Alxander stubb

Shtob

On mielenkiintoinen politiikko. Hän on tärkeä politiikko. En oikeastaan tiedä mutta hän vaikuttaa oikeanlaiselta poliitiikolta. Hän on oikeastaan ainut terve poliitiikko suomessa. Kaikki muut ovat joitain colan juojia ja jätskin syöjiä. Mielenkiintoista tässä on se että jos poliitiikko on terve tai ihminen ylipäätänsä niin hän ymmärtää toista tervettä ihmistä paremmin kuin se ketä luulee olevansa terve ja stubb on kaiken puolin terve. Hyvin terveillä ihmisiltä lähtee korkealentoista juttua. Näin on esimerkiksi putinin kohdalla. Mieti jos politiikka äärityy todella kiihkeäksi ja nopeatempoiseksi niin siinä tarvii olla terve jotta sitä voisi ymmärtää saati välttyä ongelmista. Hyvää yötä himmeiset!

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • travesia

      Tää kirjoittaja ei ole täysissä mielen ja terveyden pauloissa, hän on promakandalismin esimm. tulos. Aivoton työmuurahainen.

    • MrJuha82outolintu

      Stubb on suvaitsevainen.
      Ihan älykäskin.
      Terve fyysisesti ja henkisesti.
      Urheilee kovasti.
      Osaa myös politiikan.
      Toki rokottaa liikaa pienituloisia ja pieniä ihmisiä.
      Siitä pitkä miinus.
      Sulka hattuun Stubukalle sen suvaitsevaisuudesta mm homoja ja vierasmaalaisia kohtaan.
      On se muuten ihmisenä melko ihku(ui oijoi uih LOL HEKO hjumour you see hahaha??), mutta toisaalta köyhien dissaajana ärsyttää paljon.

    • 88-6

      Istuu käsitääkseni (silloin kun on paikalla) Mikko Alatalon vieressä. Kaksi työmyyrää.

      • mustatlasit

        Onko Mikolla sinertävät silmälasit niin ettei krapula /känni näy?


    • artisti2020

      Erikoista on, että suomenruotsalainen valitsi ehdokkaakseen suomensuomalaisen suomenruotsalaisen ehfokkaan sijaa ELI
      Harkimo kannatti kokoomuksen johtoon Orpoa Stubbin sijaan!
      Se oli suuri nöyryytys (melkein pettäminen) monelle....

    • eerikki44

      Mutta missä ihmeessä Alex on? Häntä ei näy kuvissa kyselytunnilla, häntä ei ole haastateltu kai kertaakaan sen jälkeen kun pesti ministerinä ja puh.johtajana päättyi. Miten hän on totaalisesti voinut siirtyä takavasemmalle - tai -"oikealle" ottaen huomioon hänen sosiaalisuutensa ja muu aktiivinen toimintansa? Tietääkö kukaan?

      • Hän kuulemma (tää on vitsi) katosi maan alle erakoksi.
        Nykyään erakkona elelee, viittaa kintaalla maailmalle, erakkona fiilistelee, elelee Turhapurona siis.
        Minä otin häneen yhteyttä.
        Hän kehui minua, sillä oon kuulemma niin Turhapuroa että.
        Stubb sano myös, että olen tosi hyvä nettikommentoija.
        =)


    • wallanfiksu

      Fiksu mies ulkoistaa itsensä kokoomuksen puheenjohtajan tehtävästä.

    • näinsevainontaas

      Pelkkä hölösuu karjalaisia, ei muuta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe