Varo tätä huijauslaskua
Suomen Yrittäjät - To, 08/09/2016
Hollantilaiseen osoitteeseen merkitty European Company Network kertoo keräävänsä tietoja eurooppalaiseen yritysrekisteriin.
Harhaanjohtavassa lomakkeessa kerrotaan ylhäällä, että yrityksen tietojen päivittäminen on ilmaista.
– Pienellä präntillä on sitten kirjoitettu tuo maksu, joka on lähes 1000€/vuosi ja siitä onkin sitten hankala päästä pois, kertoo huijauslaskun saanut yrittäjä, joka haluaa varoittaa muita.
Kolmen vuoden sopimus
Lomakkeen alareunan pienessä, vaikealukuisessa tekstissä todetaan, että kyse on kolmen vuoden sopimuksesta ja hinta on 995€/vuosi. Sopimus jatkuu automaattisesti vuosittain, jollei asiakas irtisano sitä viimeistään kaksi kuukautta ennen vuosijakson päättymistä.
Eri puolilla Eurooppaa on varoiteltu nettisivuilla European Company Networkin harhaanjohtavasta toiminnasta. Vielä ei ole tiedossa, kuinka paljon huijauslomakkeita on Suomeen lähetetty.
Varo tätä huijauslaskua
valelaskutus
0
86
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568