Minkän ikäisen antaisitte....

Hjg

Minkän ikäisen antaisitte katsoa...

-k 7
-k 12
-k 16
-k 18?

Minkän ikäisen antaisitte shoppailla...

-yksin
-kaverin kanssa?

Minkän ikäisen antaisitte omistaa...

-poikaystävän
-meikkejä
-lemmikin (kissa tai koira)
-rintaliivit
-stringit
-iPhonen
-Jopon?

18

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinikkahurskainen

      MIE ANNOIN KATSOA OMAA PILLUA NAAPURIN TIMON JO 5 VUOTIAANA...........

    • Ei kukaan mitään iPaskaa halua. Täysiä paskoja.

      • Hjg

        Jaah, meiän koulussa melkeen kaikille on iPhone :d


      • Hjg kirjoitti:

        Jaah, meiän koulussa melkeen kaikille on iPhone :d

        Sääli. Se on täysi paska. Ei tehoa (eikä kyllä muutakaan) nimeksikään


      • Hjg

        Ei minunkaan mielestä. Minua harmittaa, kun kaikki jauhaa koulussani, että Samsung on paska, sehän on suomen myydyin puhelin:( Onneksi edes joku joka vihaa iPhonea:)


      • Onhan se Samsung kaikin tavoin parempi kuin iPhone, tosin nykyään etenkin nuorten keskuudessa omenat ovat paljon seksikkäämpiä kuin Samsungit. Tässä syy miksi kaikki käyttävät iPhonea.


    • Hjg

      Ja toivoisin vastauksia kysymyksiini, en muuta.

    • k-7 leffoja saa kattoo ku on 4v, k-12, kun on 8, k-16 kun on 11 tai 12, k-18 kun on 13 tai 14, riippuu paljon lapsesta.

      Antaisin shoppailla yksin 14 tai 15 vuotiaana ja kamujen kaa varmaan 13 tai 14 vuotiaana.

      Poikkiksen 13 vuotiaana, meikkejä 14-15 vuotiaana (mielummin ei ollenkaan), lemmikin 10 vuotiaana jos on tunnollinen, rintsikat sillon kun tarvii, stringit k-18, iphone ylä-asteella, jopon sit kun osaa ajaa pyörällä.

      • Hjg

        Kiitos vastauksesta!:)


    • En nyt jaksa noita K-juttuja :'D

      Yksin shoppailu 13v
      Kavereiden kaa 12v
      Poikaystävä 13v.
      Meikki: ripsari ja ehkä kulmakynä 12v. Kaikki muu 14v
      Lemmikki (sikäli tyhmä kysymys koska ei kukaan lapsi yksin hoida lemmikkiään) mutta joku marsu vaikka 9v.
      Rintsikat sit ku oikeesti tarvii, ei millää 8v wanna be runoilla
      Stringit 16v.
      IPhone ehkä 11v.
      Jopo 10v. Koska ei pienemmät edes välitä mikä merkki se on

      • Hjg

        Kiitos vastauksista!:)


      • relaapliis

        mä nään iphoneja mun kotikaupungissa kaikilla ykkösluokkalaisillaki et juu......Ja ite oon käyttäny stringejä siitä lähtien ku olin 13.kavereiden kaa on mun 7 vuotias pikkusisko menny vaik minne joka päivä:D Eiks poikaystävätki oo jollai pikkulapsilla vaa jotai harjottelua jne ei ne oo nii tosissaa! et laitoit ehkä vähä jännät ikärajat sry ny vaa :P


      • relaapliis kirjoitti:

        mä nään iphoneja mun kotikaupungissa kaikilla ykkösluokkalaisillaki et juu......Ja ite oon käyttäny stringejä siitä lähtien ku olin 13.kavereiden kaa on mun 7 vuotias pikkusisko menny vaik minne joka päivä:D Eiks poikaystävätki oo jollai pikkulapsilla vaa jotai harjottelua jne ei ne oo nii tosissaa! et laitoit ehkä vähä jännät ikärajat sry ny vaa :P

        Pentu käyttää stringejä?? Mitä vittua??


      • relaapliis kirjoitti:

        mä nään iphoneja mun kotikaupungissa kaikilla ykkösluokkalaisillaki et juu......Ja ite oon käyttäny stringejä siitä lähtien ku olin 13.kavereiden kaa on mun 7 vuotias pikkusisko menny vaik minne joka päivä:D Eiks poikaystävätki oo jollai pikkulapsilla vaa jotai harjottelua jne ei ne oo nii tosissaa! et laitoit ehkä vähä jännät ikärajat sry ny vaa :P

        1. Kyllä täälläkin I Phoneja näkee, niillä paskoiksi lellityillä kakaroilla, omalle lapselleni antaisin vasta tuossa iässä.
        2. Sun oma ongelmasi jos olet niin idiootti että ton ikäsenä käytit stringejä, ottaen huomioon että ne on suunniteltu vain ja ainoastaan miesten silmän iloksi ennen seksiä. Ja ylempänä niiden ikärajaksi sanottiin 18
        3. On minunkin 8v siskoni, mutta jos mietitään nyt esim. Helsingin keskustaa niin hieman eri asia.
        4. Ja nimenomaan, minusta ne "ollaan yhdessä eikä ikinä edes suudella" jutut voisi suosilla hypätä yli.


    • hiljainen.kostaja-

      Ei poikaystävää voi omistaa.

      • vittuampukaamut

        eikai saatana....oikeesti???


      • Kauha-Guru_

        Naiset omistavat miehet psyykkisesti tiesiks sellast.


      • Hjg

        Kyllä sen silleen "omistaa". Ja mä haluisin vaan niitä vastauksia noihin kysymyksiin:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe