Tietääkö kukaan miten pääsee Lenovo Ideapadin BIOSiin, kun pitäisi saada E:/-asema boottaavaksi.
Minulla on valmiina sekä Lubuntun että Androidin asennus-CDt.
Tämä on niitä Flash-"kovalevyllä" varustettuja, ja ajattelin ajaa siihen varsinaiselle levylle tai sitte SD-kortille paremman käyttiksen.
Ei sillä, kyllä Windows kymppikin toimii, mutta kun kaikki sen ohjelmat ovat sellaisia että en saa avattua niillä tekstitiedostoja joita on tehty Ubuntun ohjelmilla.
Ideapadin BIOS hukassa
4
131
Vastaukset 4
- nappulalla
Siinä on oma nappula bios setupiin
https://www.youtube.com/watch?v=4hu4z0N1vUs Kiitoksia paljon :)
Näitä taitaa olla monen kokoisia, koska en tunnistanut tuosta videonpätkästä omaa konettani. Tämä on 11" versio erittäin pienellä flash-levyllä.
Mutta se nappula kyllä löytyi, vaikkakaan ei samalta kohtaa, vaan tuosta näppäimistön päältä missä käynnistyskin on..
Pääasia oli, että pääsin BIOSiin :)
Mutta nyt on toinen pääasia; Windows ilmoitti että usb-asema blokataan, johtun jostakin minulle käsitämättömästä syystä. Herja oli jotenkin sellainen, että "koska levyä ei ole alustettu NTFS- formaattiin :(
Kumma juttu, kun en levyä alustaessa ja polttaessa muista nähneeni edes mokomaa vaihtoehtoa.
Taidanpa alustaa koko flash-koviksen sileeksi ja koittaa uudelleen josko boottais E-asemalta :s- mene_kysyyn
Kysele Apua aloittelijalle -palstalta, siellä kaikki ovat toinen toistaan kovempia windous-hakkereita...
Ja me sinä opettaan isääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham691312- 1221158
- 841064
- 981056
- 60950
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni58881- 136831
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p286755- 18608
- 69596