Onko joku kokeillut ? ilmat kylmenee ja joku kiertovesijuttu pitäis virittää. Missä on kuumimmat paikat vai onko kaikki pinnat jäähdytetty
lämmön talteenotto perämoottorista
10
76
Vastaukset
- PakoSARRRRJA
Pakosarjan kannet on kuumimmat.
- Teuvoo
Sylinterin kylkeen ulostulo ennen termaria.
Laita oikea polttoainekäyttöinen lämmitin. Halvimmillaan reilu viissataa ja lämpöä tulee ilman virittelyitä.
- eivirityksiä
Kannatan kans tuota lisälämmitintä. Kaveri laittoi vebaston tuulilasiveneeseen keulaknnen alle ja suuttimet tuulilasille ja voin sanoa että syksyllä on lämmintä oli kuomu päällä tai alhaalla.
- palotilanhyödyntäjä
lämmitin 500 euroa, valopetrooli vai ?
wallaksen tuotteita ei ainakaan saa alle 800 eurolla ja tokko edes sisältää minimi asennustarvikkeitakaan vielä. saa kertoa hinnan lopulta kahdella 2Kw diesellämmitin asennussarjalla, karvan yli 500€,
http://www.heater.fi/fi/planar-2d-diesellammitin.html
Pakoputken läpivienti ja pätkä ilmaputkea ja tankki, niin homma on siinä. Jos teet jonkun rävellyksen kennopuhaltimella, saa siihenkin menemään pari sataa
- pikkiriikkinen
Yamaha 4 nelitahtimoottorin termostaatista lähtee sisähalkaisijaltaan 6 millin letku. Termostaatti on vain 62-asteinen, joten pissapojan halpa PVC-letku kestää. Vesimäärä ja paine on pieni. Paluuletku pakosarjaan tarvitaan myös. Hyvin on lämpöä antanut ja toiminut vuosikaudet.
- Jobbar
Ite ostin jobbarilta planar 22 lämmittimen 400e. Helppo asentaa ja toimii.
Eipä todellakaan ole paluuta wallaksiin ja muihin virityksiin.- Turvallisenkuuloista
Kuullostaa tosi luotettavalta hommalta. Ostaa jobbarilta salakuljetettu huväksymätön Venäläinen pimeä lämmitin ja asentaa se veneeseen. Mitä jos laite kärähtää? Ostat varmaan viinatkin porvoon motarin P-paikalta. Metanolia, etanolia, mitä näitä nyt on.
- palotilanhyödyntäjä
onko planar muuten länsimaalainen, vai venäläinen lämmitin ? kuulostaa hyvälle joka tapauksessa jos 500 e riittää. hommaan autoonkin samanlaisen ellen sitten hyödynnä samaa sekä autossa ja veneessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624