Moi!
Tiedän että tämä tulee todella lyhyellä varoitusajalla mutta kokeillaan nyt kuitenkin! :D
Minulla alkoi nyt perjantaina neljän viikon kesäloma ja tarkoitus oli tehdä extempore reissu etelän lämpöön yksin mutta tässä ajateltuani asiaa enemmän niin onhan se tylsää yksin lähteä etelään :)
Joten etsin siis sinua joka pystyisit lähtemään tulevalla viikolla Keskiviikkona 7. päivä matkalle.
Turkin Alanyaan olisi tarkoitus matkustaa ja viikon reissu olisi tiedossa eli 14.päivä takaisin.
Sinun toivoisin olevan nainen mutta ei mieskään ole täysin poissuljettu vaihtoehto ole :)
Iälläsi ei niinkään väliä kunhan olet rento, mukava, luotettava, mieluiten sosiaalinen ja itsestäsi jollain tavoin edes huoltapitävä, tykkäät löhöillä auringossa, olla vaan rennosti ja nauttia sekä kyllähän sitä voi jonain iltoina bilettääkin ;)
Itse olen 33v rento, sosiaalinen, avoin, seikkailunhaluinen, luotettava, mukava, siisti ja itsestään huoltapitävä sinkku mies.
Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä ja nähdään nyt tässä kuitenkin ennen lähtöä =)
045 152 6465
-Take-
Äkkilähdöllä Turkkiin 7.-14.8?
AlanyaTurkki
1
93
Vastaukset
- Huhhoh
Huhhuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832