http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan
Hei, sinä kohtalotoverini!
Kenties yllä linkitetty artikkeli on sinulle jo entuudestaan tuttu, onhan se niitä harvoja asiallisia kirjoituksia, joita meidän kaltaisistamme on tehty ja joita netin syövereissä on luettavissa. Ja juuri siksi päätin jättää tämän kirjeenvaihtoilmoituksen, koska romanttisessa mielessä kokemattomina ja/tai aikuisina neitsyinä olemme niin marginaalissa, että on vaikea löytää tietoa muista samassa veneessä istuvista saati tavoittaa heitä.
Lyhyesti minusta: olen 25-vuotias nainen, korkeakouluopiskelija ja asun Etelä-Suomessa. Lähipiirissäni ei tietääkseni ole muita suurin piirtein ikäisiäni, joilla romanttisia kokemuksia olisi ollut hyvin vähän tai ei lainkaan.
Toivoisinkin löytäväni sähköiseen kirjeenvaihtoon muita aikuisia kokemattomia, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia ja purkaa sydäntä. Täysin anonyyminä pysytteleminen käy minulle hyvin aiheen arkuuden vuoksi, mutta ei olisi hassumpaa, vaikka tätä kautta ihan live-ystäviäkin löytyisi.
Naisena olisin iloinen erityisesti toisten naisten vastauksista, mutta miestenkin viestit ovat tervetulleita. Deitti-ilmoitus tämä ei kuitenkaan ole, vaan otsikon mukaisesti olen etsimässä vertaistukea muista kaltaisistani.
Hyvää alkanutta syksyä! Jos samaistuit, toivottavasti kirjoitat minulle pian :)
Vertaistukea?
2
151
Vastaukset
- ErikTheViisas
Oletko koskaan kärsinyt sydänsurua jonkin rikkimenneen suhteen takia. Minusta neitsyenä pysyminen on pieni hinta sen välttämiseksi. Yksi elämänohjeista on menettää neitsyytensä vain oppiakseen minkälaista sähläämistä seksi on. Sinkkuna pysymisenä vältyt paljolta. Esim siltä miten itsekkäitä ihmiset todellisuudessa on. Itseään ei tarvitse särkeä vain pyrkiäkseen johonkin mitä luulet kaikilla muilla olevan. Saatat pettyä pahasti... Sitten olen kuullut että jos on yli 30 vuotta neitsyenä niin minusta tulee velho.
Hupsista, unohdin laittaa sähköpostiosoitteeni ilmoitukseen! Se on siis [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815