittelee miten sitten toimisi. Siitäkin tulee ehkä alitajuntaista toimintaa, ei siinä tarvitse hirveitä mietintöjä pitää.
Se on tavallaan kuin sisäinen 'ensiapulaukku'.
Kauemmas pitäisi mennä. Intianvaltameressä kököttää saari nimeltä Mauritius, se kiinnostaa minua, ne valkoiset hiekkarannat kristallinkirkkaine vesineen, tarpeeksi kaukana Euroopan kurjuudesta. Finnmatkat tekee sinne matkoja.
Suora lento palmuparatiisiin, ilman välilaskuja. Ilman Euroopan hektisiä, stressaavia, vaarallisia, pommiuhattuja lentokenttiä.
Tosin todennäköisyys että juuri sinä satut olemaan juuri siinä paikassa juuri siihen aikaan on hyvin minimaalinen.
On enemmän todennäköistä että huuverilla ajeleva naapurin pikkupoika pokemonijahdissa ajaa sun kumoon kun käyt postilaatikollasi, kalautat pääsi johonkin katukiveen ja kuolet siihen paikkaan.- ent.siivoojaparka
Mistä sinä täällä Euroopassa asuvana sen suoran lennon sinne palmuparatiisiin ottaisit? Ensin laivalla, junalla tai bussilla Euroopan ulkopuolelle ...? Mikä se olisi sellainen turvallinen lentokenttä Euroopan ulkopuolella? Jossain Lähi-Idässä ehkä?
- junttilanJonne
https://www.youtube.com/watch?v=0DPp7wmwhcQ
Tässä on esimakua. Uskallan lähteä jos muuten huvittaa. Ihan hyvin voisin lähteä, olenkohan jämähtänyt?
Elämä on vaaroja täynnä, nykyisin enemmän kuin aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840