lääkäri täti tutkii 2

saatananseinähullu

olin Miian kanssa vieretysten 2 tuoliin sidottuina huone jossa olimme oli täynnä mitä erikoisempia koneita, meidän kumminkin suissa oli suupallot joten pystyimme keskustelemaan elekielellä.

Mutta vartin ainakin odoteltuamme saapui huoneeseen 2 hoitajaa jotka toivottelivat hyvää huomenta ym. Ym. he sanoivat että Marketta tulee ihan pian kertomaan mitä teille tullaan tekemään.

sittenpä Marketta tulikin luoksemme ja istahti väliimme todeten että nyt saattekin leikkiä meidän mieliksi lehmää, sittenpä Marketta käski kahta hoitajaa pukeutumaan meidät jolloin 2 erikoissairaanhoitajaa Siiri ja Emma nimilappujen mukaan alkoivat pukea Miialle kuumista hucow catsuittia.

Kun Miia oli puettu hoitajat alkoivat asetelmaan minun päälle myös lehmän kumipukua, kun puvut olivat päällämme alkoi seuraavaksi lypsykoneen imukuppien asettelu.

Miian nännipihat aukaistiin eräänlaisilla pihdeillä jotta maitoa virtasi nopeammin hänen rinnoista pois, tämän jälkeen rintoihin asetettiin kaksi kirkasta pientä suppiloa joihin kiinnitettiin lypsykoneen imu letkut.

Minä puolestani sain turvautua tavalliseen lypsykoneen tykytin imututiin, ja eipä siinä kun valmistelut oli tehty lypsykone käynnistettiin ja kone alkoi rivakasti/varmoin ottein lypsämään meitä.

Lypsyyn aikana Siiri ja Emma pukivat lannedildot päälle ja asettuivat etenemme jolloin Marketta ruutasi anukseeni vaseliinia ja Miian vaginaan liukuvoidetta jonka jälkeen hoitajat tunkeutuivat meihin ja alkoivat panna meitä.

Markettan mukaan se tehostaa orgasmin saamista minulla ja miialle tuovan nautintoa hänen kivuliaan utareitten lypsämiseen, ja siinä kun hoitajat nussivat meitä otti Marketta kummankin lypsykoneen säiliöistä koe putkiin hieman spermaa ja maitoa ja lähti jonnekin.

Lypsykoneessa olinkin Miian kanssa lähes 6 tuntia kun viimein hoitajat lopettivat panemisen ja sammuttivat lypsykoneen todeten että spermani myydään sperma pankkiin ja miian maitoa käytetäänkin seuraavat pari päivää kahvi maitona.

Sitten Marketta saapui takaisin sanoen että nyt kun pallot ja rinnat ovat tyhjät, niin pistetään niihin vähän piikkejä.

Säpsähdimme Miian kanssa mutta Marketta rauhoitteli että kyseessä on vain aluksi esto lääke jotka estävät Miian rintoja kehittämästä maitoa ja minun pallot tuottamasta spermaa.

hoitajat ja Marketta pukivat suoja myssyjä ja suoja maskeja päällensä ja sitten alkoi piikitys Miian kumpaankin rintaan ruiskutettiin esto lääkettä ja minun kumpaankin palloon myös, jonka jälkeen meidät irrotettiin tuoleista ja kätemme sidottiin selkiemme taakse.

Sitten Marketta ja hoitajat käskivät tulla perässä, kävelimme ensin alas kellariin jossa oli tupakka huone jossa saimme vetää hermosavut.

Siitä sitten menimme laboratorioon jossa meidät jälleen sidottiin 2 tutkimus tuoliin, Marketta ja hoitajat vaihtoivat uudet myssyt maskit ja hanskat, sitte alkoi jälleen kivulias piikitys Miian rintoihin rutattiin jotain ainetta ja saman verran myös minun palloihini.

Sitten minulta ja Miialta riisuttiin lehmän kumipuvut pois ja meidät peiteltiin, ja Marketta laittoi meille kaasumaskit joista ohjattiin rentouttavaa kaasua.

Jolloin hoitajat ja Marketta toivottivat hyvää yötä ja antoivat suukon meille kummallekin ja sanoivat että huomenna jatketaan.. jatkuu

0

1331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1757
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1567
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1273
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        745
      6. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        739
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        727
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        688
      Aihe