Joo siis monesti törmään tuohon sanaan ja monesti siitä kuulee kaikkea joten miksen siitä omaa mielipidettä alkaisi kertoa tännekkin. Eli siis minä haluan jakaa oman mielipiteen tästä alax jutusta. Toivon että monet on samaa mieltä mutta ymmärrän, että voi olla eri mielipiteitänkin ja sillälailla. Oon siis itse tyttö ja ihan ylä-astella ja törmään usein netissä tähän "alax" jutskaan joten tyttönä ainakin on helppo sanoa mielipidekkin tästä. (tiiän kyllä että pojillekkin mennään kysymään alax)
Ensinäkin minusta se on hyvin lapsellinen ja kuuluu sinne ala-asteen seurustelu puolelle jossa ollaan vasta sellasta harjottelu ja pusu juttuja yms.
Myös jotenkin tyttönä nykyään ei ehkä ala-aste ikäsenä vielä mutta tälleen jälkeen päin ja nuorena niin se kuulostaa hyvin lapselliselta ja semmoselta "leikki suhteelta".
Jotenkin itse aina jos joku tulee kysymään "alax mun kanssa?" niin saan sellasen käsityksen että se ei ole edes tai tule olemaan kunnon seurustelua ja saan kuvan että sen on tyyliin lyhyt suhde pikemminkin joku kokeilu.
Itse sen sijaan kysyisin että "alkaisitko mun kanssa kun tykkään susta..." tai "haluaisitko seurustella mun kanssa kun..." jne. sellaset vähän pidemmät ja sit vielä kunnon perustelut loppuun että miksi esim. "haluaisitko seurustella kun vaikutat niin mukavalta ja olet kaunis/komea..." yms tolleen. Tytöt ainakin "syttyy" enemmän ehkä siitä kun sitä kehutaan eikä vaan pelkästään olla silleen "alax".
Ja sit myös sanon, että kuten on monet kuullukkin niin "ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan" joten ei kannata heti vannoa tai siis sanoa seurustelussa että "rakastan sua" tai ei siinä mitään silleen mutta ainakaan ei kannata heti alkaa vannoa jotain ikuista rakkautta tai mitä ikinä onkaan tai että sanoo "rakastan sua enkä eroo koskaan" koska kuitenkin suhde päättyy eroon ja sitten jos olet vannonut toiselle tai siis sanonut noin niin voit olla varma että se särkee enemmän sydämmen kuin silloin jolloin sanoisit pelkästään "rakastan sua" ja sitten jätät ne vannomiset pois. Varsinkin alussa ja kun suhde ei ole kestänyt pitkään.
Mutta joo tällästä :) Mielipiteitä?
"Alax" Oma mielipiteeni :)
5
<50
Vastaukset
Jos vaikka hoitaisit oikeinkirjoituksen kondikseen ennen kuin tulet tänne esittämään mielipiteitäsi
no sori että loukkasin mun kirjoitustaidoilla en tosiaankaa jaksa alkaa korjaamaa XD jos se sua haittaa niin paljon nii ei sun tarvii kuitekaa niist tänne tulla kertoo. Tiiän kyllä että en oo ollu koskaa hyvä äidinkieles.
Samaa mieltä, jos joku tulisi kysymään Alax niin sanoisin heti ei. Meidän alueella on vielä ollut tapana laittaa whats apissa yksi ainoa sana "Alax?"... Ei näin :'D
Jos joku oikeesti kysyy tolla lailla (mitä vahvasti epäilen), pitäisi hänet tuomita elinkautiseen vankeuteen idioottimaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944