Kuulin avensiksen ohjauksen olevan varsin huono. Onko siinä mitään perää. Muutamalta tutulta olen asista kuullut, mutta ei kai se voi pitää paikkaansa? Kaverillani on avensiksessa kuulemma sähköinen ohjaustehosti, joka ei kunnolla toimi, pitäneekö tuokaan paikkaansa?
Avensisken ohjaus
4
82
Vastaukset
- Peräkylän_Arska
Ihan kaikkea ei nyt kannata uskoa, vaan parempi on kokeilla itse. Avensis on rakennettu mukavaksi matka-autoksi pitkille matkoille ja ohjaukseltaan se on erittäin miellyttävä ja herkkä. Suoraan sanottuna Avensiksen ohjausta parempaa ei keskiluokan autossa oikeastaan ole ja se toimii hyvin mittapuuna muille valmistajille.
- unohda.avensis
Pitkän linjan automies, ex-taksikuski ja nykyinen autojen testaaja sanoi Toyotan ohjausta rimpula-hempulaksi. Aina ollut sellainen. Kaikissa lehdissä myös aina moititaan tojon ohjausta. Olenpa itsekin Avensiksella ajanut, enkä tykännyt ollenkaan. Ei mitään tuntoa. Ne jotka moittii Toyotan ohjausta surkeaksi, ovat oikeassa
- ehkäpäSittenJoskus
Toyota ei ole koskaan pystynyt tekemään autoihinsa kunnollisia ajo-ominaisuuksia ja ohjaus on tunnoton ja ylikeveä. Uusissa ollaan osin päästy eteenpäin, mutta ei vieläkään länsi-autojen tasolle. Ilmeisesti aasialaisilla on erilainen käsitys auton ominaisuuksista.
- Anttikehuu
Tässähän tuo Antti Liinpää kehuu Avensisken ohjauksen oikein kunnolla:
https://www.youtube.com/watch?v=XgsX029ZkHo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774