Ränni vuotaa saumasta
Eilenkin satoi kaatamalla ja vesikourussa oven yläpuolella harmittavasti on tekijältä jäänyt vuotava sauma. Yhden kunnon sateen aikana siitä lirisee satakin litraa vettä, joka roiskuu ovee ja seinille. Saavin ja ämpärin vahtina jo ei satu kotona olemaan, nekin vuotavat yli.
Olen miettunyt pääni puhki, millä rakosen tukkisi. Ostin jo jotain "Sikaa", mutta se ei ollut veden kestävää enkä sitä siihen laittanut. Roudariteippi likoaa heti. Sitä liistrasin rännin alapuoleen.
Nyt joku täällä vinkkasi tarkoitukseen olevan kittiä, vaan ei mitään vinkkiä, mistä ja minkä nimistä sellainen on.
Syyssateet edessä ja ränni vuotaa. Voihan nenä.
Vesirännikittiä, mistä? Kiitos tiedosta, kiire
10
11235
Vastaukset 10
- puuuuuuuuuu
osta sikaa, vaikka pu kittiä ja laita stä peltien väliin ja muutama niitti
- Epätoivoista
Kiitos tästä tiedosta. Niittejä en käsitä. Ei ole sellaisia. Pitäisikö siis niittipistooli hommata ja minkälaiset niitit?
Pysyykö se sellainen Sika raossa. Ostamani ei ollut käypästä. Kubissa sillä ikkunoita kitattiin ja ovathan nekin sateelle alttiina. Kotona tutkin tarkemmin ja luki sillä pienellä, että ei vetiseen kohteeseen sopivaa.
Kourut eivät mene yhtään limittäin, vaan rako on pieni, mutta läpinäkyvä. - Epätoivoista
Anteeksi, ei kubissa, vaan pakkauksen kuvissa.
- vanhatimpuri
kourut ei mene limittäin?? kuinkas se niin voi olla.. asennusvirhe, ja paha sellainen.
- Epätoivoista
Eivät mene. Isännöitsijä teki itse rännien uusimisen ja tietää kyllä tämän vuotamisen. Olen odotellut kuukausia, mutta kun talonmiestä ei ole, jokainen kai on velvollinen itse taloa entraamaan?
- puuuuuuuuuu
Epätoivoista kirjoitti:
Eivät mene. Isännöitsijä teki itse rännien uusimisen ja tietää kyllä tämän vuotamisen. Olen odotellut kuukausia, mutta kun talonmiestä ei ole, jokainen kai on velvollinen itse taloa entraamaan?
onko puolipyöreä kouru,,,,,,niihin jätetään muutaman millin rako ja laitetaan ulkopuolelle jatkoskappale,,,,,siinä on tiiviste valmiina ja ei tarvitse kittejä
- sillälaillase
puuuuuuuuuu kirjoitti:
onko puolipyöreä kouru,,,,,,niihin jätetään muutaman millin rako ja laitetaan ulkopuolelle jatkoskappale,,,,,siinä on tiiviste valmiina ja ei tarvitse kittejä
jos tämä on muovikouru, siihen kuulu jatkoon lisäosa, toimituksesa myös erikoisliima, jolla muovikourut kootaan..
- Apukeino
Olisi varmaan yleisesti kiinnostava tieto, millä vastaavia ja mahdollisia reikiä vesikouruissa voi paikata. Kerro tietosi!
- vanhatimpuri
tuohon korjauksena, pitäisi saada pätkä samaa ränniä, esin 20cm. siihen sikaa sisäpuolella, ja tämä korjauspala altapäin puuttuvan sauman kohdalle. Puristetaan reunoista kiinni, ja mahdollisesti muutamam itseporaava peltiruuvi, n10mm pitkiä, tai popniitti, reunaan, EI pohjaan kuitenkaan, muodostamaan tukoksia!
- Esi_merkki
Vesikouru on sen verran halpa, että kannattaa vaihtaa koko pätkä uuteen sen sijaan, että yrittää paikkailla sitä eri kiteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1981171- 80747
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48712Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va191612Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä45611- 81601
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan43584- 39559
- 23553
- 46550
- 106550
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja291531Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47504Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko48497Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27493Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91456Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan70452Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.32451Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt32441