Minkän ikäisen antaisitte katsoa...
-k 7
-k 12
-k 16
-k 18?
Minkän ikäisen antaisitte shoppailla...
-yksin
-kaverin kanssa?
Minkän ikäisen antaisitte omistaa...
-poikaystävän
-meikkejä
-lemmikin (kissa tai koira)
-rintaliivit
-stringit
-iPhonen
-Jopon?
Minkän ikäisen antaisitte....
18
62
Vastaukset
- sinikkahurskainen
MIE ANNOIN KATSOA OMAA PILLUA NAAPURIN TIMON JO 5 VUOTIAANA...........
Ei kukaan mitään iPaskaa halua. Täysiä paskoja.
- Hjg
Jaah, meiän koulussa melkeen kaikille on iPhone :d
Hjg kirjoitti:
Jaah, meiän koulussa melkeen kaikille on iPhone :d
Sääli. Se on täysi paska. Ei tehoa (eikä kyllä muutakaan) nimeksikään
- Hjg
Ei minunkaan mielestä. Minua harmittaa, kun kaikki jauhaa koulussani, että Samsung on paska, sehän on suomen myydyin puhelin:( Onneksi edes joku joka vihaa iPhonea:)
Onhan se Samsung kaikin tavoin parempi kuin iPhone, tosin nykyään etenkin nuorten keskuudessa omenat ovat paljon seksikkäämpiä kuin Samsungit. Tässä syy miksi kaikki käyttävät iPhonea.
- Hjg
Ja toivoisin vastauksia kysymyksiini, en muuta.
k-7 leffoja saa kattoo ku on 4v, k-12, kun on 8, k-16 kun on 11 tai 12, k-18 kun on 13 tai 14, riippuu paljon lapsesta.
Antaisin shoppailla yksin 14 tai 15 vuotiaana ja kamujen kaa varmaan 13 tai 14 vuotiaana.
Poikkiksen 13 vuotiaana, meikkejä 14-15 vuotiaana (mielummin ei ollenkaan), lemmikin 10 vuotiaana jos on tunnollinen, rintsikat sillon kun tarvii, stringit k-18, iphone ylä-asteella, jopon sit kun osaa ajaa pyörällä.- Hjg
Kiitos vastauksesta!:)
En nyt jaksa noita K-juttuja :'D
Yksin shoppailu 13v
Kavereiden kaa 12v
Poikaystävä 13v.
Meikki: ripsari ja ehkä kulmakynä 12v. Kaikki muu 14v
Lemmikki (sikäli tyhmä kysymys koska ei kukaan lapsi yksin hoida lemmikkiään) mutta joku marsu vaikka 9v.
Rintsikat sit ku oikeesti tarvii, ei millää 8v wanna be runoilla
Stringit 16v.
IPhone ehkä 11v.
Jopo 10v. Koska ei pienemmät edes välitä mikä merkki se on- Hjg
Kiitos vastauksista!:)
- relaapliis
mä nään iphoneja mun kotikaupungissa kaikilla ykkösluokkalaisillaki et juu......Ja ite oon käyttäny stringejä siitä lähtien ku olin 13.kavereiden kaa on mun 7 vuotias pikkusisko menny vaik minne joka päivä:D Eiks poikaystävätki oo jollai pikkulapsilla vaa jotai harjottelua jne ei ne oo nii tosissaa! et laitoit ehkä vähä jännät ikärajat sry ny vaa :P
relaapliis kirjoitti:
mä nään iphoneja mun kotikaupungissa kaikilla ykkösluokkalaisillaki et juu......Ja ite oon käyttäny stringejä siitä lähtien ku olin 13.kavereiden kaa on mun 7 vuotias pikkusisko menny vaik minne joka päivä:D Eiks poikaystävätki oo jollai pikkulapsilla vaa jotai harjottelua jne ei ne oo nii tosissaa! et laitoit ehkä vähä jännät ikärajat sry ny vaa :P
Pentu käyttää stringejä?? Mitä vittua??
relaapliis kirjoitti:
1. Kyllä täälläkin I Phoneja näkee, niillä paskoiksi lellityillä kakaroilla, omalle lapselleni antaisin vasta tuossa iässä.
2. Sun oma ongelmasi jos olet niin idiootti että ton ikäsenä käytit stringejä, ottaen huomioon että ne on suunniteltu vain ja ainoastaan miesten silmän iloksi ennen seksiä. Ja ylempänä niiden ikärajaksi sanottiin 18
3. On minunkin 8v siskoni, mutta jos mietitään nyt esim. Helsingin keskustaa niin hieman eri asia.
4. Ja nimenomaan, minusta ne "ollaan yhdessä eikä ikinä edes suudella" jutut voisi suosilla hypätä yli.
- hiljainen.kostaja-
Ei poikaystävää voi omistaa.
- vittuampukaamut
eikai saatana....oikeesti???
- Kauha-Guru_
Naiset omistavat miehet psyykkisesti tiesiks sellast.
- Hjg
Kyllä sen silleen "omistaa". Ja mä haluisin vaan niitä vastauksia noihin kysymyksiin:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930