Yksinäisyys

asdfh32

Alkoholin ottaessa tilaa elämästäni jäin aivan yksin ja onnettomaksi, vähitellen, portaittain.

Aluksi ajattelin tämän olevan ihan hyväkin juttu, onhan viinipullo poikineen parasta seuraa. Tämän jälkeen tulee kylään viinipullon isoveli eli 1,0 l pönikkä.

Sitten alkoi hiukan tympäyttää tämä jatkua hönössä oleminen ja valehtelu muka jostain väitöskirjastani, oikeasti paskon vuokra-asuntoni lattioille ja Iltalehdissä haastatellaan poloista vuokranantajaa, jonka kämpän olen paskonut ja kussut pilalle kierrättäen Pirkka-olutta ja eineslihapullia elimistöni läpi.

Olen matalaotsainen ja tyhmä kuukasvo. Lukioaikana vielä ryypiskely ja opiskelu sujui hyvin yhteen mutta yhden yliopistovuoden jälkeen jätin kaiken kesken ja keskityin ripulitarinoihin yliopiston tietokonehuoneessa, kunnes potkittiin ulos jotta todellisten harkkatöiden tekijöille saadaan tilaa.

Nyt elämässä ei ole enää mitään muuta kuin tämä palsta, olen onneton ja keltainen, ilman perheen ja ystävien turvaa. Mistä löytyisi onnellisuus, oi mistä?

30

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitopaikka

      Asdfh32 kaltaisen suoli24 palstalle postaavan raittiusyrittäjän asenne ja ongelman käsittely on nyrjähtänyt, kuten voi olettaakin, kun kyseessä on narsistisen persoonallisuushäiriön omaava hurskastelija.
      Tämä raittiusyrittäjä saarnaa sosiaalitukien, tasa-arvon ja välittämisen puolesta eikä pysty huolehtimaan itsestään ja lähimmäisistään.
      Tällaisten itsekkäiden sontaseppojen takia Suomessa on kaltoin kohdeltuja vaimoja ja lasisia lapsuuksia, mutta sosiaalihuollosta ryyppyrahaa mankuva sontaseppo näkee yritykset tukkia viinaan menevät rahahanat itsekkyytenä.
      Kuten asdfh32 sen sanoisi:
      Maksa Sinä, Minä juon
      Minä sonnin, siivoa sinä
      Minä lyön vaimo, jos et anna ruokarahojasi, jotta voin ryypätä. Vaimo sinä olet natsi ja itsekäs ihminen , koska haluat kaiken rahan itsellesi vaikka minulla on krapula.
      Tämä on sinun ongelmasi.
      Olet huomionkipeä narsisti, etkä raitistu kuin haudassa tai nöyrtymällä.
      En tunne Myllyhoitoa, mutta kaltaisillesi Myllyhoito olisi paikallaan.
      Sinulle kuitenkin halvemman Myllishoidon voisin järjestää.

    • Seppo Mylliksen kanssa käyn vakkariinsa kiljupönikän kanssa metsäreissulla. Se piristää, luonto ja eläimet.

    • Kylmis_

      Minne valo menee, kun sammutan valaisimen? No katso jääkaapista.

    • Sonnisaaren.Seppo

      Kannattaa nauttia yksinäisyyden hyvistä puolista.Voi tehdä kiljua ilman moraalisaarnoja ja sotkea kämpän ja pinota tyhjiä tölkkejä päälekkäin.
      Kun syksyn kylmyys alkaa hyytämään niin tulen kirjastoon lämmittelemään ja voimme pohtia palstalla enemmän alkoholin hyviä ja huonoja puolia.
      Nyt on kuitenkin vielä puistokauden päättäjäisryypingit mutta palataan asiaan mkyöhemmin.

      • hiljainen.kostaja-

        Sun elämä kuulostaa muuten aika hyvältä, mutta eikö sulla ole omaa nettiä, kun pitää kirjastoon tulla palstalle?

        Moderni sontaseppo ei oikeastaan muuta kaveria tarvitsekkaan kuin internetin ja alkoholia. Internet on ihan elinehto modernille sontikselle.


      • Sonnisaaren.Seppo

        Olen modernin ja perinteisen sontiksen välimuoto.Ryypätessä alkaa luonto kutsumaan ulos ja kotiintulo vie paljon aikaa.
        Kämpillä puhelimen dataa kuluu nettikäytössä ja se maksaa.Kirjastossa netti ja päivän lehti on ilmaista käyttötavaraa.


      • Hauka.assyissa
        hiljainen.kostaja- kirjoitti:

        Sun elämä kuulostaa muuten aika hyvältä, mutta eikö sulla ole omaa nettiä, kun pitää kirjastoon tulla palstalle?

        Moderni sontaseppo ei oikeastaan muuta kaveria tarvitsekkaan kuin internetin ja alkoholia. Internet on ihan elinehto modernille sontikselle.

        Lainaa mun wlania.


    • Yksinäisyyteen auttaa koira. Kattokaa mitä herkkua löysin yhdestä kaupasta tänään.
      http://aijaa.com/xMTWxn
      Hugo tykkää kovasti! Mutta ihmeen kalliita noi luut kun miettii et luusta kymmeniä euroja???

      • Hauka.wuf.wuff

        Katselin ilmakuvia et sulla on hyvät koiranulkoilutusmaastot siellä maikkulassa.

        Nätti hauva.


      • Hauka.wuf.wuff kirjoitti:

        Katselin ilmakuvia et sulla on hyvät koiranulkoilutusmaastot siellä maikkulassa.

        Nätti hauva.

        Niin on joki vieressä ja metsää. Joessa ollaan kesällä uitu ja veneilty. Kerran otin mukaan kalastaan mutta se ei ollut hyvä idea kun Hugo läträs siellä vedessä ja haukku niin eihän sillain kalaa saa


      • Hauka.infon.odotus

        Kylmikselle pitäisi hankkia koira, olen aina sanonut sitä.

        Pitääkö hän Hugoa hyvänä? Eli paijaako ja leikkiikö?


      • Hauka.infon.odotus kirjoitti:

        Kylmikselle pitäisi hankkia koira, olen aina sanonut sitä.

        Pitääkö hän Hugoa hyvänä? Eli paijaako ja leikkiikö?

        Tykkää kovasti kissasta ja koirasta


    • Johansson

      Tee miehinen ratkaisu ja tapa itsesi. Yhteiskunta ei halua sinua ja resursseja olisi käyttämässä moni muukin halukas.

      Mikset hyppäisi vaikka junan eteen tai jostain korkealta paikalta alas? Se olisi nopea ja kivuton ratkaisu.

      Raadon siivoaminen vielä työllistää useamman henkilön jälkiselvittelyineen ja se hyödyttää talouskasvua.

    • Pakenija

      Jouduin samaan tilanteeseen kuin sinäkin. Ja selvitin mikä on todennäköisesti ongelma. Asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen kuin kuvittelit vaan tässä on myös vihamielisiä entiteettejä mukana. Voit lukea kokemuksistani täältä ja uskon että ne auttavat sinua:

      http://alconmaailma.freeblog.site

    • 1...hoitsu

      Palstan sontasepot poistavat kirjoitukset, joissa ei mainita näitä avohoidon tapauksia Tissua,Kylmistä yms. bentsoideja, jotka ovat syntyneet kaikki samasta peräsuolesta.
      Kaikki yhdistää olematon huumorintaju, samojen lauseiden toistelu, samantyylisten idioottimaisten kuvien ja videoiden postailu ja tietenkin pysyvä työttömyys , josta lienee aikaa kirjoitusvirheiden etsimiseen.
      Heistä tulee mieleen aivonsa ryypännyt skitsofreenikko yliopiston ruokalassa riehumassa opettaen kuinka syödään veitsellä ja haarukalla, mutta kenties sontasepot ovat onnellisia.
      Syysiltoina, keltaisten lehmusten katveessa puistonpenkillä ruskaa ryystäen hienoisen tuulenvireen lennättäessä menneen kesän lehtiä kuin muistoja nuoruuden nousuhumalasta, sorjista neidoista,viinin ja balalaikan täyttämistä illoista saattaa sontaseppo katsellessaan töihin ja koteihinsa kiiruhtavia ihmisiä kokea olevansa kuitenkin täydellisen onnellinen repalaisten muistojensa maailmassa.Muistoissaan hän vaeltaa yhä nuoruutensa polkuja, nuorten naistensa kanssa, tehden valintoja hieman toisenlaisia eikä viinan syövyttämissä aivoissaan erota enää mennyttä, nykyisyyttä tai tulevaa.
      Olla onnellinen ilman ulkomaailman velvoitteita viinan syövyttämissä aivoissaan lämmin kakku housuissaan väkevän virtsan lemun sekoittuessa viinin tuoksuun illan ensimmäisten hitaitten alkaessa kaukana jossain muistoissaan.

    • Häirikkö_

      Santtu älä sit ruoki koiraasi millään vilja paskalla vaan ihan kunnon koiran sapuskalla. Koira voi paremmin ja elää pitempään.

      • Häränlihalla se otus elää. Lihaa ja riisiä,raakoja munia ja raejuustoa. Se syö ne munien kuoretkin niinku Turhapuro. Tykkää kun rouskuu ja terveellisiä. Juoppojenkin pitäisi syödä myös munien kuoret ettei mene ravinto-aineita hukkaan. Kalaa pitäisi lisätä ruokaan kans. Suosittelen juopoille samaa ruokavaliota kuin koirille kun nekin on semmoisia elukoita että aina rähjää ohikulkijoille ja niiltäkin pitäisi pallit leikata pois ettei pääse lisääntymään ja ehkä vähän rauhoittuisivat myös. Hugolta ei tarvi leikata palleja kun se ei rähjää kuin juopoille ja niille pitääkin olla äkänen että pysyvät loitolla


      • Hauka.koira.kissa.lehmä

        Kissanhiekka aka pelletti kannattaa hankkia rautakaupasta. Kilohinta naurettavan pieni ja samaa tavaraa, kuin eläinkaupassa.

        Kanamuna tekee hyvää koiran turkille ja myös läskiä kannattaa antaa.


      • Joskus ennen ostinkin sitä mutta kivipohjainen pölisee vähempi


    • minun_nyrkkini

      Toivottavasti hugo puree naapurin juopporetkua oikein kunnolla. Sitä ennen juopporetkulta voi lyödä hampaat kurkkuun ja muutenkin vähän antaa "hierontaa".

    • Tässä ketjussa on paljon kaunista ja koskettavaa luettavaa. Olen erittäin tyytyväinen. Jatkakaa samaan malliin, hyvät toverit.

    • Seppo Myllikseltä huomionosoitus aloittamalleni ketjulle, tästä on jo syytä olla ylpeä!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      98
      1906
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      238
      1552
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1030
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      925
    5. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      83
      857
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      815
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      755
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      741
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      714
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      709
    Aihe