löytyyköhän shemaleja jotka olis kiinnostunut ihan vain juttelemaan? :) Haluaisin tutustua transsuun koska ne kiinnostavat minua. Eli nyt rohkeesti vain ilmoittamaan itsestänne minulle! ^_^
Transsuja
9
3077
Vastaukset
- täällä yksi
mut semaleja on muitaki kuin transui, voi olla myös synnynnäisii semaleja ja ts tyttöja is tyttöjä
jos laitat tänne meiliosoittees niin tulee vastauksii - tommille
Heippa vaan!
Kirjoittelehan vaan,jos olet tosiaan kiinnostunut transvetitismista.Olen mies ja tahtoisin keskustella näistä jutuista.Mielestäni olen hetero,mutten kaikkien mielestä.Anna tulla meiliä,niin jutustellaan.Nuorena olin niin arka,etten kyennyt solmiin tyttöihin suhteita,vaan näpistelin heidän pöksyjään.Siitähän se sitten alkoi.
T:shemale fani- goth
se sähköpostiosoite? vai laitako minulle postia tuohon osoitteeseen?
- tommille
goth kirjoitti:
se sähköpostiosoite? vai laitako minulle postia tuohon osoitteeseen?
Moikka!
Tässä mun meili osoite
[email protected]
- Näitä
Kysäseppäs kuule pikkukakkosen transukoiraa. Tällä hetkellä ei ketään transsua muuten tule mieleen :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368