Minkä lentoyhtiön lennot on edullisimpia ja mistä ostettuna?
Helsingistä suora lento siis.
Halvimmat lennot Kanarialle?
21
286
Vastaukset
- Katsotäältä
www.vertaa.fi
- ainamenossamyös
Ostan yleensä Norwegianilta edullisimmat suorat lennot kanarialle. Hintaan n. 99-140e/sivu.
- dios
Norwegian ja ostat ajoissa.
- dios
Air Francella pääsee halvalla Pariisin kautta. Itse lennän kyllä Iberialla Madridin kautta kun tuota rahaa tuppaa olemaan.
- StraightOrCross
Kumpikaan ei ole suora.
- tuppu
vai "tuppaa rahaa olemaan" ? Pitää ostaa välilaskullinen lento :D
- dios
Minulla on niin paljon rahaa että kone lentää suoraan jos niin haluan. Ole sinä köyhä hiljaa ja lentele vaan niissä karvalakkikoneissa.
- edullista_etsivä
Kiitoksia noista asiallisista vastauksista. Täytyypä tutkia ekana Norwegianin tarjontaa.
- omatoimimatkaaja
Onko suoria lentoja Kanariansaarille muulloinkin kuin talvikaudella?
- mielpie
Luulisi norvegialla olevan halvalla lentoja. Tultiin 5.2 lennolla jossa monia monia tyhjiä penkkejä. Luulisia saavan halvalla näihin. Minkään "kautta" olkoon pariisi tai mikä, älytöntä kanarialle mielestäni lentää, tämän "rahamiehenkään" - kyse lyhestä matkasta johon saa halpoja matkoja
- NorwegianKonkurssi
mielpie kirjoitti:
Luulisi norvegialla olevan halvalla lentoja. Tultiin 5.2 lennolla jossa monia monia tyhjiä penkkejä. Luulisia saavan halvalla näihin. Minkään "kautta" olkoon pariisi tai mikä, älytöntä kanarialle mielestäni lentää, tämän "rahamiehenkään" - kyse lyhestä matkasta johon saa halpoja matkoja
Norwegianin lennoille ei kannata ostaa lentolippuja, yhtiö menossa konkurssiin.
- StraightOrCross
On myös talvikaudella. Aeroflot.
- omatoimimatkaaja
Saako Aeroflotin koneissa ilmaista viinaa, janottais...
- kysymys_sinulle
Oletko syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
- palsta_terroristi_tuo
kysymys_sinulle kirjoitti:
Oletko syrjäytynyt vai jälkeenjäänyt? Saatko suurtakin sisältöä elämääsi tällaisesta tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
Niin ja toisten nimimerkkien käytöstä. Eikö äly riitä keksimään omaa?
- Kari_Kuusinen
Ite seuraan facessa Top 10 Lentodiilejä. Silloin tällöin näyttäsi olevan lentoja tarjolla Kanariallekkin. Tietty hyvät tarjoukset menee aina nopeesti et pitää melkeen heti ostaa jos haluu halvalla päästä :D
http://www.top10lentodiilit.suomalaisille.com Jos on kyse parin viikon matkasta, niin silloin ehdottomasti Aurinkomatkojen Äkkilähtö. Tietää etukäteen hotellin ja muut herkut. Minun Canaria alkoi 1975 ja loppui 1980-luvulla.
- ei_kelpaa_kyyti
Itse lähtisin mieluimmin keskieuroopasta, koska käytetyt koneet A320/Boeing 737 on aivan äärirajoilla tuolle matkalle. lento kestää noin 6 tuntia sillipurkissa, ja jos sattuu paha vastatuuli, niin välitankkaus on pakollinen, joten saat nauttia polvet suussa istumisesta 8 tuntia, mutta jos halvalla pitää päästä, niin mikäs siinä.
Itselle ei nappaa tuo lento suomesta niin kauan, kuin isompia koneita ei ole tarjolla.- NoER
Öööh, kun sieltä keski-euroopastakin lentävät sinne etelään niillä samoilla sillipurkeilla...
- ensviikollataas
Millaisella jumbojetillä lennät ensin sinne keski-eurooppaan? Itse suosin Norwegianin suoria lentoja uudehkoilla koneilla ja edullisesti kun oikeaan aikaan tilaa!!
Jos kyse on äkkilähdöistä niin ehdottomasti Tjäreborg. Itse matkasin 280€/henkilö viikoksi Gran Canarialle sisältäen hotellin ja lennot.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801243EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje71160- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta91709Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666