Hei!
Olen kohta 20 vuotias nainen Etelä-Suomesta ja etsin miespuolista sähköpostiystävää. Olen herkkä ja tunteellinen, rakastan hevosia ja koiria ja pelkään hysteerisesti punkkeja. Olen myös kiinnostunut kukista, nytkin ikkunalautaani koristaa kukka jos toinenkin. Minulla on tosi huono itsetunto ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta; etsin siis ystävää joka ottaa minut sellaisena kuin olen, sillä kaunis en ole, kaukana siitä.
Minulle saa kirjoittaa romanttisia viestejä, ne ilahduttaisivat minua :).
Valitsen vain 1-2 sähköpostiystävää.
Sähköpostiosoitteeni: [email protected]
Romanttinen neiti etsii miestä sähkäriystäväksi
Ponityttö712
3
132
Vastaukset
- Ponityttö712
Vielä sähköpostiystävää vailla, ota rohkeasti yhteyttä! :)
- Ponityttö712
Voidaan olla sähköpostien lisäksi yhteydessä snapchatin välityksellä. Snapchatini on katarina-1996.
- Ponityttö712
Koska sain huomata että useimmat miehet ovat saastaisia koiria, jotka jahtaavat vain maallisia himojaan, tämä ilmoitus on mitätöity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063158Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2401987Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611909- 1361859
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611175
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 681007