Söpöä kalua

kupinhakija

Olimme työpaikan porukan kanssa normaalilla syysretkellä ja meillä oli vuokrattuna mökki ja sauna ja tynnyrit ja muut sellaiset, kuten aina. Miehille ja naisille oli oma saunansa, mutta tynnyrit ja poretynnyri olivat yhteiset, joten sovittiin uikkarisaunasta.
Meri oli vielä lämmin, joten hyvän tovin saunottuani menin sinne muitte mukaan ja naiset siellä jo olivatkin pärskimässä ja laskeuduin portaita pitkin viileään mereen.

Seuraavaksi uinnin jälkeen menin isoon lämpimään poreammeeseen, johon tuli muutakin porukkaa ja jossa tarjolla oli ruualta jääneitä viinejä ja siideriä. Kuulin vierestäni kuiskauksen, että sulla on söpö kalu. Kalu oli varmaan rusinana uimisesta, mutta kyllä kuiskaus aiheutti värähdyksen uimahousuissa. Poikamiehenä en kovinkaan usein saa.

Olin, etten olisi kuullutkaan koko kommenttia, mutta jäin kuitenkin siihen istumaan ja katsoin kuka kuiskaaja oli. Nainen oli minua noin 15 vuotta vanhempi, yli viisikymppinen, mukava nainen kokonaan toiselta osastolta, eikä meillä ollut juuri työtehtäviä keskenämme.

Joku ehdotti yhteislaulua ja sitä sitten alettiin laulamaan ja vieruskaveri hieraisi nivusiani vaivihkaa, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan. Ajatus alkoi jo kiihottumaan. jonkun laulun välissä nainen kuiskasi, että pelottaako, johon sanoin vaan ei. Nainen kuiskasi, että ihana kulli sulla. Tuntisitpa, miten sitä haluan. Koita mua, hän jatkoi.

En pystnyt huomaamatta koittamaan, muuta kuin reittä. Katseemme kuitenkin kohtasivat, eikä ikäeromme tuntunut minusta enää miltään. Mirkan rinta kohosi nänneihin asti vedestä, kuin nuoremmillakin ja kesän ruskettama iho alkoivat tehdä mieli. Juttu kuitenkin lopahti jonkun ohjelman takia siihen ja nousimme kaikki paljusta pois.

Menin suihikuun ja puin päälleni ja istuin juomaan olutta penkille. Myös Mirka oli pukenut farkut ja fleecen ensimmäisenä ja alkoi poltella tupakkaa siinä kuin ei mitään. Hän sanoi, että käydääs poika hakemassa vielä kori kaljaa tuolta päätalolta, kun olet siinä valmiina. Minä sanoin, että okei.

Puolivälissä matkaa oli sellainen vanhanaikainen kolmion muotoinen kaivorakennus, jonka kohdalla edellä menevä Mirka pysähtyi ja kumartui polulla, niin että peppu kiristyi farkkuihin. Nilkkaketju koristi caprien jälkeen siroa jalkaa ja valkoinen paita paljasti kaistan kaunista selkää farkkujen vyötärön päältä. "avain tippui" hän sanoi. Otin Mirkaa vatsasta vasemmalla kädellä ja oikealla tarrasin kiinni peppuun.

Kulli seisoi kuin hullulla. Työnnyin sillä Naisen perää vasten ja nainen nousi yöls. Käteni sujahtivat paidan alle ja liiven päälle ja vedn Mirkan vasten itseäni, niin että huokasimme molemmat. Mirkan nännit jäykistyivät liivien alla ja hän värähti.

Samalla hän kuitenkin kääntyi ja sanoi, etten mä sulle pillua anna. Hän laittoi kätensä housuilleni ja sanoi, että tätä mä haluan ja polvistui. Mirka suuteli kaluani housujen läpi, nosti kiveksiä kädellään ja toisella puristi takaa. Minä nieleskelin halusta.

Nainen avasi housuni ja sieltä ponnahti kullini. Mirka sanoi, että ihanaa ja suuteli kaluani ja upotti sen suuhunsa. Loppuun asti.

0

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        75
        1286
      2. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        68
        1185
      3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        138
        896
      4. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        51
        852
      5. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        73
        753
      6. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        29
        742
      7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Lieksa
        157
        734
      8. Huomenna se

        Tulee kohta, odotatko?
        Ikävä
        60
        730
      9. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        58
        727
      10. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        76
        665
      Aihe