Kokemuksia Turkish Airlinesista?

Onko tuoreita kokmuksia? Onko koneessa alkoholitarjoilu?

Ruoan laadusta olen lukenut hyviä kokemuksia.

Kyse ulkomaanlennoista. 3,5h ja 11h.

Entä Istanbulin lentokenttä?

15

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppana9

      Huomatkaa kysymys onko alkoholitarjoilu :D

      Karjalippis kyselee !!

      Kyllä sinä viinaa saat, otat vaan karjalippiksen vyölaukun, ja eikun menoksi liivi paidassa, maharoikkuu munan päällä kropassa karaokeen heikin baariin !

      • Et ole vissin paljon lentönyt. Mä olen asunut 16 vuotta ulkomailla lentänyt enemmän kuin sinä koskaan tulet lentämään. Kun raissu kaikkineen kestää n. 30 tuntia, niin kyllä siinä lffa kateeleesa on kiva ottaa yömyssy ennen kuin menee nukkumaan.


      • amalia_nyt_oikeassa

        Yleensä tarjoiluista täällä kyselevät turkkilaisella Bangkokiin lentävät juntit.


      • amalia_nyt_oikeassa kirjoitti:

        Yleensä tarjoiluista täällä kyselevät turkkilaisella Bangkokiin lentävät juntit.

        En ole Bangkokissa. En edes Thaimaassa. Ja mitä se sulle kuuluu?

        Vastaat vain asiallisesti, jos sulla on kokemusperäistä tietoa.

        Aika yleinen kansainvälinen tapa lennoilla on ottaa viini ruoan kanssa. Ja sen jälkeen ehkä GT.

        Tämä kysymysten esittäjien nälviminen on aivan turhaa.

        Mikä tekee ihmisestä juntin tai karjalippiksen, jos lentää Turkish Airlinesillä Bangokikiin?


    • TK70

      Täysi baaritarjoilu molemmilla lennoilla. Istanbulin kenttä voi hiukan näyttää kaaottimaiselta varsinkin ruuhka-aikaan, mutta muuten aivan toimiva ja selkeä lentokenttä.
      Mä olen tänä vuonna lentänyt jo 9 lentoa turkkilaisella ja 4 lentoa vielä tulossa.

      • Kiitos asiallisesta vastauksestasi.

        TK61 TK1761.


      • mnbmnb

        Somppu osaa kohtuullisesti suomea.


    • TK70

      Ihme käsitys täällä että Turkish Airlinesilla jengi lentää vain Bangkokiin. Mä olen kyseisellä yhtiöllä lentänyt 14 eri ulkomaan kohteeseen , myös Bangkokiin.
      MUC, DKR, BKK, HKG, PEK, MLE, FRU, ULN, GYD, DOH, DXB, ALA, TGD, TIA

      • Eivät nuo lyhenteet välttämättä ole heille tuttuja.

        Tämä asiallisille kysymyksille ilkkuminen vie koko palstaa todella huonoon suuntaan.


      • Mulla tässä muutaman vuoden sisällä.

        ATH, ADJ, HEL, BKK, KL, SGN, CAI, BAH, JNB, AMS, MUC, DXB, DAD, USM, UTP, RHO, LGK. SIN, PNH

        En jaksa enempää...


    • Kyllonhyvä

      Loistava ruoka, kaksi ruokalajia myös turistiluokassa siis kuuluu lennon hintaan myös kakki ruokajuomat. Uudet koneet viihdejärjestelmineen. Istambulin kenttä on iso mutta selkeä opastus ja myös neuvonta pelaa...pärjää kyllä siellä. Turkish Airlanes on ehdottomasti Euroopan paras lentoyhtiö!

      • dfsdh

        ...kuten Erdogan on Euroopan demokraattisin ja paras maansa johtaja, Putiniakin parempi.


      • eeoota

        Taitaa olla sulla kommentit väärällä sivustolla...ei täällä ketään kiinnosta Turkin politiikka vaan vaan lentoyhtiö ja Turkki joka on todella loistava maa matkustella kaikinpuolin.


      • fghjkrty
        eeoota kirjoitti:

        Taitaa olla sulla kommentit väärällä sivustolla...ei täällä ketään kiinnosta Turkin politiikka vaan vaan lentoyhtiö ja Turkki joka on todella loistava maa matkustella kaikinpuolin.

        Etkö tajua, että siinä verrattiin toisiinsa tuota lentoyhtiötä ja maan diktaattoria.


    • Turkishairlines12345

      Turkish Airlines on useana vuotena ollut Euroopan paras lentoyhtiö. Aina kun voin, matkustan sillä. Ruoka on todella hyvää eikä ipanatkaan motkota. Jos tarvetta, voi ennakkoon valita erilaisia vaihtoehtoja ja jos en väärin muista, niin toistakymmentä vaihtoehtoa. Perussatsi on kuitenkin ollut tähän mennessä se paras. Juomista ei tarvitse myöskään maksaa erikseen. Turkishin kotimaan lennoilllakin tarjotaan maittava välipala. Eipä ole nälkä jäänyt koskaan kun möksälle on pyrähdetty käymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe