Alkoholin ottaessa tilaa elämästäni jäin aivan yksin ja onnettomaksi, vähitellen, portaittain.
Aluksi ajattelin tämän olevan ihan hyväkin juttu, onhan viinipullo poikineen parasta seuraa. Tämän jälkeen tulee kylään viinipullon isoveli eli 1,0 l pönikkä.
Sitten alkoi hiukan tympäyttää tämä jatkua hönössä oleminen ja valehtelu muka jostain väitöskirjastani, oikeasti paskon vuokra-asuntoni lattioille ja Iltalehdissä haastatellaan poloista vuokranantajaa, jonka kämpän olen paskonut ja kussut pilalle kierrättäen Pirkka-olutta ja eineslihapullia elimistöni läpi.
Olen matalaotsainen ja tyhmä kuukasvo. Lukioaikana vielä ryypiskely ja opiskelu sujui hyvin yhteen mutta yhden yliopistovuoden jälkeen jätin kaiken kesken ja keskityin ripulitarinoihin yliopiston tietokonehuoneessa, kunnes potkittiin ulos jotta todellisten harkkatöiden tekijöille saadaan tilaa.
Nyt elämässä ei ole enää mitään muuta kuin tämä palsta, olen onneton ja keltainen, ilman perheen ja ystävien turvaa. Mistä löytyisi onnellisuus, oi mistä?
Yksinäisyys
30
126
Vastaukset
- Hoitopaikka
Asdfh32 kaltaisen suoli24 palstalle postaavan raittiusyrittäjän asenne ja ongelman käsittely on nyrjähtänyt, kuten voi olettaakin, kun kyseessä on narsistisen persoonallisuushäiriön omaava hurskastelija.
Tämä raittiusyrittäjä saarnaa sosiaalitukien, tasa-arvon ja välittämisen puolesta eikä pysty huolehtimaan itsestään ja lähimmäisistään.
Tällaisten itsekkäiden sontaseppojen takia Suomessa on kaltoin kohdeltuja vaimoja ja lasisia lapsuuksia, mutta sosiaalihuollosta ryyppyrahaa mankuva sontaseppo näkee yritykset tukkia viinaan menevät rahahanat itsekkyytenä.
Kuten asdfh32 sen sanoisi:
Maksa Sinä, Minä juon
Minä sonnin, siivoa sinä
Minä lyön vaimo, jos et anna ruokarahojasi, jotta voin ryypätä. Vaimo sinä olet natsi ja itsekäs ihminen , koska haluat kaiken rahan itsellesi vaikka minulla on krapula.
Tämä on sinun ongelmasi.
Olet huomionkipeä narsisti, etkä raitistu kuin haudassa tai nöyrtymällä.
En tunne Myllyhoitoa, mutta kaltaisillesi Myllyhoito olisi paikallaan.
Sinulle kuitenkin halvemman Myllishoidon voisin järjestää. Seppo Mylliksen kanssa käyn vakkariinsa kiljupönikän kanssa metsäreissulla. Se piristää, luonto ja eläimet.
- Kylmis_
Minne valo menee, kun sammutan valaisimen? No katso jääkaapista.
- Sonnisaaren.Seppo
Kannattaa nauttia yksinäisyyden hyvistä puolista.Voi tehdä kiljua ilman moraalisaarnoja ja sotkea kämpän ja pinota tyhjiä tölkkejä päälekkäin.
Kun syksyn kylmyys alkaa hyytämään niin tulen kirjastoon lämmittelemään ja voimme pohtia palstalla enemmän alkoholin hyviä ja huonoja puolia.
Nyt on kuitenkin vielä puistokauden päättäjäisryypingit mutta palataan asiaan mkyöhemmin.- hiljainen.kostaja-
Sun elämä kuulostaa muuten aika hyvältä, mutta eikö sulla ole omaa nettiä, kun pitää kirjastoon tulla palstalle?
Moderni sontaseppo ei oikeastaan muuta kaveria tarvitsekkaan kuin internetin ja alkoholia. Internet on ihan elinehto modernille sontikselle. - Sonnisaaren.Seppo
Olen modernin ja perinteisen sontiksen välimuoto.Ryypätessä alkaa luonto kutsumaan ulos ja kotiintulo vie paljon aikaa.
Kämpillä puhelimen dataa kuluu nettikäytössä ja se maksaa.Kirjastossa netti ja päivän lehti on ilmaista käyttötavaraa. - Hauka.assyissa
hiljainen.kostaja- kirjoitti:
Sun elämä kuulostaa muuten aika hyvältä, mutta eikö sulla ole omaa nettiä, kun pitää kirjastoon tulla palstalle?
Moderni sontaseppo ei oikeastaan muuta kaveria tarvitsekkaan kuin internetin ja alkoholia. Internet on ihan elinehto modernille sontikselle.Lainaa mun wlania.
Yksinäisyyteen auttaa koira. Kattokaa mitä herkkua löysin yhdestä kaupasta tänään.
http://aijaa.com/xMTWxn
Hugo tykkää kovasti! Mutta ihmeen kalliita noi luut kun miettii et luusta kymmeniä euroja???- Hauka.wuf.wuff
Katselin ilmakuvia et sulla on hyvät koiranulkoilutusmaastot siellä maikkulassa.
Nätti hauva. Hauka.wuf.wuff kirjoitti:
Katselin ilmakuvia et sulla on hyvät koiranulkoilutusmaastot siellä maikkulassa.
Nätti hauva.Niin on joki vieressä ja metsää. Joessa ollaan kesällä uitu ja veneilty. Kerran otin mukaan kalastaan mutta se ei ollut hyvä idea kun Hugo läträs siellä vedessä ja haukku niin eihän sillain kalaa saa
- Hauka.infon.odotus
Kylmikselle pitäisi hankkia koira, olen aina sanonut sitä.
Pitääkö hän Hugoa hyvänä? Eli paijaako ja leikkiikö? Hauka.infon.odotus kirjoitti:
Kylmikselle pitäisi hankkia koira, olen aina sanonut sitä.
Pitääkö hän Hugoa hyvänä? Eli paijaako ja leikkiikö?Tykkää kovasti kissasta ja koirasta
- Johansson
Tee miehinen ratkaisu ja tapa itsesi. Yhteiskunta ei halua sinua ja resursseja olisi käyttämässä moni muukin halukas.
Mikset hyppäisi vaikka junan eteen tai jostain korkealta paikalta alas? Se olisi nopea ja kivuton ratkaisu.
Raadon siivoaminen vielä työllistää useamman henkilön jälkiselvittelyineen ja se hyödyttää talouskasvua.- Laulunsiivin
Taitaa sinulla nyt olla siitä puhe mistä puute.
Lauleskele tätä ajan kuluksesi
http://lyrics.fi/hassisen-kone/reippaina-kaymme-rekkain-alle
- Pakenija
Jouduin samaan tilanteeseen kuin sinäkin. Ja selvitin mikä on todennäköisesti ongelma. Asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen kuin kuvittelit vaan tässä on myös vihamielisiä entiteettejä mukana. Voit lukea kokemuksistani täältä ja uskon että ne auttavat sinua:
http://alconmaailma.freeblog.site - 1...hoitsu
Palstan sontasepot poistavat kirjoitukset, joissa ei mainita näitä avohoidon tapauksia Tissua,Kylmistä yms. bentsoideja, jotka ovat syntyneet kaikki samasta peräsuolesta.
Kaikki yhdistää olematon huumorintaju, samojen lauseiden toistelu, samantyylisten idioottimaisten kuvien ja videoiden postailu ja tietenkin pysyvä työttömyys , josta lienee aikaa kirjoitusvirheiden etsimiseen.
Heistä tulee mieleen aivonsa ryypännyt skitsofreenikko yliopiston ruokalassa riehumassa opettaen kuinka syödään veitsellä ja haarukalla, mutta kenties sontasepot ovat onnellisia.
Syysiltoina, keltaisten lehmusten katveessa puistonpenkillä ruskaa ryystäen hienoisen tuulenvireen lennättäessä menneen kesän lehtiä kuin muistoja nuoruuden nousuhumalasta, sorjista neidoista,viinin ja balalaikan täyttämistä illoista saattaa sontaseppo katsellessaan töihin ja koteihinsa kiiruhtavia ihmisiä kokea olevansa kuitenkin täydellisen onnellinen repalaisten muistojensa maailmassa.Muistoissaan hän vaeltaa yhä nuoruutensa polkuja, nuorten naistensa kanssa, tehden valintoja hieman toisenlaisia eikä viinan syövyttämissä aivoissaan erota enää mennyttä, nykyisyyttä tai tulevaa.
Olla onnellinen ilman ulkomaailman velvoitteita viinan syövyttämissä aivoissaan lämmin kakku housuissaan väkevän virtsan lemun sekoittuessa viinin tuoksuun illan ensimmäisten hitaitten alkaessa kaukana jossain muistoissaan. - Häirikkö_
Santtu älä sit ruoki koiraasi millään vilja paskalla vaan ihan kunnon koiran sapuskalla. Koira voi paremmin ja elää pitempään.
Häränlihalla se otus elää. Lihaa ja riisiä,raakoja munia ja raejuustoa. Se syö ne munien kuoretkin niinku Turhapuro. Tykkää kun rouskuu ja terveellisiä. Juoppojenkin pitäisi syödä myös munien kuoret ettei mene ravinto-aineita hukkaan. Kalaa pitäisi lisätä ruokaan kans. Suosittelen juopoille samaa ruokavaliota kuin koirille kun nekin on semmoisia elukoita että aina rähjää ohikulkijoille ja niiltäkin pitäisi pallit leikata pois ettei pääse lisääntymään ja ehkä vähän rauhoittuisivat myös. Hugolta ei tarvi leikata palleja kun se ei rähjää kuin juopoille ja niille pitääkin olla äkänen että pysyvät loitolla
- Hauka.koira.kissa.lehmä
Kissanhiekka aka pelletti kannattaa hankkia rautakaupasta. Kilohinta naurettavan pieni ja samaa tavaraa, kuin eläinkaupassa.
Kanamuna tekee hyvää koiran turkille ja myös läskiä kannattaa antaa.
- minun_nyrkkini
Toivottavasti hugo puree naapurin juopporetkua oikein kunnolla. Sitä ennen juopporetkulta voi lyödä hampaat kurkkuun ja muutenkin vähän antaa "hierontaa".
Tässä ketjussa on paljon kaunista ja koskettavaa luettavaa. Olen erittäin tyytyväinen. Jatkakaa samaan malliin, hyvät toverit.
Seppo Myllikseltä huomionosoitus aloittamalleni ketjulle, tästä on jo syytä olla ylpeä!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti40541169Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199684Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316270Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225048Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543869Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783508- 403047
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192498Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338