Minulla on niin yksinöinen olo

haluisin-kuolla

Tuntuu koko ajan siltä että oon yksin, kaikki ajattelee että menisit jo muualla, ei me haluta olla sun kaa.
Lukittaudun joka välkkä koulun vessaan ja itken siellä, viiltelen käsivarteeni ja ajattelen mitä tapahtuisi jos jonain päivänä vaan tappaisin itteni. Sit mun äiti ajattelee että oon hirveen läski vaikka oon ihan normaalipainonen joten yritän salaa pudottaa vähän painoo olemalla syömättä koulussa ja syödä kotona mahdollisimman vähän. Sit mun äiti on kans sanonu että oon ilkee, itsekäs ja epäreilu, mun pikkusisko vihaa minua ja isosisko ei välitä minusta. On koko ajan tosi epätodellinen olo kuin oisin unessa mutta vielä epätodellisempi. Minulla ei ole yhtään kaveria ja tälläkin hetkellä olen koulun vessassa viiltelemässä ku pitäs olla syömässä jotai.
Tiiättekö mikä auttais tähän?

10

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitis222

      Äitis on oikeessa, nouse nyt sieltä pöntöltä saatanan säälittävä kakara ja tapa ittes.

    • ystävähyvä26

      Jätä ainakin trollit huomiotta.

      Kannattaa ehdottomasti mennä puhumaan jollekulle, olipa tämä sitten ammattilainen, ystävä tai ylipäätään joku, joka kuuntelee. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista oloa. Jokaisella ihmisellä on tarve tulla kuulluksi omista huolistaan, eikä niitä saa padota sisälleen.

      Siitä kannattaa aloittaa.

      Jokainen ihminen on arvokas ja jokaisella on oikeus tuntea itsensä yhtä arvokkaaksi kuin muut ihmiset. Niin sinulla kuin minullakin.

    • En usko että se äitisi ja siskosi oikeasti ajattelee sinusta noin. Kysy vaikka heiltä. Ja entä isäsi sitten?

      • haluaisin-kuolla

        He sanoivat minulle niin.
        En ole koskaan ollut kovin läheinen isäni kanssa


    • Hei
      Tarvitset ehdottomasti apua. Viiltely on vakava merkki siitä, että asiasi eivät ole kunnossa. Se on merkki syvästä ahdistuksesta. Mitä jos menisit juttelemaan koulun terkkarin tai kuraattorin kanssa. Hän osaa kuunnella ja auttaa sinua eteenpäin.
      Missään tapauksessa et voi jäädä yksin näiden asioiden kanssa. Siten ne eivät parane vaan pikemminkin pahenevat.

      Tee hyvää itsellesi ja hae apua. Olet arvokas ja ainutlaatuinen, pidä itsestäsi huolta.

      Lämmöllä,
      pappi Elisabet

      • haluaisin-kuolla

        En osaa puhua tunteistani


      • Eisattumaa

        Kerää rohkeutesi sillä ei tässä maailmassa ole oikeasti mitään pelättävää. "There's nothing to fear than fear itself" Mene pää pystyssä kaikkialle ja rohkeasti "valtaa tila" mihin ikinä menetkin. Tämä on hyvin vaikeaa ja voit kohdata pilkkaa, häpeää, vihaa ja nöyryytystä, mutta jos olet periksiantamaton niin tulet aina selviämään ja olet esimerkkinä muille. "Tee sitä mitä muut ei tee ja mee sinne minne muut ei mee". Tiedän miltä tuntuu hautoa itsemurhaa, mutta olen aina kieltäytynyt kuolemasta ja jos kaikki on ollut ylivoimaista niin olen tiennyt sen olevan vain väliaikaista. Elämä on positiivista, vaikka se näyttää ympärillämme toiselta. Opiskele ja lue heistä, jotka ovat nousseet kurjuudesta omille jaloilleen ja lue heidän opetuksia, jotka hyvyydestä ja itsekurista puhuvat. Elämä on matka, johon kannattaa valmistautua tiedolla, jonka muut meitä täällä ennen eläneet ovat meille jättäneet. Muista tämä aina elämässäsi.


      • haluaisin-kuolla kirjoitti:

        En osaa puhua tunteistani

        Ei haittaa vaikket osaisi puhua tunteistasi. Ei siinä ole mitään vaatimustasoja. Kuraattori, terkkari tms. ovat ammattilaisia ja osaavat auttaa sinua purkamaan tilannettasi. Luota siihen ja rakasta itseäsi niin paljon, että haet apua.

        Pappi E


      • haluaisin-kuolla

        Aina jos meinaan puhua tuntemattomille niin jännittää ja tulee semmonen olo että varmaan liiottelen kaiken ettei se oo niin paha ja muut ei ymmärrä kun oon huono selittää


      • Se on ymmärrettävää. Jännittäminen on niin yleistä, että melkein jokainen jänskättää joskus. Olet tosi hyvä ilmaisemaan ajatuksiasi kirjoittamalla. Se viittaisi siihen, että osaat kyllä puhua kunhan sinua lempeästi rohkaistaan. Tuntemattomasta tulee vähitellen tuttu kun alat luottaa häneen ja hän tutustuu sinuun. Voisit vaikka näyttää tämän viestiketjun alkajaisiksi hänelle..

        Ei ongelmista puhuminen ole liioittelua. Sinulla on oikeus omiin ongelmiisi ja tunteisiisi. Sen myöntämisestä lähtee tie kohti parempaa elämää.

        Muista: olet ihana ja arvokas ihminen. Riippumatta siitä miltä juuri nyt tuntuu.

        Elisabet


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe