Sain juuri honor 7 premium-puhelimen, ja minulla vaikeuksia edelleen kuvien kanssa. Siirsin edellisestä puhelimesta kaikki kuvat microsd-kortille, ja kortilta oli tarkoitus siirtää kuvat uuteen puhelimeeni.
Osaako joku auttaa minua, uudella puhelimellani galleriassa näkyy nimellä SD-kortin juurihakemisto ja näyttää olevan reilut 700 kuvaa. Albumin saa auki, mutta kun yrittää siirtää kuvia esim. instagrammiin, tulee puhelimeeni ilmoitus kuvaa ei voi ladata! Kun asensin puhelimeeni microsd:n, puhelimeni ilmoitti kortin olevan viallinen. Nyt pyytäisinkin/kysyisinkin apuanne, että onko nuo 700 kuvaa enää mitenkään pelastettavissa tai siirrettävissä joko puhelimelleni tai esim. googletilille?
Harmittaa pirusti, mikäli kuvat nyt mennyttä :(
Microsd+kuvat
kuvatonmenneet
3
148
Vastaukset
- Whisyou
Minulla ei toiminut Kiinan kaupasta tilattu halpis-sd kortti Hon.7:ssa. Vanhassa Samsungissa se pelasi.Siirsin kuvat pöytäkoneelle.
Nöyrästi Gianttiin ostamaan uusi kortti.- jälkiviisas126
Vie valokuvaliikkeeseen, jos ei edellisen avaamasi ketjun ohjeilla onnistu. Jatkossa varmuuskopiointi pitää hoitaa ajoissa.
- Syksysaaminäen
Kuvat ei ole mennyttä. Siirrä ne sillä vanhalla puhelimella vaikka pc lle tai varmuuskopioi ne.Ilmoitus että kortti on viallinen ei pidä paikkaansa. Nimim. kokemusta on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2577675Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1524051Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1252279Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261797- 471550
- 331422
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421234Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411032- 1411029
Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä81003