Olen kysellyt tätä täällä ennenkin mutta en saanut oiken mitään vastausta.
Tuossa juhannuksen alla harrastin seksiä ilman ehkäisyä kahdenkin eri naisen kanssa. Oireet ilmaantuivaat 3-5pv sisällä tuosta tapahtumasta.
Oireet alkoivat kirvelyllä peniksen päässä. Kirvely siirtyi ikään kuin virtsaputkeen tai terskan sisälle. Voimistui todella inhottavaksi virtsatessa. Varsinkin aamuisin kirvely virtsatessa oli kovaa. Sammalla tunsin ikään kuin pisteylyä/kuumotusta käsissä josta se lopulta laskeutui jalkoihin. (hävisi käsistä tässä vaiheessa)
Muita oireita olivat harmaa vuoto peniksen päästä, tämä oli nähtävissä varsinkin aamuisin.
Tässä vaiheessa menin lääkäriin jossa otettiin testit tippuriin ja klamydiaan. Sekä virtsakoe tulehduksien varalta.
Testien tulokset olivat negatiiviset. Myös molemmat naiset menivät testeihin joista HIV/Klamydia/Tippuri negatiivisia. Minä kävin uudelleen testeissä josta taas Klamydia/tippuri negatiiviset. Tämän lisäksi aloin epäilemään harvinaisempia joten otin itselleni myös testit Mycoplasma genitaliumiin sekä trikomoniaasiin. Nämäkin olivat negatiiviset.
Uusi lääkäri käynti jossa lääkäri katsoi peniksen päälisinpuolin ja totesi kaiken olevan normaalin näköistä.
Tämän jälkeen olen jäänyt tämän kanssa oikeastaan tyhjän päälle. Mikään sukupuolitauti ei tunnu vastaavan noita oireita ja tähän mitä tällä hetkellä vielä on tuosta jäljellä. Harmaa vuoto peniksen päästä loppui 2-3vk sisällä tapahtumasta.
Oireita jotka ovat jäljellä näin miltei 3kk tapahtumasta:
Tunnen välillä ikään kuin polttelua/pientä pistelyä jalkapohjissa tai vain isovarpaissa.
Ennen terskani oli erektiossa täysin tasainen mutta nyt ikään kuin terskan ihon ALLA kauttaaltaan on nystyjä joita siellä ei ennen ollut. Peniksen ollessa levossa näitä nystyjä/kohoumia ei näy ollenkaan.
Nämä eivät kutise tai oireite mitenkään. Ne tulevat myös vaihtelevasti esiin välillä niitä on välillä ei ollenkaan. Lääkäri ei näitä painelemalla saanut esiin. Eikä osanut sanoa mitään.
Kolmas oireeni on että spermani oli ennen vaihtelevasti välillä todella paksua, varsinkin jos piti päiviä väliä ja välillä vetistä. Nyt vaikka pidän monta päivää väliä, sperma on todella juoksevaa ja vetistä. Paksuus siitä on hävinyt kokonaan.
Välillä myös virtsatessa tuntuu aivan pientä kirvelyä silloin tällöin harvoin.
Olen selaillut nettiä englanniksi ja suomeksi mutta mikään ei tunnu vastaavan tätä. Minkään sukupuolitaudin ei tietääkseni pitäisi vaikuttaa sperman vetisyyteen, noista nystyistä terskassa ei löydy mitään. Nystyt joista löytyy tietoa on helmiäisnystyjä tai muita terskan pinnassa olevia näppyjä. Minun ei ole tälläisiä. Myöskään kihelmöinti/poltto jaloissa ei tunnu liittyvän sukupuolitauteihin.
Ainoa mitä olen enää miettinyt on että voisiko nämä oireet olla sukupuoli herpeksestä johtuvia. Eikö herpeksenkin oireet pitäisi poistua kuitenkin 2-3 viikossa?
Osaisiko kukaan valaista tätä asiaa. Olisin ikuisesti kiitollinen koska tämä vaivaa minua päivittäis ja pyörii mielessä kokoajan.
Seksisistä oudot oireet? Lääkäreitä paikalla?
3
300
Vastaukset
- MikäVaivaa
Nostetaanpa ylemmäs
- jhdsdgdsd
Olet jo käynyt lääkärillä, joten miksi joku lääkäri vaivautuisi vastaamaan tällä palstalla? Satunnaisissa suhteissa käytetään aina ja koko ajan kondomia. Voisi tietysti olla hiivakin, mutta ei se vaikuta sperman laatuun ja aiheuta yleisoireita.
Mene neurologille. En tiedä, aiheuttavatko neurologiset sairaudet sperman muutoksia. Tuntoaistin muutoksia ne aiheuttavat, samoin kuin muutoksia virtsaamisessa ja seksuaalitoiminnoissa. Jos neurologisissa tutkimuksissa ei löydy mitään, niin sitten psykiatrille. Ihminen on tehokas eläin kehittämään itselleen ihan itse outoja oireistoja.
Kuppa aiheuttaa neurologisia oireita, mutta siinä on tietääkseni ensi oireena kivuton haavauma (jos haavauma onkin virtsaputken sisällä?). Otata kuppatesti vielä, jollei ole otettu. - Hyödyllinenkeskustelu
Kiitos tervetulleesta muistutuksesta: kumit mukaan AINA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101