Heips! En nyt tiiä kuuluuks tää tänne mut menköön. Etin siis snäppi seuraa koska on tylsää ja ois kiva tutustuu uusiin ihmisiin ja saada uusia tuttavuuksia tai ystäviä. Oon ite 15v(täytän 3kk päästä 16), tyttö ja huumorintajuinen(ainaki omasta mielestä). Ei oo mitään välii onko tyttö vai poika ja ikää jos ois suunnillee 14-18v ja huumorintajuinen jos oot niin se on plussaa. Laittakaa alle teijän snäppei ni käyn addailee. Ja te pienet pervot hormoneissa hyrräävät pojat älkää ees vaivaantuko. Semmosta kuvan vaihteluu en harrasta. Juttuseuraa vain siis haen.
Snäppi kamuu??
Tylsistynytihminen
3
682
Vastaukset
Mitä kiinnostuksen kohteita sulla?
- Tylsistynytihminen
Paljon kaikenlaista😂
- niikylläjuu
Addaa mut ollipitka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741