Tyttöjen välisestä ystävyydestä

EiAinakaanSeYksPike-iiks

Jos mä oon jotain tehny väärää niin kertokaa siit oikeest mulle. Mä en tajuu mun mokaa. Mut mä en kestä että mun kaverit dissaa mua. Me on tehty tätä chathommaa niin pitkään ja tää on mulle tosi tärkeetä.

Meil on tänä aikana vaihtunu miehet & lapsien määrät ja niiden ammatit & meiän silmien värit ja kuppikoot & asuinpaikat & koirien ja kissojen rodut ja määrät. Me on otettu takas käyttöön meiän avioliittoo edeltäneet nikit ja joskus keksitty hullui uusii joiden takaa me on sit tehty toisillemme hassujakin temppuja.

Mut tytöt! Kaikkien näiden vuosien aikana me ei olla oltu chatkatkerii! Ollaanks me sitä nyt vai mitä me nyt ollaan? Chatmustiksii tai chatseläntakapaskanpuhujii? Ku meiän pitäis olla chatkaverii! Eihän noi chatpölvästit - anteeks siis mieschattarit oo vuosien aikana mikskään muuttunu ku samanlailla ne vonkaa ja lemppaa ja on epäluotettavii. Ennenkin me päästiin niistä yli niin kuin me päästiin niistä muutamasta ärsyttävästä chat-rouvastakin. Ennen meiän sisäpostiin tuli toisiltamme hauskoi pikkuviestei mut nyt se sävy on jotenkin muuttunu. Ja nyt toiset meistä sanoo ja kertoo toisista meistä sellasii asioita että se ei oo enää oikein kivaa. Tajuutteks te ett siis meistä toisista tytöistä sellasta! Meistä jokka oli erottamattomii!!!

Tietysti me on käyty läpi ja kierrätetty ne samat ihkut tai ähkyt sana-äijylit, miiteissäki laitettu niit six-zero ja siellä laivamiitil ku lähettiin eri laival takas niiden liikemiesten kanssa jotka myös pussas ja kaikkee ne teki eikä niinku vaa chatannu meiän kanssa [menomatkalla eiks ollukkin tosi tylsää kun piti chattaa hytistä toiseen eikä ollu ees nettii niin jonkun piti aina viedä ne paprulaput oven alta niille äijyliineille ja takas].

Tietysti puhuttiin kaapeissa toisillemme niistä chattyypeistä & ehkä vähä juoruttiinkin jostain niiden jutuista tai puutteistakin-mut sellasta tytöt nyt vaa tekee. Ja sit jos joku niistä olikin jollekin meistä tärkee niin kai se vähä sattu jos se meni toiselle tai pois kokonaan jos se ei kestäny meiän viattomuuksia.

Tietysti on tullu uusii tyttöi ja jotkut vanhat meist on muuttanu "sinne mis ei oo chattii" mut silti hei aina -siis- ihan aina se chatin ikkuna oli meiän. MEIDÄN!

Kattokaa meiän minuuttei ja miettikää mitä meillä on ollut!!!!!!!! [&joojoo voi laskee vanhatkin nikkiminsat yhteeen]

Mä sanon vaa että kaikki yksien ja yhdet kaikkien puolesta! *RaKaStAa teit*

Terkkui teille kaikille --- tiiätte kyl ketä ootte!!!!!! Mul on I*K*Ä*V*Ä teit!


Ps, sen yhen pitkän ja komeen - sen tumman ja tulisen - sen sikamaisen ihanan sinkku-sexy-superman-alfasusi-chatmiehen piti kyl olla mun - vaan MUN!!!!

30

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se-oli-ennen-mutta-nyt

      Olipa sepustus. Siinähän ne ihmissuhteitten kompastuskivet tuli lueteltua samalla. Naiset vanhenee ja muuttuu, elämä muuttuu. Perhe jäi vähälle ja omatunto kalvaa, haluu korjata kun vielä voi. Antaa aikaa niille jotka merkitsee. Tyttöys jäi taakse ja ne parhaat jätkät katsoi muualle jo ajat sitten, liikemiehet meni, sättiin syrjääntyneet jäi. Muistot on mukavia ja hyvä että niitä on. Mutta se aika on ohi eikä teiniks tekeytyminen auta. Elämän vaan kuuluu mennä just näin: että aikuistuu, kehittyy, kypsyy ja myös kypsyy virtuaaliin josta ei koskaan kehkeytynyt muuta kuin helppoo hupia. Ei se ihan riitä. Muutu sinäkin, älä jää menneeseen harhaamaan. Itselleen ei voi valehdella. Sulla on iltapäivä ja kohta ilta. Ja vielä, eiks ne minuutit just kerro miten paljon hukkasit.

    • seultimaattichattyttönen

      Hei meilläkin on ihan kamalan ikävä sua ( Parkuu) Chatkatkerii mekö? Ei ikinä, eihän me! Eikä meidän rodut olet vaihtunut, toisilla ehkä, eikö vaan! Ollaaks me taas silleen chatkamuja ollaanhan, jos ei nyt niin ainakin ennen kun muutamme sinne missä chatti ei toimi.

      Vähän alko närästää sen yhen pätkän ja ruman - sen kaljun ja latteen - sen sikamaisen pervon sinkku-sexy-superman-alfasusi-chatmiehen väliin tulo, potkastaan se toiseen chattiin JOoko?

      <3 us forever

      • PixuMäOikeestiOon

        Heiiiiiiiiii!!!! kyllä kaverilta pitää aina saada tukea!!!!!

        Mä tuun tähän sun alakertaan ihan kiinni kun mä heti tajusin kuka sä oot mutta pidätin mun kyyneleitä niin kauan että sit ku ne tuli niin meni dekoltee kurttuseks mun märkyydestä. Ja mä sanoin heti ett toi on meiän PIMU, niin mä sanoin ja, no ei voi kukaa todistaa kun täält "mis ei oo chatmiestä enää" niin täält ei saa todistajanlausuntoo.

        Tajusitsä kun laitoin sulle toiseen kohtaan rotuterkut?! Mä tiedän että meilt meni jotkut jutut vähä sekasi ja suxiristii mut ehkä chatkamut ei vaa vällää. Ja ehkä mä joskus ku mä crossfittaan mun tunturilla addut kireenä ja iha vähä viineissä nii ehkä mä joskus sillon kelaan meitä ja sitä että mitä jos kaikki oliskin aina vaan niinku ne kaikki oli silloin joskus ku kaikki oli silloin tosi retrosti ja hyvin.

        Ja mä kyl yritin potkaista sitä rumakaljuu mut se ehti läpsäsee ekaks ja siks se juttu loppu vaik se oli lopussa jo sillo ku luin sen chattiruutuu ku se sammu mun sohvalle.
        Mua närästää eniten nää viinit mut sen yhen oon siis unohtanu eikä mulla oo siit kuvaakaan siit keskimittaisest, keskinkertaisest, keskiluokkaisest sikapervosta kuka ei koskaan tajunnu että... noh yhtä tai parii juttuu vaa.

        Ja mitä toi yks tyttöydest tajuaa? Jos ei oo lukenu Saima Harmajaa nii on turha alkaa mitää ja sitäpaitsi *KÄRSÄ* on lihas, siks se pystyy kaikkee mihi se *ROIKKO* ei ikinä enää pysty!!!!

        Forever on hei tosi pitkä aika mut kyl oon valmis siihenkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • pimutöultimaatti

        Kyl me tajutaan sateen jälkeen tulee sateenkaari, ei tota voi kukaan jäpä tajuta.

        Nääksä oot ihan heti tollee valmis siihenkin!!

        Toi on mistä mä sussa diggaan, oot aina niin helvetin valmis mihin vaan, ei tuolla ole ketään sunlaista.

        Tottakai mä huomasin että tulit ihan alle tollee ihan lähelle, se sai mut parkumaan ihan kypällä ja kastelin näppikseni niin että se lopetti toimimasta.
        No yöllä sitten en voinut enää sulle vastata tällee kun vain me tytöt osaamme, joten epätoivosena aloin sulattamaan pakastinta ja sitten iski hirvee nälkä ja lykkäsin mikroon jotain muonaa, kattomatta tarkemmin kyynelten läpi mitä se oli, joten koko mikro sytty palaa.Mä hertsasin ihan kypällä ja myönnän vähän syytin sua tosta kaikesta mut en mä jaksa sulle olla vihane kun sä oot tollai ihQu ja paras, kyl sä tiiät mitä mä tarkotan.


        Mynskään kyllä että hertsasin sillon pahasti en niinkä siitä jäpästä vaan siitä kun mä sanoin niistä tissiliiveistä sulle ja se yks dorka mut henkselöitti! Enkä vielä siitäkään vaan se että sä annoit sen yhen kamalan kotkan tulla siihen urputtamaan mulle enkä mä voinu vastata kun mulla oli ne henkselit. Jotenkin mä vaan odotin että sä olisit urputtanu sille takasi! Ees vähä! Vähänks mä olin pettyny.

        Ihan satavarma en oo mistä ne suxet meni ristiin mutta tuntien sut sä varmaa taiteilet sen mulle viel rautalangast, mikä on ihan jees kuhan se ei ole piikkilankaa.
        Kait me aletaa olee NIIN ohi roikot ja kärsät? Ollaanhan me??

        Mitä tulee siihen että ne meistä puhus niitä ja näitä! Ollaanks me välitetty koskaa!NOT!

        Joskus kelannu meitä ja sun tuntsaa, mut sit jotenka ei oo enää yhtää smilettäny kuten joskus ennen smiletti se sun crossfittaus. Tollasia gurua kun sä ei kasva joka läves, ja tätä ei sulle osaa kukaa muu näin hienosti sanoa.

        Forever chat you & me


      • psykojeelis
        PixuMäOikeestiOon kirjoitti:

        Heiiiiiiiiii!!!! kyllä kaverilta pitää aina saada tukea!!!!!

        Mä tuun tähän sun alakertaan ihan kiinni kun mä heti tajusin kuka sä oot mutta pidätin mun kyyneleitä niin kauan että sit ku ne tuli niin meni dekoltee kurttuseks mun märkyydestä. Ja mä sanoin heti ett toi on meiän PIMU, niin mä sanoin ja, no ei voi kukaa todistaa kun täält "mis ei oo chatmiestä enää" niin täält ei saa todistajanlausuntoo.

        Tajusitsä kun laitoin sulle toiseen kohtaan rotuterkut?! Mä tiedän että meilt meni jotkut jutut vähä sekasi ja suxiristii mut ehkä chatkamut ei vaa vällää. Ja ehkä mä joskus ku mä crossfittaan mun tunturilla addut kireenä ja iha vähä viineissä nii ehkä mä joskus sillon kelaan meitä ja sitä että mitä jos kaikki oliskin aina vaan niinku ne kaikki oli silloin joskus ku kaikki oli silloin tosi retrosti ja hyvin.

        Ja mä kyl yritin potkaista sitä rumakaljuu mut se ehti läpsäsee ekaks ja siks se juttu loppu vaik se oli lopussa jo sillo ku luin sen chattiruutuu ku se sammu mun sohvalle.
        Mua närästää eniten nää viinit mut sen yhen oon siis unohtanu eikä mulla oo siit kuvaakaan siit keskimittaisest, keskinkertaisest, keskiluokkaisest sikapervosta kuka ei koskaan tajunnu että... noh yhtä tai parii juttuu vaa.

        Ja mitä toi yks tyttöydest tajuaa? Jos ei oo lukenu Saima Harmajaa nii on turha alkaa mitää ja sitäpaitsi *KÄRSÄ* on lihas, siks se pystyy kaikkee mihi se *ROIKKO* ei ikinä enää pysty!!!!

        Forever on hei tosi pitkä aika mut kyl oon valmis siihenkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tavattoman hienoo,tajunnan virtsaa,ootko sie se anty mäk Koi .


      • Pixukkapeipi
        pimutöultimaatti kirjoitti:

        Kyl me tajutaan sateen jälkeen tulee sateenkaari, ei tota voi kukaan jäpä tajuta.

        Nääksä oot ihan heti tollee valmis siihenkin!!

        Toi on mistä mä sussa diggaan, oot aina niin helvetin valmis mihin vaan, ei tuolla ole ketään sunlaista.

        Tottakai mä huomasin että tulit ihan alle tollee ihan lähelle, se sai mut parkumaan ihan kypällä ja kastelin näppikseni niin että se lopetti toimimasta.
        No yöllä sitten en voinut enää sulle vastata tällee kun vain me tytöt osaamme, joten epätoivosena aloin sulattamaan pakastinta ja sitten iski hirvee nälkä ja lykkäsin mikroon jotain muonaa, kattomatta tarkemmin kyynelten läpi mitä se oli, joten koko mikro sytty palaa.Mä hertsasin ihan kypällä ja myönnän vähän syytin sua tosta kaikesta mut en mä jaksa sulle olla vihane kun sä oot tollai ihQu ja paras, kyl sä tiiät mitä mä tarkotan.


        Mynskään kyllä että hertsasin sillon pahasti en niinkä siitä jäpästä vaan siitä kun mä sanoin niistä tissiliiveistä sulle ja se yks dorka mut henkselöitti! Enkä vielä siitäkään vaan se että sä annoit sen yhen kamalan kotkan tulla siihen urputtamaan mulle enkä mä voinu vastata kun mulla oli ne henkselit. Jotenkin mä vaan odotin että sä olisit urputtanu sille takasi! Ees vähä! Vähänks mä olin pettyny.

        Ihan satavarma en oo mistä ne suxet meni ristiin mutta tuntien sut sä varmaa taiteilet sen mulle viel rautalangast, mikä on ihan jees kuhan se ei ole piikkilankaa.
        Kait me aletaa olee NIIN ohi roikot ja kärsät? Ollaanhan me??

        Mitä tulee siihen että ne meistä puhus niitä ja näitä! Ollaanks me välitetty koskaa!NOT!

        Joskus kelannu meitä ja sun tuntsaa, mut sit jotenka ei oo enää yhtää smilettäny kuten joskus ennen smiletti se sun crossfittaus. Tollasia gurua kun sä ei kasva joka läves, ja tätä ei sulle osaa kukaa muu näin hienosti sanoa.

        Forever chat you & me

        Pimuuu, mai laif löööv! Ja tietty muutkin meiän giltsit vaik sä oot aina mulle se jonka vuoks mä delaisin jos mei ikinä enää oltais.

        Mut jos me sanotaan foorevö niin sen sit kans täytyy meinaa foorevö and evö!!! tiijäthän sillee ett me sit jaettais kaikki! niinku dsoi and häppines! ei tietty miehii eikä hautakivee bekooz mä haluun edelleen sen mikä on samaa stounii ku se Fatikaanijuttu, mut niinku koiransafkat meiän pitää jakaa ja tätä mä en sano ikinä kenellee mut sulle sanon ett mä jaan sun kaa mun tuntsan! sä saa crossfittaa mun TUNTURILLA! Onks vähä lovetust nyt?

        Mut voi vidu sun mikroo - mä en tahtois sulle mitää pahaa, tiätsä!

        Mä luulen että se tissiliivitraböli oli ihan niinku supermegaväärinkässä. Mä en koskaa tajunnu että sä olit henkseleis hani ja mä ootin että sä tuut siihe sanoo niinku me aina sanottii yhessä ja tylytettii urpoi. ja mä jotenki menin lukkoo ku sä et ollukkaa siinä ja sit se fakinböördimaatuska vaan puhu ja puhu ja mä menin niinku henkisest maan alle enkä päässy sielt niinku viikkoo pois. ja sit sä olit kertonu kaikille siitä mun dabl-herpiestä ja ett jos tulee ihottumaa niin kandee mennä lekurii suoraa eikä apteekkii. ja mä oikeesti kelasin ett sä teit sen mun herttaa satuttaakses mut sä taisit tahtoo vaa että mä hoidan itteni terveeks. se olis nii sua kun sä aina olit se jolla oli korsut ja voiteet ja dageneftärit ja kaikki ties ett jos tulee pipii niin Pimu hoitaa! tajuutsä ett tää on sitä rautalankaa hani???? mä oon varma että täss on meiä risti ja petonipainot ja kaikki shitti ja saisse ja niiden alut ja juuret.

        Aletaa vaa olee roikottomii ja kärsättömii mut mulla onkyl yks rikaskärsäinen Juri Aleksei ketä on EEstist ja se niinku hoitaa mun kuluja. voiks se välillä olla kuiteski munkaa?

        Sä nii haldaat ton mite sanotaan sillee ett tulis tytsälle itsetuntoo. Mä oisin kyl joskus tarvinnu sitä aika paljonki ku mä olin aika pitkää daun ja himas vaa niinku jotai yli vuoden joulust pääsiäisee.

        Mut voidaaks sanoo kaikille että me ei välitä mitä kuka puhuu ku me välitetää vaa meist toisist taas!

        Jos sä yhtää tietäisit miten häpi mä oon kun on tultu jotai 300 astetta niinku ympäri ja löydetty bäk kaikkii mitä mä luulin ett on menny gone foorevöriks niin säki oisit yhtä häpi ja kyl sä varmaa ootki!

        Gimmat chattaa stylemmäst! Tää on niii jolojoloo!!!!!! sydämiiiiiii


      • UltimatePimu

        Mai Kaad Pixu, oon ihan yhtä HÄPI ku sä, sä tuut aina olee se Pixuista Fixuin & Mai Ultimate Lööv. Mikään kärsä ei välii enää tuu. Veivattiin sitten se yli 300astetta ja reverse lopetti pelittämästä. Joten tässä ollaa ja pysytään.
        Foorevö änt foorevö änt evö ( Laulo joskus joku FATMAN ) jopa ohi sinne missä se chatti ei toimi enää. Ei tässä aleta delaa, on niin paljon jutskaa jutskaamatta.

        Me friidut osataa jakaa kaikki, dsoi & häpines. Cry me river ja sillee. Stouni ja Fatikaani on sun jupas, mä pidän näpit irti siitä vieläkin. Koiransafkat & Essut & Muut laiffia tärkeimät jupat on meidän. Mutta että mä saan jakaa sun TUNTSAN sun kaa, saa mut taas alkaa parkuu ihan kybästi, se on NIIN suurta sulta niin hertaa että mä hajoon tai ainakaan en pysy kasas, sun TUNTSA tää on HUGEa jo. Tajuuks SÄ!!

        Kyl mä tiiän ettet sä mulle mitää pahaa o tahtonut vaikka olenkin itselleni antanut ymmärtää päinvastoin. Sorry siitä!

        SuberMegaVäärinKässäri sen tajuan mä nyt, mä luulin että sä oot menny vaihtaa puolta ja alkanu stylaa sen MegaUrponKamalanKotkan kanssa. Sorry, että mä luulin susta niin mälsää. En mä tahtonu sulle pahaa tahdon vaan että meet lekurii ja saat sen dabl-herbien kuntoon. Joo ihan mua toi, aina kortsut, kräämit ja dageneftärit bägissä ja jos mikään muu ei auta voin aina puhaltaa pipiä.
        Mä tajuun sun rautalangan, mä kuulen sut ! Tattis beipe kun et vääntänyt piikkilangasta, olis varmaa tehny MegaSikaKipeetä.
        Kaikki shitti ja saisse ja marmoripaidat sekä petonikenkät saa nyt olla meidän kohdalta ohi. Haudataan ne alut & juuret sekä sotakirveet.

        Kyl yks Aleksei siin saa roikkuu, onhan mulla pari jäpää tuol takataskussa ihan vaan kun gimmoil tarvii olla niitä ja tehää niile selviks ettei ne ole mitään niin suurta kun tää MegaMe-osio on.
        StatusQuo olisi ollut meidän osalta se ultimate paras ratkaisu, jos siihen sihdataan nyt.

        Sun kaa haldaan mitä vaa, kun oot niin sillee selustana ja mä sun selustana, mehän ollaa voittamattomii.

        Toiset ne osaa chatata nolonoloja ja me vaan chatataan jolojolosti mai göörli & jatkossakin pistetään muita se six-zero ja ihan aina se chatti ikkuna on meidän.
        Piis ja hertsei !!!

        Mä soitan meidän piisiä kypällä!! & Pysytää aina pissiksinä!!
        <3 foorevör us


    • i_got_you

      Kirjoituksen oli kai tarkoitus olla sarkastinen mutta siitä paistoi läpi se, mitä chat sinulle merkitsee. Oletko hetkeäkään ajatellut, että ehkäpä chat ei merkitse samaa kaikille kuin sinulle. Kävikö nyt niin, että pilkkasi osui omaan nilkkaan.

      • Pimu-Smack-Sinäkii

        Hitsin hitsi ku on näin iso nilkka! Aina vaa osuu :)
        Onks hienoo ku osasin ees yrkkää olla sarkku!
        Onks kiva tulla tänne mälsäilee ja aikuistelemaan?

        Ehkäpä mä en oo ikinä hetkeekään ajatellu mitään! Oliks ylläri?
        Ehkäpä chat ei tosiaankaan merkitse samaa minulle kuin kaikille
        (<---- toooosi hienoo korkeakieltä!) Hei, mä en oo niinku toiset!!!

        And I don't want to live my life like everybody else
        And I won't say that I feel fine like everybody else
        Cause I'm not like everybody else
        (The Kinks)

        ps, ultimate!!! jos rodut kerta on alkuperäsii nii osataaks me
        vaihtaa kaikki muukin takas entisenlaiseks???


      • Opa64
        Pimu-Smack-Sinäkii kirjoitti:

        Hitsin hitsi ku on näin iso nilkka! Aina vaa osuu :)
        Onks hienoo ku osasin ees yrkkää olla sarkku!
        Onks kiva tulla tänne mälsäilee ja aikuistelemaan?

        Ehkäpä mä en oo ikinä hetkeekään ajatellu mitään! Oliks ylläri?
        Ehkäpä chat ei tosiaankaan merkitse samaa minulle kuin kaikille
        (<---- toooosi hienoo korkeakieltä!) Hei, mä en oo niinku toiset!!!

        And I don't want to live my life like everybody else
        And I won't say that I feel fine like everybody else
        Cause I'm not like everybody else
        (The Kinks)

        ps, ultimate!!! jos rodut kerta on alkuperäsii nii osataaks me
        vaihtaa kaikki muukin takas entisenlaiseks???

        Niinhä nuorena kuuluuki ajatella että on erityinen ja aivan erilainen kuin muut. Ihan nuorena ei vaan kannattais pysähtyy elämään mennees varsinkaan jos se on vaan hapuilevaa räpellyst vastakkaisen sp:n kanssa ja ehkä samankin. Jatka sillä erilaisuuden polulla ilman angstii siitä onko joku sut ehkä unohtanut. Tee itsestäs semmonen jota kukaan ei pysty unohtamaan, positiivisella tavalla. Niin ja, enkku on hyvä mut sitä osaa kaikki. Hanki jotain mikä ei oo niin liian helppoo. kyllä sä pystyt sanomaan asiat kahdeksalla kielellä, jos vaan päätät niin. Hyvä sekin jos itselleen kirjottaa viestejä ja itselleen vastaa, täänkin sä opit. Opit opit.


      • PsykoHiiva-IV

        "Kirjoituksen oli kai tarkoitus olla sarkastinen mutta siitä paistoi läpi se, mitä chat sinulle merkitsee. Oletko hetkeäkään ajatellut, että ehkäpä chat ei merkitse samaa kaikille kuin sinulle."

        Etwaksen werran paskanpuhumista ja psykologiaa (edellistä kapakan pöydissä, jälkimmäistä tovin sivuaineena) opiskelleena käyn pohtimaan, jotta mikä paistoi läpi ja millaisia merkityksiä siten paljastui? Oletan nimittäin että avauskommenttia tuossa yllelainaamassani ruodittiin. Oman aikani chatissa viettäneenä nimittäin tiedän, että suhtaudun siihen kovin toisin kuin useat, ehkä jopa kaikki toiset (tästä ei tarvinne esimerkkejä sen kummemmin esittää, riittänee kun viittaan kilpaileviin keskusteluketjuihin ja niiden chattia vahvasti erilaisista näkökulmista pohtiviin kommentteihin). Mikähän ajatus siis kätkeytyi kommentoijalla tuon itsestäänselvyyden julistamisen taakse? Kokiko hän kenties omaa chattiin suhtautumistaan kokonaan tai joiltain osin pilkatun? Jonkinlainen käänteinen projektio tuon defenssin ehkä selittäisi. Ammatillisesti arvioivat saattaisivat löytää tuosta jonkunsorttista vahvasti koetun marttyyriyden ilmentymääkin, mahdollisesti jopa ns. symboliseen öylättiin tukeutuvaa? Vai miten luonnostelisi arvon kollegio käsillä olevaa ilmiötä?

        Tahtoisin joka tapauksessa lohduttaa, että mitenkään ilmeinen ei avauksen pilkkaamisulottuvuus ainakaan näin sivusta katsovalle kasuaalille keskusteluunkurkkaajalle ollut!

        Hence the need not to repiä pelihousut!

        Ja siinä tapauksessa että tuo aloittaja tosiaankin vain pitää jäljellä (10% latausta akussa?) olevan tyttöenergiansa voimin hauskaa, niin miten sen nyt sanoisin… eix toi sitte oo vaa niinku hazzuu ku tytöt tahtoo pitää hauskaa vielä MaxiMummoSloggeissaanki!?!

        =============
        Pakollinen Sigini:

        Jonkun viisaan tiedetään joskus sanoneen:
        Olut on prosessi, niin on ihminenkin. Hiivan funktiota kannattaa kuitenkin tutkia vain toisen suhteen.


      • silly.pee
        Pimu-Smack-Sinäkii kirjoitti:

        Hitsin hitsi ku on näin iso nilkka! Aina vaa osuu :)
        Onks hienoo ku osasin ees yrkkää olla sarkku!
        Onks kiva tulla tänne mälsäilee ja aikuistelemaan?

        Ehkäpä mä en oo ikinä hetkeekään ajatellu mitään! Oliks ylläri?
        Ehkäpä chat ei tosiaankaan merkitse samaa minulle kuin kaikille
        (<---- toooosi hienoo korkeakieltä!) Hei, mä en oo niinku toiset!!!

        And I don't want to live my life like everybody else
        And I won't say that I feel fine like everybody else
        Cause I'm not like everybody else
        (The Kinks)

        ps, ultimate!!! jos rodut kerta on alkuperäsii nii osataaks me
        vaihtaa kaikki muukin takas entisenlaiseks???

        I don't want to live my life like everybody else

        haluuminen ja nääs millai se sitten loppuviimeks menee on big thing ja sätisä se on vaa silä tavalla et halutaa tai ei haluta iankaike


    • Ragdolls-Pussy

      ihan sama heiiiii, kuhan ei väännellä murteil, se on jotenki niin takapajuisten touhuu. Stadi on stadii tai turkuu.

      • sanasto

        Murteethan ovat chatinkin suola! Se pikakiväärin lailla säksättävä turkkunen ja etenkin se seksikkyydelleen vertaansa hakeva savo! Rita Hayworth ja Marilyn Monroe Lentävässä Kalakukossa (jos se nyt Turusta Kuopioon sitten kulkee), uuuh...


      • Pimutöultimaatti

        Murteet ok mutta huomaa että me tytöt ollaa enemmän KUIN Salma ja Penelope, noi Ritat ja Marilyn it on niin haudattuna jo.


    • chattipattijerkku

      Tytöt on terveitä sillo ku ne leikkii!

    • Bauaako

      Kun ne leikkiskin joskus! Muuten kuin keskenään.

    • petrattava

      petraa! petra aamisen varaa!

      • kaupankassa

        k-plussapalloilla bonusta


    • PixuGöölie

      Me niin ownataan tää thriidi, Pimu ja mä ja meiä Giltsit, että jäbä-äijät vois olla roiskimatta tänne textejää!
      Girlpoweri rulaa bibuli-äijii six-zero aina vaa, bekooz:
      Gimmoissa vaa on enemmän munaa! Och gamla gubbar har slappa kukar!

      • pimutöultimate

        Pixu mai Fixu ja muutki Gööörlit! Me todella ownataan tää ja koko chattishitti me ownataa. Urpot pysyy vaa seinämillä ja seuraa kun giltsit glitraa.
        Kyl me se tajutaa että meitä fanitetaan ja pitääkin. Röpeltäminen ja roiskiminen on niin OUT! Me göörlit vaa lauletaan MaustePimujen tapaan. I really wanna ...ja Zägazägä..

        Pixu mai göörli, laitoin ton lauseen kääntäjään niin sieltä tuli Vanhat ukot on löysällä kukolla. Vähänkö mä tippusin kyydistä!!! Sä sit osaat tollee pistää breinin duunii.

        Nyt närästää vain toi eilinen viini ja kaikki kellä on bad hairday!

        Pixu - Say You'll Be There


      • YxGööööörleistä
        pimutöultimate kirjoitti:

        Pixu mai Fixu ja muutki Gööörlit! Me todella ownataan tää ja koko chattishitti me ownataa. Urpot pysyy vaa seinämillä ja seuraa kun giltsit glitraa.
        Kyl me se tajutaa että meitä fanitetaan ja pitääkin. Röpeltäminen ja roiskiminen on niin OUT! Me göörlit vaa lauletaan MaustePimujen tapaan. I really wanna ...ja Zägazägä..

        Pixu mai göörli, laitoin ton lauseen kääntäjään niin sieltä tuli Vanhat ukot on löysällä kukolla. Vähänkö mä tippusin kyydistä!!! Sä sit osaat tollee pistää breinin duunii.

        Nyt närästää vain toi eilinen viini ja kaikki kellä on bad hairday!

        Pixu - Say You'll Be There

        :D:D:D:D:v
        Lööööööööööööööööööööööv Uuuuuuu gööörlitsit hey!!

        Me Naiset vs Noi Miähet 6-0 ;)


    • PixuLiidaa

      Mä oon tätä juttuu kelannu ny approksimeitli el öpaut aika kaua ett jos me giltsit eli gimmat eli göörlsit oltais niinku sätin spaissarit nii oisko meiä artistiset nimet, siis ne joit heebot tatskaa apeksii ja jotka meil olis hakattu musteel bosii, nii oisko ne niinku:
      HaniAa, HaniBee, HaniCee...
      vai sit:
      HaniYy, HaniKaa, HaniKoo...
      tai sit vaiks jotai:
      HaniRok, HaniPink, HaniCat...

      Tos noi kolme pistet aina meinaa ett noit neimei tulis niinku lisää tollee samiksesti nii monii ku meit olis niinku vaik jos jotai viis ni olis vaik sit HaniVii!!!!
      Onks tää Superihquu vai onks tää Megaihquu saada miettii tällasii!

      Voitas olla jotai niinku:
      Tö Most Haniest
      tai jotai eiks voitaskii? Everipadi nyt sanoo !!! Pimuu ja muut ja onks Fleimi ees enää tääl? Tai ZumeeAngeliik, onks se? Ja Näncii ??? Mai Djou Plasgo meikUp levii iiiks !!!!!! Stokkalt jyyknou?!

    • ai.kustu

      AIKUISTU.

    • pimutöultimaten

      Göörlsit, sataa sen verran saissee joten töörnaan sen 360 taas ja tipautan itseni takavasemmalle, c u 😘

    • pixuhäviiUsvaan

      Kylsesitvaakai o nii ett pitää jättää chättifönärit nuoremmille friiduille.
      Aika pitkää me jaksettii heilua mut nyt kyl oikeesti haluu mennä mieluummin kävelee iltäpäivii hautausmaalle ja ruokkii kurrei. Siel voi jutskaa niille kamuille jokka,ei enää jutskaa takas.
      Vähä sellain spiidaus-fiilis, voi wifi ku ei oo niit nuoruuden dingohuivei talles ees enää :(
      Silti, me ollaa aina enemmän ku se lukumäärä mitä meit on!!!! <3

    • selvis_tääkin

      no nyt tiedetään minne jäljet johti tässäkin aiheessa. 40 naisia, niitä tiettyjä noi on!

    • Hanipöö5

      Oikeest!

    • Anonyymi

      Vieläkö 40 henki elää sätissä ja ennen kaikkea naisten keskuudessa?

      Ne pahiten itseensä ja sättiin pettyneet miehet on ainakin käyneet vähiin.

    • Anonyymi

      Ketäs tossa on äänessä? Mau, Jenni vai Kare?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe