Mistä majoitus 3 kuukaudeksi?

Aapeli71

Tarkoitukseni on viettää Khao Lakissa joulu-maaliskuussa 3 kuukautta. Eli pitkäaikainen majoituspaikka etsinnässä.
Osaako kukaan kertoa vinkkejä? Olen rauhallinen tyyppi enkä bilehile, joten sellaiset 10-hengen yhteismakuuhuoneet eivät ole paras vaihtoehto...Hotellien hinnat netissä näyttävät kuitenkin huimilta. Siksi kaipaisin tietoja kokeneemmilta kävijöiltä.

5

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakukoneet eivät näytä yleensä halvimpia majoituksia. khao lakin ympäristössä olen nähnyt kylttejä jopa 100thb/yö alkaen.

t-globekaan ei näytä kaikkia, ja hinnatkin ovat usein vanhentuneita. Mut sieltä vois aloittaa, huoneen etsinnän.

http://www.t-globe.com/1726
      http://www.t-globe.com/1717

Kannattaa ehkä varata huone vain muutamaksi päiväksi. Jos paikka kelpaa, niin sitten tehdä sopimus pidemmästä ajasta.

Lienee selvää ettei halvimmissa majoituspaikoissa puhuta aina englantia.
      Myös halvimmat majoitukset usein miltei vaativat myös skootterin tai fillarin pystyäkseen liikkumaan kätevästi.

Ainakin itselläni, on joskus kaatunut se halvemman majoituksen otto siihen että, muutamalla eurolla enemmän on saanut hotellihuoneen aamiaisineen, altaineen, paremmalta paikalta.
      Kannattaa myös kysyä tarjouksia hotelleista.

Luulisi myös että kolmen kk aikana haluaisi myös vaihtaa majapaikkaa.

• NiinkuinAina

Aloittaja on liian myöhään liikkeellä.Talven hyvät pitkäaikais majoitukset Khao Lakissa menneet jo kesän alussa.

• yanne

Sweet mango bungalows Bang niangilla; sieltä kannattaa kysyä hinta haluamalleen ajalle. Jos vain on enää tilaa. Lisäksi Bang niangilla Ayara villas-hotellin lähellä on parikin majoituspaikkaa, joissa asuu talvehtijoita. Toinen on majatalo, toinen sellainen rivitalo. Kannattas googletella ja tutkia myös google mapsia. Voi olla että ensi talvelle on vaikeaa löytää enää.

• Neuvoja123

Walkers Inn. Kävelymatkan päässä keskustasta ja rannasta. Englantilainen mies thaivaimoineen omistajana. Todella hyvä ja edullinen ruoka ja aamupalat. Majoitus ei ole halvin taulukkohinnoilla, mutta jos kysyt tarjousta pidemmälle ajalle, saat kyllä kilpailukykyisen hinnan.

• Kohchang1

www.khaolakbeach.com,www.khaolakbeach.de
      Ota yht Richard Doring.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43