Onko kenellekään muulla tapahtunut vastaavaa?
Onnistun jotenkin katsomaan kelloa samaan aikaa päivällä klo 11:07. Tätä on toistunut jo pari vuotta. Välillä alkaa itseäkin huvittamaan tuon asian toistuminen.
Voisiko kyseessä olla jokin sisäinen kello tms vaiko jokin henkimaailman juttu. Vielä oudommaksi asian tekee se, että olen syntynyt 11.07
Toistuva kellonaika
Outokello
3
286
Vastaukset
- HeylelBenShachar
Itselläni numerot 7 ja 2 ovat kummitelleet useissakin asioissa, ja syntymäpäiväni on 7.2.
- Numerot
Mulla tuo aika on on 22.22. Olen viimeisten vuosien, ja nimenomaan vuosien, koska tätä on tapahtunut jo ainakin 5-6 vuotta, katsonut kelloa tuohon aikaan. En ymmärrä, mistä se johtuu.... joskus hieman häiritsee ja miettimään, mitä tuo tarkoittaa. No tänään sitten sain "selvänäkijältä" s-postia, missä oli seuraava teksti
"Päivämäärän Maanantai 19 Syyskuu 2016 seremonian aikana tarkalleen kello 22:22"
Jännää :)- 22.22
Minulla myös 22:22, ja olen syntynyt 22.10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18511657- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586106Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715056- 374830
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai414428Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074323- 1113761
- 803300
- 481801