Ajattelin hommata toisen 512mb muistikamman koneeseeni, mutta tulee kysymys eteen että täytyykö muistien olla saman merkkiset että ne toimivat?
Koneessani on nyt takeMS:in muistikampa, joten käykö esim. kingstonin kampa toiseksi?
Erimerkkiset muistit
Zomeone
3
664
Vastaukset
- määää
saman merkkiset. Ongelmia voi tietenkin aina esiintyä. Kone saattaa jumittaa, mutta ratkaisu voi olla niinkin helppo, että vaihdat muistikampojen paikkoja päittäin. Omien kokemusten perusteella tämä on aivan henkimaailman asia.
- muistaja
Mielestäni TakeMs:n muistit toimivat yhteistuumin kingstonin muistien kanssa eli ei muutakun kampaa koneeseen.
- Pe<
kunhan latenssit ovat samat ja muistit ovat yhtä nopeita, niin ei pitäisi olla minkäänlaisia onkelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904