Meil on koulus tulos semmone väittely,mut en tiiä mun parin kans mitään aihetta. Ehottakaa joitakin,please,tää on tärkeetä.
Väittely aiheita???
12
13581
Vastaukset
- minäminä
abortti, homoseksuaalisuus, McDonalds, pitäiskö lapsille antaa kännyköitä, avioero, voiko murha koskaan olla oikein, saako rikkoa lakia hyvän asian puolesta, USA:n propaganda, muslimien itsemurhaiskut, oliko keskiaika tosiaan "pimeä", onko tietokonepelit kehittäviä, lisääkö telkkari väkivaltaa...
- horse-girl345
joo ei itekkään tiietä... XD hevoset
- xzcs
onko koolla väliä
- :))
oliko hitler homo??
- tirsk
ei yhtää vanha keskustelu, hermanni
- Joniponijonneveli68homo
Joo
- Anonyymi
On👌
- jörkstik
joo, sit on kouluruoka ja mies ja nainen
- pippeli1
moi moi onko hirvillä pippeli
- ansquuu
nuorilla pitäisi olla paikkoja missä oleskella enemmån.
- Anonyymi
okok
- Anonyymi
pitäisikö ihmiset laittaa lihamyllyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863