moi, mietin, että sattuuko tämä hpv rokote enemmän kuin esim. sikainfluensarokote? kaikki sanovat että hpv rokote sattuis jotenkin tosi paljon, miks? jos itelläni ei sattunu sikainfluenssarokote niin tuleeko tämä sitten sattumaan?
HPV ROKOTE?
11
649
Vastaukset
- pandakarhulieikirjautunu
No itse sain sen niin se nipisti ja lopussa vasta kun se hiero sitä niin alko tuntuu pientä kipua tai sellasta. Ei kannata jännittää. Ja siis kaikki on erinlaisia. Toiset tuntee kipua enemmän ku toiset tai no tarkemmin toiset kestää enemmän kuin toiset ja toiset ei välttämättä tunne kipua kuin toiset.
- mullaonsehuomennaapua
Siis apua, jätän kyllä väliin. En uskalla... Joutuuko siellä olemaan alasti?
Ei joudu todellakaan olemaan alasti. Yleensä se laittaa sen muistaakseni vasempaan käteen ja nostaa hihaa. Ja siis kannattaa olla t-paidalla ellet haluu nostaa hihoja yms vaikka pitkähihasesta ylös se on vähä ärsyttävää vissiin sen rokottajan mielestä kun se joutuu pitää itekki ehkä sitä hihaa ylhäällä.
Ei kannata jättää väliin!- mullaonseTÄNÄÄN
joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori
- mullaonseTÄNÄÄN
mullaonseTÄNÄÄN kirjoitti:
joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori
mutta kiitti avusta pandakarhuli!!:)
- Pelottaaaa
Mullakin on se rokotus tänä vuonna......toivottavasti ei oo paha :(
Ite ainaki otan sen,tuskin joutuu olla alasti ku laitetaan kai käteen - ennauttinut
Mulle ainakin jäi vasempaan käteen luultavasti joku elinikäinen juttu, että jos koskee rokotekohtaan niin sattuu, vaikka rokotuksesta on jo yli kaksi vuotta. Terveydenhoitaja tosin piti neulaa ihossa puolet kauemmin kuin toinen terkkari..
- TissuSex69
HomoPerseVittu-rokote? Pidän kullin imemisestä,,, oih,,, olen ex tissu,,,,
Itse pisto ei ole sen pahempi kuin muutkaan rokotteet, mutta eihän rokotteet ikinä kivoja ole. Jälkeenpäin pistokättä voi noin viikon vähän aristaa pistokohtaan jos nostaa kättä. Kannattaa ottaa vasempaan käteen.
- Anonyymi
Okei pls kertokaa sattuukooooo
- Anonyymi
Siis joo nyt on 2025? Ihsm mut siis sain sen ekan hpv rokotteen viime vuonna ja huomenna ois sit toinen. muistan et se ei sattunut yhtään, mutta tuntui tosi ällöttäväktä kun se rokotteen aine meni käden sisään ja tunsi sen kun se aine lähti valumaan kättä pitkin. Kun se painaa sen aineen sisään niin mulla ainakin kuului sellainen ruts ääni. Mutta ei se satu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1313797Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201773Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos271623Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3031440Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201413Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi411330Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy76998Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16994Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä127944- 73858