Miksi nuori kaunis nainen menee yhteen

Yrmynaama

itseään yli 20-vuotta vanhemman ja yrmynnäköisen miehen kanssa? Kyllä sillä on paljonkin väliä että millaista namaa joutuu päivittäin katsomaan, jos joku taas kirjoittaa ettei ulkonäöllä ole väliä!
Ja on varmaan äijällekin naisen ulkonäöllä väliä, miksei nainen sitten saisi valikoida? Mikähän tämänkin parin yhdessäolon pointti on? Ja miltähän äijä mahtaa näyttää 20:n vuoden kuluttua:)))

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016090322257716_vi.shtml

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hanna-Maria-Seppala-ja-Anssi-Hintsa-muuttivat-merenrantaan-Helsingin-keskustaan/1096372

51

8368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      No eipä siinä muuta kuin kiitä luojaasi, että sinun miehesi on kaunista katseltavaa.
      Minkäs ikäinen hän?

    • MitenValitaanOmaRakas

      Tuollaista miestä en huolisi. Lepää ikävästi naisen varassa ja painaa hartioita. Moista en hyväksy keneltäkään.

      Joskus Amorin temppuja on vaikea ymmärtää. Ei taida enää olla vaaraa, että olisi pika-ihastuminen tai -rakastuminen Hanna-Mariankaan kohdalla kyseessä. Toivotetaan onnea pariskunnalle, vaikkei ymmärrettäisikään valintoja.

      • ent.siivoojaparka

        Ja mitä siinä kuvassa tekee nainen? Nipistää miestä takapuolesta. Ei ihme, että miehellä on kärsivä ilme kasvoillaan.


    • reppuriika

      Silloin kaksikymppisenä olisi ehkä ollut mahdollista rakastua 30-35-vuotiaaseen mieheen, mutta ei sitten ikinä enää keski-ikäisenä 35-55-vuosien välillä olisi tullut kysymykseen itseäni 15- 20 vanhemmat äijät.
      Nyt 60-vuotiaana tuollainen olisi entistä epätodennäköisempää. Papat ja isähahmot ovat ihania, mutta en alkaisi mihinkään omaishoitajarooliin.

      Katselen jopa säälillä erästäkin pariskuntaa, kun vaimo olisi vielä vireä, moneen asiaan pystyvä, mutta on sidottu neljän seinän sisään hoitaessaan 90-kymmentä lähestyvää miestään. Avioituivat naisen ollessa keski-ikäinen ja mies jos seniori.
      Jos tulee, niin ikätoveri sen olla pitää.

    • reppuriika

      Pitkä onnellinen avioliitto on vaikka nuoruuden rakkauden kanssa on yksi elämän suurimmista siunauksista. Katselin Studio55:n haastattelun Sirpa ja Jukkakuoppamäen elämänvaiheista viikolla. Olleet yhdessä jo yli 50 vuotta ja keskinäinen ymmärrys ja rakkaus henkii parista.
      Olen täällä monesti ylistänyt yksinelämisen autuutta ja että en kyllä hevin luopuisi "saavutetuista eduista", mutta ei minulla ole mitään avioliittoa vastaan, jos se olisi tuollainen kuin Kuoppamäen pariskunnalla. Siinä täytyy olla kaksi hyvin toisiinsa mukautuvaa ja samaan suuntaan kasvavaa ihmistä. On varmaan pitänyt joustaa ja suostua kompromisseihinkin ja lehtijutuista ja haastatteluista olen kyllä ymmärtänyt, että heidän tapauksessakin on ollut vaimo Sirpa se enemmän joustava ja sopeutuva. On hoidellut kotona suurta lapsijoukkoa miehen kierrellessä maata, kokenut ikävää ja jopa menettämisen pelkoa ja sitten puolison päätös liittyä harvinaiseen uskonliikkeeseen, muutto Saksaan ja jolloin omat tulevaisuuden suunnitelmat muuttuivat.
      Se sopii heille, mutta kun ajattelee vaimon kannalta, niin ei sittenkään olisi ollut minun juttuni.

    • Miksiköhän, kas siinä pulma.
      Tykkäävätköhän edes toisistaan.

      Sun pitää palstan juorutoimittajan ominaisuudessa ottaa asiasta selvää.
      Menet haastattelemaan pariskuntaa ja välität tiedon tänne.
      Seuraat heitä tuon 20 vuotta, niin miehen ulkonäön mahdollinen rapistuminenkin tulee ilmi.

      Antaa heidän elää omaa elämäänsä, mitä helkkaria toisten valinnat muille ja etenkään tänne kuuluvat. Etenkään tuollaisella ivailumielellä kirjoitettuina.

      Kyllä saa melkoinen menninkäinen olla, että häntä ulkonäön vuoksi kavahtaisin tai pilkkaisin. Enkä sittenkään, menninkäiset on kivoja, heillä on usein sydän puhdasta kultaa.

      • Just noin, ei meidän tartte pointteja miettiä, muuta kuin olla tyytyväisiä ja iloisia kun pari on toisensa löytänyt ja onnellisina elelevät.
        Onnea vaan haluan toivotella molemmille.


    • esrfgseg-83

      Minun isän puolen isoisovanhemmilla oli ikäeroa 17 vuotta, äidin vanhemmilla 14 v, äidin veljellä ja vaimollaan 10 v (vaimo vanhempi), serkulla ja hänen miehellään mahtaa olla ainakin 12v eroa, toisella serkulla 13-14 v vanhempi mies. Nuo vielä ei taia olla liian isoja ikäeroja.

    • hoomoilasena

      Jokainen valitsee itse itselleen mieluisan kumppanin. Kun kolahtaa niin kolahtaa siinä ei ikä muistu edes mieleen.

    • Jos hänellä on sydän paikallaan? Kysyit miltä mies näyttää 20 vuoden päästä. Varmaan yhtä hurmaavalta. Miehet jotka pitää kunnostaan huolta, vanhenee kauniisti.

    • Saaterimitä

      Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu paljonko sitä ikäeroa on? Hankkikaa oma elämä !!!!

    • Ei ole oma elämä ihan kunnossa jos toisten parisuhteet ja seksielämä aiheuttavat ärtymystä.

    • vaikomitenkä

      Ootko kateellinen kun heil on hyvin.

      • Vammaisuusriski

        No en tosiaankaan ole kateellinen! Säälin naista. En kyllä haluaisi olla anoppi tuollaiselle rustiikkinaamalle. Tuossa iässä lasten hankkiminen miehen puolesta on jo unholaan heitettävä asia. Tuon ikäisten siittiöt ovat jo niin iso riski vammaisten lasten saannille.
        Monet unohtavat että miehenkin ikä vaikuttaa lasten terveyteen, ei pelkästään naisten. Mutta jos tuo nainen on päättänyt elää vanhuksen kanssa ilman omia lapsia niin siitä vain. Ei kyllä mies miltään kovin hyvin kuntoaan hoitaneelta näytä.
        http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Miehen-hedelmallisyys/Vanha-isa-on-riski/


    • Korppis1

      Ulkonäkö ei miellyttänyt aloittajaa. No, Hannaa mielyttää.


      Lomamatkoja esim. Hawajille, asunto merenrannalla Helsingin keskustan tuntumassa, mielestäni ei paha valinta ei paha lainkaan.

      Miksiköhän vanhat ihmiset ajattelevat ulkonäköseikkoja nuorten ihmisten parisuhteissa.

      • whatfuck

        niin tai syntymäpäivälahjamatkat ;), ei paha lainkaan.


      • korppis1
        whatfuck kirjoitti:

        niin tai syntymäpäivälahjamatkat ;), ei paha lainkaan.

        Sanos muuta, olen minä onnen tyttö. Istun kuuman auringon alla nytkin, laituriolohuoneenikin on luxuta😍 Korpi kylpee auringossa. Kävin äskeen soutelemassa.
        Mieheni tulee kohta seurakseni syömme kermaista sienikeittoa eilen kerätyistä koivunkantosienustä 😎


      • kivakunosaa
        korppis1 kirjoitti:

        Sanos muuta, olen minä onnen tyttö. Istun kuuman auringon alla nytkin, laituriolohuoneenikin on luxuta😍 Korpi kylpee auringossa. Kävin äskeen soutelemassa.
        Mieheni tulee kohta seurakseni syömme kermaista sienikeittoa eilen kerätyistä koivunkantosienustä 😎

        Huvittaa kun jotku mummelit tykkää laittaa 😉😎🌞🏂


      • ent.siivoojaparka
        kivakunosaa kirjoitti:

        Huvittaa kun jotku mummelit tykkää laittaa 😉😎🌞🏂

        Eikö vaan.
        😺 😸 😹 😻 😼 😽 🙀 😿 😾 🙌 👏 👋 👍 👊 ✊ ✌️ 👌 ✋ 💪 ☃️ ⛄️ 🌬 💨 🌪 🌫 ☂️ ☔️ 💧 💦 🌊
        😓 😭 😵 😲 🤐 😷 🤒 🤕 😴 💤 💩 😈 👿 👹 👺 💀 👻 👽 🤖
        👨‍❤️‍👨 💏 👩‍❤️‍💋‍👩 👨‍❤️‍💋‍👨 👪 👨‍👩‍👧 👨‍👩‍👧‍👦 👆 👇 🌿 ☘ 🍀 🎍 🎋 🍃 🍂 🍁 🌾 🌺 🌻 🌹 🌷 🌼 🌸 💐 🍄 🌰 🐩

        Eiks ookki kivaa ...
        Mihin me enää sanoja tarvitaankaan?


      • kivakunosaa
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Eikö vaan.
        😺 😸 😹 😻 😼 😽 🙀 😿 😾 🙌 👏 👋 👍 👊 ✊ ✌️ 👌 ✋ 💪 ☃️ ⛄️ 🌬 💨 🌪 🌫 ☂️ ☔️ 💧 💦 🌊
        😓 😭 😵 😲 🤐 😷 🤒 🤕 😴 💤 💩 😈 👿 👹 👺 💀 👻 👽 🤖
        👨‍❤️‍👨 💏 👩‍❤️‍💋‍👩 👨‍❤️‍💋‍👨 👪 👨‍👩‍👧 👨‍👩‍👧‍👦 👆 👇 🌿 ☘ 🍀 🎍 🎋 🍃 🍂 🍁 🌾 🌺 🌻 🌹 🌷 🌼 🌸 💐 🍄 🌰 🐩

        Eiks ookki kivaa ...
        Mihin me enää sanoja tarvitaankaan?

        🇰🇴🇷🇵🇵🇮🇰🇸🇪🇱🇱🇪 😛

        Tosi vänkää 😝


      • Erittäin vähättelevästi suhtautuu 60 ihmisiin, tuo josta on kivaa että osaa vähätellä. 😌


      • enmääkääntykkää
        Reeta3 kirjoitti:

        Erittäin vähättelevästi suhtautuu 60 ihmisiin, tuo josta on kivaa että osaa vähätellä. 😌

        Niih nyyyh 😢😢😢😢😢😢😢😢😢


      • korppis1

        Melko tumpelo pitää olla jos ei osaa hymiöitä lisätä. ✈🚙🍷🍯🎊🎆🎅💑❤


      • tumpelotässä
        korppis1 kirjoitti:

        Melko tumpelo pitää olla jos ei osaa hymiöitä lisätä. ✈🚙🍷🍯🎊🎆🎅💑❤

        Osaa osaa vaan viittiikö pikkutyttöö esittää 😉


      • Ei jos on poika, se olis naurettavaa 😀


      • tumpelotässä
        Reeta3 kirjoitti:

        Ei jos on poika, se olis naurettavaa 😀

        Silloon esittä pikkupoikaa mut miehet ei oo nuin höpöjä 😂


      • Korppis1
        tumpelotässä kirjoitti:

        Osaa osaa vaan viittiikö pikkutyttöö esittää 😉

        Hahaa kopsasit mun aidot hahaa ; )


      • ent.siivoojaparka
        Korppis1 kirjoitti:

        Hahaa kopsasit mun aidot hahaa ; )

        Sinun? aidot?
        Elä nyt hupsi. Kopsattuja ne on sinullakin, eikä aitoja.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sinun? aidot?
        Elä nyt hupsi. Kopsattuja ne on sinullakin, eikä aitoja.

        Johan minä sen tiedän, mutta tietääkö kaikki ; ) Hyvää yötä, päivä ulkoilmassa ja vitsit vähissa, kuuma päivä Korvessa, makoilin laiturilla ja kävin soutelemassa väsyttää, yötä ; ) Huomenna uudet kujeet


      • 💑 rakastuneet
        👪 lisääntyneet
        👨‍👩‍👧‍👦🐩 perhe


      • huonosti.päättyi
        korppis kirjoitti:

        💑 rakastuneet
        👪 lisääntyneet
        👨‍👩‍👧‍👦🐩 perhe

        👹 ja sit tulikin ero 👹


    • Nuorten miesten aika on ohi, nyt tarvitaan raskaansarjan miestä, isää lapsille.

    • mainesokeus

      Presidentti Saulikin sai nuoren vaimon ja voi arvailla miksi Jenni suostui. Eivät näytä kovin onnelliselta parilta.

    • Parin seurustelu alkoi reilua vuotta aiemmin hieman takkuisasti, sillä lähipiirin mukaan Hanna-Marian valmentajaäiti Mirjami ei hyväksynyt Anssia vävyehdokkaaksi. Lisämauste tuli myös siitä, että viiden lapsen isällä Anssilla oli ikävä eroprosessi käynnissä.<<

      En tiedä muusta, miehellä viisi lasta ja eroprosessi menillään. Vaatii hrmoja.

    • reppuriika

      Kyllähän se on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti, miten puolison valitsee. Nykyään julkkisrintamilla on muotia että kypsä nainen valitsee nuoren miehen.
      Se minua vain yleensä ihmetyttää, että 50 - 60-kymppisset ukonjässit haaveilevat nuoresta naisesta. Miksi heille ei kelpaa ikätoveri. Olin noin 40-vuotias erotessani, niin usein seuraani yritti tuppaantua juuri nuo yli 50 - 70-kymppiset ukot. Sai kuulla että onhan sinulla jo tuota ikää, mutta kun olet nuorekas ja tyttömäinen niin kyllä kelpaisit. Saatoin paukauttaa suoraan että eikös sitä itselläsi ole sitten ikää ja miten nuori sen olla pitäisi.
      No tässä iässä alkaa saada olla jo rauhassa, sillä kukaan mies ei halua 60-kymmpistä ja yli 80-kymmiset karistan kintereiltäni jaloillani.

    • ja_taksilla_pääsee

      Yksinkertaisesti siksi koska sillä yli 20v vanhemmalla yrmynnäköisellä ukolla on yli 20 kertaa enemmän rahaa kuin yli 20v nuoremmalla siloposkella.

    • kokeneentaidot

      Kokenut mies on parempi rakastaja kuin nuori ja kokematon. Siinä yksi syy.

      • aikanäyttää

        Aikansa kutakin, palataan vuodenkuluttua asiaan, niin ovat eronneet nämäkin kyyhkyläiset. jos miehellä on ennestään 5 lasta, ongelmat kasaantuvat. väkisin onnenhuuman jälkeen.


    • Miten kukaan voi mennä tollasen räähkän kaa yhteen?? Mut ei sil ikäerol mun mielest noin niiku muuten oo mitään välii.

    • kesi.vä

      "Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti." (Sananalasku)

    • Kysyn teiltä ikärasisteilta, että mikä saa kauniin naisen rakastumaan kehonrakentaja Jari "Bull" Mentulaan?

      • Naisihminen__

        Jos Jari on kiva. Luonne lyö yleensä leiman ihmiseen. Mutta se rustiikkinaaminen ukkeli on niin elämäänsä kyllästyneen näköinen että masentuisin kyllä sellaisen naaman katselusta.
        Jari tuli muuten yx päivä mua vastaan Sokoksella ja katsoi rehdisti suoraan silmiin.
        Ajatella että kiinnitti huomiota tällaiseen 65 v. naiseen:))
        En taidakaan olla vielä tullut näkymättömäksi vaikka naiset niin tiettyyn ikään päästyään valittaa....


    • Anonyymi

      No ei tuo ikäero nyt ole mitään. Mieti Helmiä ja Dannya niin siinä on teikätamburiinille kauhisteltavaa.

    • Anonyymi

      Raha ratkaisee !

    • Anonyymi

      Tää Hannan mies on rikas.
      Ei se Jack Nicholsonkaan mikään malli ollut/ole mutta käsittämättömän rikas

      • Anonyymi

        En olis huolinut tuota miestä ikinä kumppaniksi. Petti ensimmäistä vaimoaan, samoin teki toisen kanssa. Levotonta elämää elänyt, älähtänyt mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olis huolinut tuota miestä ikinä kumppaniksi. Petti ensimmäistä vaimoaan, samoin teki toisen kanssa. Levotonta elämää elänyt, älähtänyt mies.

        Eihän sun tarttekaan, jotta miksi arvioida. Ihmiset tekevät toisilleen kyllä paaaljon pahempiakin asioita kuin pettäminen. - Nm. Pahinta on pettää itseään


    • Anonyymi

      Olettaisin, että syy on semmoinen, jota aloittajan kaltaiset eivät ymmärrä. - Nm. Sen rinnalla ulkonäkö on sivuseikka

      • Anonyymi

        Ei se ulkonäkö kyllä ole sivuseikka. Oon vapautunut ja katselen miesystävää. Ei ensimmäisenä sydän sykähdä kun mies on reilusti ylipainoinen, jonka vuoksi loivaliikkeinen ja vielä parrakas, vaikka olisi ihan kivakin. Niitä sitten tässä ikäluokassa riittää. Ei vaan nappaa että sellaisen lähelle päästäisin.
        Varmaan nuorenakin perhettä perustaessa on joku ulkonäössä ensimmäisen kipinän sytyttänyt. Ei komea naama, lihakset tai paksu tukka vaan se yleinen normaalin näköinen habitus, se se olla pitää.
        Monesti olen ajatellut että kysyisinkö 10 v. nuorempaa kaveriksi. Pakit kestän, oikeastaan haluaisin itse valita, enkä ollenkaan olla valittavissa. Ehkä kaikkien isoin riski tässä on, että mies alkaisi kylällä leuhkia, että tuo yritti mulle ja toinen sanois että niin mullekin. Eikä kelpuutettu. Kunpa vain iloitisisivat issekseen flaksistaan. Eikös olekin naurettavia pelkoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ulkonäkö kyllä ole sivuseikka. Oon vapautunut ja katselen miesystävää. Ei ensimmäisenä sydän sykähdä kun mies on reilusti ylipainoinen, jonka vuoksi loivaliikkeinen ja vielä parrakas, vaikka olisi ihan kivakin. Niitä sitten tässä ikäluokassa riittää. Ei vaan nappaa että sellaisen lähelle päästäisin.
        Varmaan nuorenakin perhettä perustaessa on joku ulkonäössä ensimmäisen kipinän sytyttänyt. Ei komea naama, lihakset tai paksu tukka vaan se yleinen normaalin näköinen habitus, se se olla pitää.
        Monesti olen ajatellut että kysyisinkö 10 v. nuorempaa kaveriksi. Pakit kestän, oikeastaan haluaisin itse valita, enkä ollenkaan olla valittavissa. Ehkä kaikkien isoin riski tässä on, että mies alkaisi kylällä leuhkia, että tuo yritti mulle ja toinen sanois että niin mullekin. Eikä kelpuutettu. Kunpa vain iloitisisivat issekseen flaksistaan. Eikös olekin naurettavia pelkoja?

        Juuu, on. Ei siinä sanottukaan, että ulkonäöllä ei olisi väliä, mutta ihmisillä on muitakin syitä parinvalintaansa kuin se, miltä toinen näyttää. - Nm. Tunteet, kemiat yms. tuuba


    • Anonyymi

      Ken voisi aavistaa minne tuulen käy tie, ken tuntee mietteitä naisen minne ne vie.........

      Jostain luin, että naista ei ole luotu ymmärrettäväksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe