Aavedata ja satulinnan kummitukset.
http://paranormaaliblogi.net/index.php/2016/09/03/aavedata-paluu-kartanohotelli-satulinnaan/
Kuka uskoo tähän
9
430
Vastaukset
- josjonkinlaista
Kävisivät joskus matulinnassa. Sieltä sais dataa.
- Atheist
Aavedata on paskaa
- Mattikummitus
Aavedata laittaa nettiin vaan jtn pelleilyvideoita. Tekeekö ne enää tutkimuksia vai outoja "hupipätkiä"?
- Anonyymi
Ei ole mitään "pelleilyvideoita" ! Ja henkimaailma on olemassa, vaikka saisit kuset housuihisi skeptisyydessäsi.
Aavedatalla on kiinnostava "Kadonneet"-sarja, josta ehdoton suosikkini on Nunnan tarina, koska se nyt vaan on niin looginen ja Nunnan henki vastaa , että poikkesi kävelyllään uimaan, nyt hänellä on kylmä siellä veden alla luurankona. Myös Jupe yksin on tehnyt omaa tutkimustaan, koska haluaa tottakai kaikkien vuosikymmentenkin jälkeen kehittyä itsekin henkisesti myös yksilönä.
Olen kahdesti ollut itsekin tutkimuksissa mukana ja kokenut kaikenmoista. Aavedatan kamerakalusto on myös mahtavaa, erityisesti pidän kinestivekamerasta.
- Anonyymi
Ei ole roskaa,olen kokenut paljon.
Kun saat hengiltä iskeman,niin olin 15 vrk aivan vetopois ja sekava tila.
(ei mitään nappeja pellet)
Moni ei näe,mitä on muuta ! - Anonyymi
Orpo ei yhäkään kerro pöytiin piirtyneistä kuvioista https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010444988.html
- Anonyymi
Aavedata tulee EVEO-kanavalta
- Anonyymi
Mikä nimeltään laite se missä näkyy haamun tikku versio. Aika ovela vekotin.
- Anonyymi
Se on toi kinestive-kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657