Olenko ihmissusi?

Ihmineen

Moiks olen 13v tyttö. Oisko mahollista et oon susi? Tykkään murista ja käyn ulkona paljon öisin. Suutun helposti ja haluisin tappaa jonku. Mun äiti ja isä ei oo kumpikaa susi eikä mua oo purtu.
Rakastan susia ja koiria! Oonko sekoomassa vai

17

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kledjusolmu

Olet kärpänen tai punkki, koska ne vasta koirista tykkäävätkin, surisevat ja liikkuvat öisin. Kärpänen puree ja punkki jopa tappaa.

• Ihmineen

Oot hauska

• WereWolf

Ei ole olemassa ihmissusi.. katso leffoja.. :)

• TeeOikeaValinta

Jeesus haluaa sinut uudestisynnyttää elävään uskoon, toivoon ja valtavaan rakkauteen.
      Valitse jo tänään Jeesus elämäsi ohjaajaksi.

• oletmielisairas

oot sekoomassa ei hätää hanki vaa mielenterveysapuu ja nopee koska koht et enää erota ittees ees kivest ku oot menny niin huonoo kuntoo :0

• lapsiparka

Heti kun joululomat loppuu niin käypä juttelemassa asiasta koulusi psykologin kanssa ihan välittömästi, jos koulussasi ei ole psykologia niin käy terveydenhoitajan juttusilla.

• Vajaaälyinenminä

Hei 13 vuotias. On jo biologisesti täysin mahdottomuus ihmisen olla mitään muuta kuin ihmine. Ole tästä onnelinen että olet saanut syntyä tälle ihanalle maaplaneetalle.
      Ihminen on kuule maaplanetan älykkäin olento. Erota ajatuksesi todellakin järjettömistä eläimistä jotka elvät pelkästään primitiivisien vastoijen varassa. Oletko koskaan käynyt tunneilla joissa opetetaan edes aavistuksen verran dna, rna ja muista soluista. Ihmisen ja eläimen sekoittuminen on täysin mahdoton juttu. Voit elää onnellisena tämän tiedon valossa. Ihmisen ja eläimen yhdistäminen on täysin mahdotonta.

• Kadotuksenlapseksivai

noita Eeti syntyi ensimmäisen elämänsä maan päälle noin 250 vuotta Aadamin luomisesta ja tuolloin hänestä käytettiin nimeä Eeti ja Veeda-kirjallisuudessa hänestä käytetään nimeä Medhatithi.

Tosin noita Eeti on kadotuksen lapsi, sillä hän eli Manassen (709 eaa-642 eaa), Juudan kuninkaan poikana, ja tuolloin antoi isänsä uhrata hänet tulessa miellyttääkseen demoneita.

Noita Eeti syntyi uudelleen noin <1570-luvulla jaa. uudella mantereella ja noin vuonna 1590 jaa. hän 10 henkimaailmassa olleelta demonilta saamallaan voimalla muuttui sudeksi ja tappoi ja raateli hengiltä intiaani (laamanilais) tytön ja pojan. Hän eli sutena noin neljä kuukautta, jonka jälkeen hän palasi ihmishahmoon.

• Diekdjsjfkf

En tiedä. Älä silti tapa ketään.

• Dkdjsjdkfkdjf

Minä itseasiassa tiedän mikä sinua vaivaa mutta en osaa selittää sitä tarkemmin. Sinä löydät minut paljon myöhemmin elämässäsi. Ehkä 10 vuoden päästä ja saat vastauksia omiin kysymyksiisi.
        Minä olin lapsena demoni, vihaisin kaikista luomakunnan olennoista. Minä olin vanki kymmeniä vuosia komerossa kunnes eräs henkilö minut vapautti.
        .
        Nyt minä olen jo aikuinen ja tiedän että sinulle on tehty väärin. Mutta en voi auttaa sinua tällä hetkellä. Voin vain luvata ettet ole ikuisesti ihmissusi.

Minä tiedän että olet oikeasti kyyhky.

• Ihmissusi_tyttö

Siihen vaaditaan enemmän... mutta voi olla mahdollista. T: Ihmissusi

• SteelyKnight

Täältä tuskin vastausta tulet saamaan.

• Nimimerkkinenn

Kannattaa varmaan käydä sellasessa kivassa paikassa nimittäin psykiatrisella! Kyllä olet sekoamassa tai tykkäät vaan liikaa koirista :)

• Koulun terveydenhoitajalle mars.

Älä yritä yksinäsi ratkoa ongelmaasi, tarvitset ammattilaisen apua.

Susi oletr korkeintaan omissa kuvitelmissasi ja nyt nopeasti puhumaan niistä kuvitelmistasi mielenterveyden ammattilaiselle.

• siis mul on ihan sama mut mun isäki tykkää susist

• mul on sama juttu oikeesti :)

• Anonyymi

Ihmissusia on olemassa, mutta en osaa sanoa, oletko sinä sellainen. Mutta jos haluat tappaa jonkun, niin kannattaisi puhua siitä kouluterveydenhoitajalle tai psykologille tai psykiatriselle sairaanhoitajalle tai lääkärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe