moi, mietin, että sattuuko tämä hpv rokote enemmän kuin esim. sikainfluensarokote? kaikki sanovat että hpv rokote sattuis jotenkin tosi paljon, miks? jos itelläni ei sattunu sikainfluenssarokote niin tuleeko tämä sitten sattumaan?
HPV ROKOTE?
10
285
Vastaukset
- pandakarhulieikirjautunu
No itse sain sen niin se nipisti ja lopussa vasta kun se hiero sitä niin alko tuntuu pientä kipua tai sellasta. Ei kannata jännittää. Ja siis kaikki on erinlaisia. Toiset tuntee kipua enemmän ku toiset tai no tarkemmin toiset kestää enemmän kuin toiset ja toiset ei välttämättä tunne kipua kuin toiset.
- mullaonsehuomennaapua
Siis apua, jätän kyllä väliin. En uskalla... Joutuuko siellä olemaan alasti?
Ei joudu todellakaan olemaan alasti. Yleensä se laittaa sen muistaakseni vasempaan käteen ja nostaa hihaa. Ja siis kannattaa olla t-paidalla ellet haluu nostaa hihoja yms vaikka pitkähihasesta ylös se on vähä ärsyttävää vissiin sen rokottajan mielestä kun se joutuu pitää itekki ehkä sitä hihaa ylhäällä.
Ei kannata jättää väliin!- mullaonseTÄNÄÄN
joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori
- mullaonseTÄNÄÄN
mullaonseTÄNÄÄN kirjoitti:
joo mä en laittanu tota viestiä, joku huijaa. huomaa kans kirjotustyylist, iha erilaine tol XD sori
mutta kiitti avusta pandakarhuli!!:)
- Pelottaaaa
Mullakin on se rokotus tänä vuonna......toivottavasti ei oo paha :(
Ite ainaki otan sen,tuskin joutuu olla alasti ku laitetaan kai käteen - ennauttinut
Mulle ainakin jäi vasempaan käteen luultavasti joku elinikäinen juttu, että jos koskee rokotekohtaan niin sattuu, vaikka rokotuksesta on jo yli kaksi vuotta. Terveydenhoitaja tosin piti neulaa ihossa puolet kauemmin kuin toinen terkkari..
- TissuSex69
HomoPerseVittu-rokote? Pidän kullin imemisestä,,, oih,,, olen ex tissu,,,,
Itse pisto ei ole sen pahempi kuin muutkaan rokotteet, mutta eihän rokotteet ikinä kivoja ole. Jälkeenpäin pistokättä voi noin viikon vähän aristaa pistokohtaan jos nostaa kättä. Kannattaa ottaa vasempaan käteen.
- Anonyymi
Okei pls kertokaa sattuukooooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208069Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311524- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2391088Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938