Onko kenellekään muulla tapahtunut vastaavaa?
Onnistun jotenkin katsomaan kelloa samaan aikaa päivällä klo 11:07. Tätä on toistunut jo pari vuotta. Välillä alkaa itseäkin huvittamaan tuon asian toistuminen.
Voisiko kyseessä olla jokin sisäinen kello tms vaiko jokin henkimaailman juttu. Vielä oudommaksi asian tekee se, että olen syntynyt 11.07
Toistuva kellonaika
Outokello
3
289
Vastaukset
- HeylelBenShachar
Itselläni numerot 7 ja 2 ovat kummitelleet useissakin asioissa, ja syntymäpäiväni on 7.2.
- Numerot
Mulla tuo aika on on 22.22. Olen viimeisten vuosien, ja nimenomaan vuosien, koska tätä on tapahtunut jo ainakin 5-6 vuotta, katsonut kelloa tuohon aikaan. En ymmärrä, mistä se johtuu.... joskus hieman häiritsee ja miettimään, mitä tuo tarkoittaa. No tänään sitten sain "selvänäkijältä" s-postia, missä oli seuraava teksti
"Päivämäärän Maanantai 19 Syyskuu 2016 seremonian aikana tarkalleen kello 22:22"
Jännää :)- 22.22
Minulla myös 22:22, ja olen syntynyt 22.10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki92339Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562110- 1072041
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702024Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631354- 1251185
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241097- 55968