Murha äänekoskella, mikä äänekoskelaisia oikein vaivaa?
Taas ja taas
10
93
Vastaukset
- ottijatuotajuu
Äänekoski on suomen tampere vai? ;)))) Uusi bermuran kolmio, kuten epilä,tesoma,kalkku,raholan alueet tampereella.
- eieppäilyttävää
Olis ilmottanu suotraan äänekosken paskalakeille eikä minnekkään Kouvolaan niin ei olis mittään tutkittavaa eikä koko juttua.
- Vasarathirteen
65v, lusinu kuolemantuottamuksen?? Kukas tää uus legenda on?
- kepeitäjne
K.H. nimikirjaimille löytyy 2005 tuonkaltaista tuomiota, voi olla sattumaakin toki
- äxxä
Onko linkkiä 2005v tuomioon?
- A.L_
Surkea paska kyllä tuo K.H
- jääköönelämä
Niin on.Ihan lantaa ovat koko perhe tytärtä myöten.Luulis et olis halunnu ukkeli nauttia eläkepäivistä siviilin puolella mut ei ku ei muuta osata ni linnaan vaan.Kai tuo sinne viimesen sijansa jättää.Toivottavasti.
- äxxä
Kari?
- Paha-saa-palkkansa
Tekijä mädäntyy vankilassa loppu elämänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265348- 534621
- 894380
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432660- 432591