Aavedata ja satulinnan kummitukset.
http://paranormaaliblogi.net/index.php/2016/09/03/aavedata-paluu-kartanohotelli-satulinnaan/
Kuka uskoo tähän
9
355
Vastaukset
- josjonkinlaista
Kävisivät joskus matulinnassa. Sieltä sais dataa.
- Atheist
Aavedata on paskaa
- Mattikummitus
Aavedata laittaa nettiin vaan jtn pelleilyvideoita. Tekeekö ne enää tutkimuksia vai outoja "hupipätkiä"?
- Anonyymi
Ei ole mitään "pelleilyvideoita" ! Ja henkimaailma on olemassa, vaikka saisit kuset housuihisi skeptisyydessäsi.
Aavedatalla on kiinnostava "Kadonneet"-sarja, josta ehdoton suosikkini on Nunnan tarina, koska se nyt vaan on niin looginen ja Nunnan henki vastaa , että poikkesi kävelyllään uimaan, nyt hänellä on kylmä siellä veden alla luurankona. Myös Jupe yksin on tehnyt omaa tutkimustaan, koska haluaa tottakai kaikkien vuosikymmentenkin jälkeen kehittyä itsekin henkisesti myös yksilönä.
Olen kahdesti ollut itsekin tutkimuksissa mukana ja kokenut kaikenmoista. Aavedatan kamerakalusto on myös mahtavaa, erityisesti pidän kinestivekamerasta.
- Anonyymi
Ei ole roskaa,olen kokenut paljon.
Kun saat hengiltä iskeman,niin olin 15 vrk aivan vetopois ja sekava tila.
(ei mitään nappeja pellet)
Moni ei näe,mitä on muuta ! - Anonyymi
Orpo ei yhäkään kerro pöytiin piirtyneistä kuvioista https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010444988.html
- Anonyymi
Aavedata tulee EVEO-kanavalta
- Anonyymi
Mikä nimeltään laite se missä näkyy haamun tikku versio. Aika ovela vekotin.
- Anonyymi
Se on toi kinestive-kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769172Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603353- 422748
- 272261
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto472230Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649