Muistuu tässä mieleeni kuinka ala-astetta käydessäni, opettaja kyseli luokalta mikä sinusta tulee Isona.
Kun jokaisella oli oma vastaus valmiina, tuumasi kyseinen opetta: Ei lapsi voi tietää, mikä hänestä tulee Isona.
Nyt sitä joskus tuumatessani, tulikin mieleeni, että oliko vastaus sillä väärin kun olin alimmasta yhteiskuntaluokasta vai siksi, että opettajan ammattitutkinto ei siihen riittänyt, mitä vastasin.
Mutta, niin vain minä pieni ihmisenalku menen siihen päämäärään ja jokunen vuosi ja tavoitteessa ollaan.Niin ala-asteikäinen tiesi, mikä hänestä tulee Isona.
Koulun opettajat
koppavaope
1
186
Vastaukset
- Paskanjauhaja88
Turpa kiinni ääliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169