Olen koeajanut Corollaa ... Kertokaa onko ne tosiaan kaikki sellaisia "peruskökkyröitä"?
toyotat kökkyröitä?
4
1444
Vastaukset
Mitä ovat "kökkyröitä"???
- Tässä
Kökkyrä.: Adjektiivi, joka kuvastaa tojota porollan ajo-ominaisuuksia. Mikä tuossa on niin vaikeeta?
- Mies
Viikonlopun Hesari kehui kovasti uutta Corollaa, mukaanlukien ajo-ominaisuudet. Ymmärtääkseni tämä nykyinen sukupolvi otti ajo-ominaisuuksissa selvän harppauksen edellisiin.
Eli otti aika harppauksen ajo-ominaisuuksissa etiä päin.Entinen Corolla oli vm-95 1.3(88hp) xli sedan.En mie pahana autona sitäkään.Perus rehellinen kulkupeli kaikkineen.Mut tän nykyisen sain käyttöön reilu vuos sitten (corolla wagon 1.6 sol) niin tuntu kertakaikkiaan hyvälle(jo siinä koeajo vaiheessa kesälläkin..) ja etenkin huomattavasti hiljasempi auto oli ja on.Ton uuden Verson kun laitoin eilen tilaukseen,niin en sanois että ihan yhtä suurta harppausta parempaan ois,mut tosi hieno peli sekin on ajella.Eipä se hesari tainnu ihan puuta heinee kirjootella :) Mut jokainenhan meistä mieltää itse,jotta millä tykää ajaa.Paras kommentti on toyota vastaisesta aattelusta,jotta haisee uudet niin pahalle,ettei ikinä osta toyotaa.Noh,onhan uudessa(kuten vanhassakin,heh) tuoksunsa,mut esim.Mazda 6:sessa(uudessa siis) on voimakkaampi tuoksu sisällä,kuin nyky corollassa,taikka tuossa esittely versossa.Mut ei minnuu uuven auton tuoksu haittaa,päin vastoin :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842