Osaisiko joku neuvoa mikä mahtaa olla vikana, kun vuoden vanhassa pelissä on erittäin heikko kipinä ja ei lähde käyntiin. Vajaan vuoden pelasi ihan ok, ainut että tulppia on mennyt n. 15 kpl. Nyt on uusi sytytyspuola ja tietysti uusi tulppa, magneto putsattu ja tarkistettu, kaikki näyttäisi olevan ok, kuten kaikki johdot ja liittimet, tulos sama, heikko kipinä, ei käynnisty. Eli mikä mahtaa maksaa?
BSE erittäin heikko kipinä
Kotiaho
2
156
Vastaukset
- bsepitääolla
Jos jollai kaverilla on lainata tai jottai ni kannattaa kokeil et onko cdi kunnos
- Kotiaho
Hankin ja vaihdoin uuden cdi-boksin, sama juttu... Kävin uudelleen läpi johdot ja liitokset, tarkistin magneton ja puhdistin, siinäkään ei mitään näkyvää vikaa, loppu tulos sama, heikko kipinä, jos kipinää lainkaan. Melkoinen Kiinan ihme! Onko muita ideoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656212Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv922793Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921781Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am381472Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491015
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23928- 66912
- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903