Pelaako kukaan War Robotsia? Perustin klaanin FinnishBattalion, niin olisi kiva saada suomalaisia liittymään!
War Robots
6
246
Vastaukset
- RAUTAROMU
pelaa! Ei tuol vastaa ketään, eikä kyl tapahdukkaan? Mis klaanis Törni menee?
- WizZmut
Pelaa!! Olen itse jossakin kiinalaisessa killassa, voisin kyllä ajatella siirtyä suomalaiseen kiltaan, finnishbattalion ei löydy..
- Pelaaja66
Missä se klaani on voin liittyä jos löydän sen ja tiedän klaanin nimen
- GrannAdmiral
Pelaa! Oon level 20 ja mul on Fujin, Leo ja Natasha voisin liityä
- De1uXe
Pelaa itellekki maistuis suomi klaani nimimerkillä De1uXe-
- Anonyymi
Pelaan…Aloitin uudestaan alusta parin vuoden tauon jälkeen.
Paljon joudun kyl lätkyttää peliä jotta jälleen on samalla levelillä robot ym…
Viimeksi oli lentävä Titan tappiin asti viritettynä ja oli robojen dronet sekä pilotit ym setti kondiksessa.
Hieman harmittaa kun en muista aiempaa profiilia jatkaakseni… joudun varmaa pelaa vuoden ajan jotta oon taas samalla tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html704455Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2494235Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat233484Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1693325Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis713081Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos802936Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1262620Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1892528- 482235
- 241820