Kuulin avensiksen ohjauksen olevan varsin huono. Onko siinä mitään perää. Muutamalta tutulta olen asista kuullut, mutta ei kai se voi pitää paikkaansa? Kaverillani on avensiksessa kuulemma sähköinen ohjaustehosti, joka ei kunnolla toimi, pitäneekö tuokaan paikkaansa?
Avensisken ohjaus
4
71
Vastaukset
- Peräkylän_Arska
Ihan kaikkea ei nyt kannata uskoa, vaan parempi on kokeilla itse. Avensis on rakennettu mukavaksi matka-autoksi pitkille matkoille ja ohjaukseltaan se on erittäin miellyttävä ja herkkä. Suoraan sanottuna Avensiksen ohjausta parempaa ei keskiluokan autossa oikeastaan ole ja se toimii hyvin mittapuuna muille valmistajille.
- unohda.avensis
Pitkän linjan automies, ex-taksikuski ja nykyinen autojen testaaja sanoi Toyotan ohjausta rimpula-hempulaksi. Aina ollut sellainen. Kaikissa lehdissä myös aina moititaan tojon ohjausta. Olenpa itsekin Avensiksella ajanut, enkä tykännyt ollenkaan. Ei mitään tuntoa. Ne jotka moittii Toyotan ohjausta surkeaksi, ovat oikeassa
- ehkäpäSittenJoskus
Toyota ei ole koskaan pystynyt tekemään autoihinsa kunnollisia ajo-ominaisuuksia ja ohjaus on tunnoton ja ylikeveä. Uusissa ollaan osin päästy eteenpäin, mutta ei vieläkään länsi-autojen tasolle. Ilmeisesti aasialaisilla on erilainen käsitys auton ominaisuuksista.
- Anttikehuu
Tässähän tuo Antti Liinpää kehuu Avensisken ohjauksen oikein kunnolla:
https://www.youtube.com/watch?v=XgsX029ZkHo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227