Minä pelkään. Pelkään tulevaisuutta. Haluan papin ammattiin, mutta lukiosta, ylipäätään opiskelusta ei tule mitään. Sillä minulla on aina seuralaisena vaikein migreenin muoto mitä löytyy. Onko mitään muuta vaihtoehtoa kuin kitkuttaa lukiota hitaasti eteenpäin? Olen 17v tyttö, enkä tiedä mitä teen..
Auttakaa...
8
64
Vastaukset
- vkkhd
Mitä siis haluaisit tehdä lukion sijasta. Luultavasti onnistuu käydä lukion oppimäärä myös etäopiskeluna kotoa. En kuitenkaan keksi miten pääset yliopistoon käymättä lukioa (tai amista mutta teologille suosittelisin lukioa). Kysy esim. opinto-ohjaajalta. Se tietää paremmin kuin minä.
- Pappipaahdin
Tapa ittes
Hei
Onpa kurjaa että sinulla on tuollainen seuralainen. Ihan ensin tulee mieleen, että onhan kaikki voitava tehty migreenin lääkitsemiseksi? Estolääkitys ym.? Koska on tuo todella invalidisoivaa jollet sen vuoksi kykene opiskelemaan.
Teologiaa opiskellaan yliopistossa ja siihen on kyllä oltava lukio käytynä noin yleisesti ottaen. Mutta muistelen, että jokin muukin vaihtoehto siinä on. Voisit vaikka itse ottaa selvää asiasta.
Voimia !
Pappi Elisabet- dsdsdas
Painu taivaaseen täältä vääräuskoinen pakana.
Sitä kohti toivottavasti ollaan menossa. Sitä ennen nautitaan elämästä toinen toistamme kunnioittaen.
Yst. Pappi E- Onkoniin
Eikö Raamattu sano, että nainen ei voi opettaa? :oo
- Jonskuna
Ei sano. Raamattu kieltää naispappeuden ei opettamista.
- Thegod
Kuka uskoo edes jumalaan v2016 monet meistä ollaan aivopesty pahemman kerran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579