Pelaako kukaan War Robotsia? Perustin klaanin FinnishBattalion, niin olisi kiva saada suomalaisia liittymään!
War Robots
6
170
Vastaukset
- RAUTAROMU
pelaa! Ei tuol vastaa ketään, eikä kyl tapahdukkaan? Mis klaanis Törni menee?
- WizZmut
Pelaa!! Olen itse jossakin kiinalaisessa killassa, voisin kyllä ajatella siirtyä suomalaiseen kiltaan, finnishbattalion ei löydy..
- Pelaaja66
Missä se klaani on voin liittyä jos löydän sen ja tiedän klaanin nimen
- GrannAdmiral
Pelaa! Oon level 20 ja mul on Fujin, Leo ja Natasha voisin liityä
- De1uXe
Pelaa itellekki maistuis suomi klaani nimimerkillä De1uXe-
- Anonyymi
Pelaan…Aloitin uudestaan alusta parin vuoden tauon jälkeen.
Paljon joudun kyl lätkyttää peliä jotta jälleen on samalla levelillä robot ym…
Viimeksi oli lentävä Titan tappiin asti viritettynä ja oli robojen dronet sekä pilotit ym setti kondiksessa.
Hieman harmittaa kun en muista aiempaa profiilia jatkaakseni… joudun varmaa pelaa vuoden ajan jotta oon taas samalla tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960