Elän parisuhteessa, minulla on lapsia. Mieheni tietää minun olevan kiinnostunut myös naisista ja soisi minulle mieluusti ystävän, joka voisi olla muutakin kuin ystävä. Mitään kolmenkimppaa emme hae, vaan ystävyytemme olisi meidän kahden välinen asia, josta mieheni olisi tietoinen. Salasuhdetta en siis hae.
Olen naisellinen ja kauniskin, en kuitenkaan mikään missi taikka malli. Minusta löytyy iloisuutta ja seurallisuutta ja osaan keskustella. Osaan nauttia kiireettömistä kotipäivistä, mutta pidän myös seura-elämästä. Baareissa tulee käytyä tosi harvoin, mielummin keksin muuta tekemistä ja harrastamista.
Toivoisin löytäväni samanhenkisen aikuisen naisellisen naisen. Ulkonäöllä on sen verran merkitystä, että toivon sinun olevan viehättävä. Ei ole väliä mistä päin olet, mutta tapaamisen helpottamiseksi voisit olla 05-alueelta.
Ystäväksi Naiselle?
5
270
Vastaukset
Kuulostaapa hyvältä! Itsekin kaipaisin tämänkaltaista järjestelyä elämääni, sillä halu naista kohtaan on vain järisyttävän iso. Itsekään en baareissa viihdy, alkoholia käytän harvoin ja pidän enemmän koti-illoista ja muusta tekemisestä. olen 18 vuotias ja 05 alueelta!
Moikka kuulostaa minun tilanteeltani, jos haluat jutella lisää niin [email protected] voi ottaa yhteyttä. Olen 23w :)
- Ehkäbi
Moi,
Olen nainen 25v. Voisi sanoa kauniiksi sekä itsestään huolehtivaksi. haen kokemuksia viehättävistä naisista.. olen enemmän rilluttelija, kun lapsia ei ole tullut vielä, ja haluaisin pitää hauskaa myös naisen kanssa.. löytyykö muita? - Fiorella78
Vieläkö etsit ystävää? Olen -78 syntynyt nainen Keski-Suomesta, myöskin parisuhteessa ja lapsia
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822