HPV ROKOTE?

mullaonsehuomennaapua

moi, mietin, että sattuuko tämä hpv rokote enemmän kuin esim. sikainfluensarokote? kaikki sanovat että hpv rokote sattuis jotenkin tosi paljon, miks? jos itelläni ei sattunu sikainfluenssarokote niin tuleeko tämä sitten sattumaan?

11

628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pandakarhulieikirjautunu

No itse sain sen niin se nipisti ja lopussa vasta kun se hiero sitä niin alko tuntuu pientä kipua tai sellasta. Ei kannata jännittää. Ja siis kaikki on erinlaisia. Toiset tuntee kipua enemmän ku toiset tai no tarkemmin toiset kestää enemmän kuin toiset ja toiset ei välttämättä tunne kipua kuin toiset.

• mullaonsehuomennaapua

Siis apua, jätän kyllä väliin. En uskalla... Joutuuko siellä olemaan alasti?

• Ei joudu todellakaan olemaan alasti. Yleensä se laittaa sen muistaakseni vasempaan käteen ja nostaa hihaa. Ja siis kannattaa olla t-paidalla ellet haluu nostaa hihoja yms vaikka pitkähihasesta ylös se on vähä ärsyttävää vissiin sen rokottajan mielestä kun se joutuu pitää itekki ehkä sitä hihaa ylhäällä.

Ei kannata jättää väliin!

• mullaonseTÄNÄÄN

joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori

• mullaonseTÄNÄÄN
        mullaonseTÄNÄÄN kirjoitti:

joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori

mutta kiitti avusta pandakarhuli!!:)

• Pelottaaaa

Mullakin on se rokotus tänä vuonna......toivottavasti ei oo paha :(
      Ite ainaki otan sen,tuskin joutuu olla alasti ku laitetaan kai käteen

• ennauttinut

Mulle ainakin jäi vasempaan käteen luultavasti joku elinikäinen juttu, että jos koskee rokotekohtaan niin sattuu, vaikka rokotuksesta on jo yli kaksi vuotta. Terveydenhoitaja tosin piti neulaa ihossa puolet kauemmin kuin toinen terkkari..

• TissuSex69

HomoPerseVittu-rokote? Pidän kullin imemisestä,,, oih,,, olen ex tissu,,,,

• Itse pisto ei ole sen pahempi kuin muutkaan rokotteet, mutta eihän rokotteet ikinä kivoja ole. Jälkeenpäin pistokättä voi noin viikon vähän aristaa pistokohtaan jos nostaa kättä. Kannattaa ottaa vasempaan käteen.

• Anonyymi

Okei pls kertokaa sattuukooooo

• Anonyymi

Siis joo nyt on 2025? Ihsm mut siis sain sen ekan hpv rokotteen viime vuonna ja huomenna ois sit toinen. muistan et se ei sattunut yhtään, mutta tuntui tosi ällöttäväktä kun se rokotteen aine meni käden sisään ja tunsi sen kun se aine lähti valumaan kättä pitkin. Kun se painaa sen aineen sisään niin mulla ainakin kuului sellainen ruts ääni. Mutta ei se satu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      120
      5149
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      43
      4810
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4427
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      3988
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3414
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3289
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3271
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1602
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1160
    Aihe