Meil on koulus tulos semmone väittely,mut en tiiä mun parin kans mitään aihetta. Ehottakaa joitakin,please,tää on tärkeetä.
Väittely aiheita???
12
13816
Vastaukset
- minäminä
abortti, homoseksuaalisuus, McDonalds, pitäiskö lapsille antaa kännyköitä, avioero, voiko murha koskaan olla oikein, saako rikkoa lakia hyvän asian puolesta, USA:n propaganda, muslimien itsemurhaiskut, oliko keskiaika tosiaan "pimeä", onko tietokonepelit kehittäviä, lisääkö telkkari väkivaltaa...
- horse-girl345
joo ei itekkään tiietä... XD hevoset
- xzcs
onko koolla väliä
- :))
oliko hitler homo??
- tirsk
ei yhtää vanha keskustelu, hermanni
- Joniponijonneveli68homo
Joo
- Anonyymi
On👌
- jörkstik
joo, sit on kouluruoka ja mies ja nainen
- pippeli1
moi moi onko hirvillä pippeli
- ansquuu
nuorilla pitäisi olla paikkoja missä oleskella enemmån.
- Anonyymi
okok
- Anonyymi
pitäisikö ihmiset laittaa lihamyllyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03550- 413109
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562857Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342745- 162658
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452540- 432175
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262045- 421935
- 431720