Wetteri oulu, törkeä asiakaspalvelu

mitäihmettä3

Onko kukaan pannut merkille miten huono on asiakaspalveu Oulun Wetterillä? Minä joudun työn puolesta asioimaan siellä tämän tästä ostamassa kuorma-auton varaosia.
Ensinnäkin kun astun liikkeeseen, 4-5 myyjää tiskillä tuijottaa naama norsunvitulla omaa näyttöpäätettään, eivät reagoi mitenkään asiakkaan sisääntuloon. Pitää itse sanoa: Terve! vitun kovalla äänenpaineella ennenkuin myyjät reagoivat asiakkaaseen.

Ja sitten asiointi on kokolailla vittumaisen oloista ja lähtiessään ei sanota heippa tai kiitos, tai mitään sellaista. Normaalit käytöstavat puuttuvat näiltä myyjiltä.

Mikä on pielessä Wetterillä, että käytöstavat on tuollaisia? Myyjillä huono palkka? Märäntynyt työyhteisö?

90

12846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisesti

      Paskat asiakkaat.

    • UrpoKekkone

      Kävin nuorena poikana ostamassa sieltä lippiksen, koska olin nähnyt siellä hyvännäköisen lippiksen, niin kamerat seurasivat suristen etenemistäni liikkeen läpi. Myyjä tokaisi oudosti lippiksen hinnan: "kymppi" (viittasi varmaan kymppitonniin...). Lopuksi kompastuin maton kulmaan poistuessani liikkeestä. Lippistä en kuitenkaan sitten pitänyt koskaan.

    • entasiakasmyös

      Kaikkilla jossa rakennetaan tuollainen asiakkaiden maksama graniittilinna, niin on sama ilmiö. Myyjöät, jotka useinmiten entisiä taksikuskeja, alkavat kuvittelemaan olevansa parempia ihmisiä, kun on niin hienot puitteet. Ymmärrys puuttuu kokonaan, että puitteet eivät ole ensisijaisesti heitä varten, vaan asiakkaita jotka mahdollistivat kaiken.

    • jössez

      Aloittaja oikeassa,pari vuotta sitten päätin vaihtaa uuden auton.Menin wetterille,kiertelin liikkeessä n,20 minuuttia myyjät ei suvainneet nostaa persettään tuolista vaan höpisivät keskenään.Lähdin pois,menin Juhanautoon kului 2vrk ja minulla oli tuore Verso.Kiitokset Wetterille,en tule häiritsemään myyjien rauhaa.

      • vanha.totuus

        Wetterille mennessä asiakkaan pitää muistaa pukeutua oikein (=näyttää rahakkaalta), muuten ei tule palvelua.


      • Anonyymi
        vanha.totuus kirjoitti:

        Wetterille mennessä asiakkaan pitää muistaa pukeutua oikein (=näyttää rahakkaalta), muuten ei tule palvelua.

        Minulle kävi tänään oli varmaan liian huono pusero päällä.Katselivat puhelimian ja tietokoneita eikä viitsineet nousta ylös.Piti lähteä toiseen liikkeeseen


    • eiwetterille

      Kuorma-auton varaosia ostaessa saa varmasti näyttää remonttimieheltä likaisine vaatteineen, mutta palvelu on siitä huolimatta samanlaista ala-arvoista. Vaikka laitat pyhäkuteet pääle, niin asia ei muutu miksikään.

    • Taivai

      Jos se on se työn kierto mikä muotia nykyisin...
      Jos ovesta astuu sisään mahdollisia töitä, jokaisen tehtävä on pyrkiä kiertämään sitä.

    • Entinenvolvisti

      Tosi on. Hymyttömät huoltomiehet, kireät asiakas"palvelijat. Vaihdoin merkkiä yhden uuden volvon jälkeen.

    • Farkku

      Palvelu todella surkeaa,onneksi näihin pikku volvoihin saa osia muualta.

    • Peukalokeskelläkämmentä

      Sitä voisi luulla, että kun tällainen autoista mitään tietämätön antaa (rahaa vastaan luonnollisesti) merkkiliikkeen hoitaa huollot ym. niin kaikki toimisi. Paskan marjat, jättävät jakohihnanvaihdot tekemättä.

    • Mieluummin_tarvikeosia

      Yhtä surkeaa on palvelu henkilöautopuolen varaosatiskilläkin. Täysi uuno se varaosajätkä. Millä meriiteillähän sekin on palkattu...

    • Nainenautokaupoilla

      Minusta Wetterillä on ollut ihan ystävällinen asiakaspalvelu. Ostin Volvon muualta ja hankin siihen puhelinpalvelun. Myynnissä oli hankaluutta mutta palvelu löytyi lopulta. Myös kumimatot ostaessa ystävällinen palvelu.
      Toista oli Pörhön autoliikkeessä, siellä ei minua noteraattu mitenkään uutta käytettyä autoa etsiessäni. Oli hieno melko uusi vaihdokkinikin näyttävästi pihalla parkissa. Ostin sitten uuden käytetyn muualta eli vaihdoin auton muualla kun siellä palveltiin.

    • lesta.kauppa

      Wetteri on lestojen autokauppa ja itse tulin siellä kerran kusetetuksi. Enää en ikinä edes vilkaise siihen suuntaa. Ja saman olen kertonut kakille aina kaikille autoa etsiville: EI IKINÄ WETTERILLE.

    • soit

      vetterin keittiön naiset yläkerrassa kyllä ihania ja sööttejä.

    • Kehnoaasiakaspalvelua

      Omat kokemukseni wetteristä ovat kans huonot. Asiallista palvelua ei saa varaosa tiskillä. Vanhempaan harraste autoon ei myydä millään osia, vaan lähinnä naureskellaan. Tulee väkisinkin sellainen olo, että kun kysyy yli 30vuotiaaseen autoon osia, niin pidetään köyhänä ja sen myötä saa ylimielistä ja huonoa palvelua. En ole ainoa veteraani volvojen harrastaja, joka on kokenut saman. Uudemman käyttö auton huollot ei onnistu millään, vaan autossa on remontin jälkeen samat viat. Osia vaihdellaan summassa ja lasku muistetaan kirjoittaa. Myöskään henkilö autoa en ole onnistunut täältä ostamaan. En uutta, enkä käytettyä.

      Kuorma auto puolella olen saanut hyvää palvelua aina, mutta olen ollutkin heidän asiakkaana jo pitkään. Henkilö auto puolen perseily on silti saanut minut harkitsemaan Scaniaan siirtymistä.

    • volvovolvo

      Palmu wetterillä ei tiedä ihan mitään. Miten tämä herra on paikkansa saanut. Nuoremmat ovat asiallisempia.

    • sinneaina

      En ole koskaan saanut niin hyvää palvelua kuin Wetterillä. Erittäin ystävällisiä ja palvelualttiita ovat, etenkin miespuoliset työntekijät ja tekevät pieniä lisähommiakin muun työnsä ohella ilman erillistä palkkiota.

      • ei_ainakaan_minulle

        Pieni homma oli. Autossani oli huolto joka maksoi yli 600e. Muistin laskua maksaissa mitenkä virtaavaimen paristo pitäisi myös vaihtaa. Reilu liike sen tosiaan olisi noin ison huoltolaskun kunniaksi voinut olla veloittamattakin Wetterillä se maksoi 10€.
        Asiahan on mitätön eikä sillä merkitystä kummallekkaan osapuolelle . Jää kuitenkin negatiivinen mieli ja varmasti katselen toisen huoltokorjaamon kun takuuaika loppuu.


    • eikövainolenäin

      Oletko sinä sitä asiakastyyppiä, joka menee liikkeeseen tietämään kaiken ja joka kerta annat ymmärtää, että sinä tiedät asiat paremmin kuin myyjät? Oletko se lapsena pilalle hemmoteltu tyyppi, joka ei ymmärrä sitä, jos myyjät ei juokse heti sinun luoksesi ja keskeytä muita töitään niin kuin äiti silloin kun sinä aloit pienenä karjua pää punaisena... Tiskin takana istuvien myyjienhän pitäisi tietenkin keskeyttää oma työnsä ja keskittymisensä vaikkapa laskutoimitukseen heti kun juuri sinä tulet sieltä ovesta. Näyttöpäätteen tuijottaminen ja toisen asiakkaan asioiden hoitaminen on tietenkin törkeää silloin kun juuri sinä tarvit huomiota.

    • ittiänsävartenovatsiellä

      Ittiänsä täynnä.

    • renkaidenpotkija

      Palvelu Wetterillä ei ole mielestäni huonompaa saatikka parempaa kuin muualla.
      Samaa se on kaikkialla. Päiväkohtaisia eroja saattaa toki löytyä

    • varmatieto

      vika on asiakkaassa

      • Anonyymi

        Sanoo myyjä


    • Niinjustiinsa

      Vika on asiakkaassa joka tulee kyselemään toisten työpaikalle eikä anna juoda kahvia rauhassa.

    • EipäYllätä

      Autokaupan ja sen oheistoimintojen pariin yleensäkin ajatuu se heikkolahjaisin aines.

      • TärkeitäOommaKaikkiKuite

        Höpö höpö, se aines opiskelee lähihoitajiksi.


      • Totuuskehiiin
        TärkeitäOommaKaikkiKuite kirjoitti:

        Höpö höpö, se aines opiskelee lähihoitajiksi.

        Sitä ennen on luuserit eroteltu joukosta ja ovat alkaneet taksirengiksi...


    • Hyväpalvelu

      Kävin jokin aika sitten vaimoni kanssa Wetterillä. Palvelu oli erinomaista vaikka kauppaa ei silloisessa käynnillä tullutkaan. Tosin sen käynnin jälkeen olemme ostaneet Wetterillä uuden auton ja taas palvelu toimi.

      • hyviäkinON

        Kokemuksella. Elämäni aikana toistakymmentä autoa uutena ostaneena: Kyllä Wetteriltäkin palvelua löytyy, toki riippuu henkilöstä kenen kanssa asioi. Ehkä asiallisin johon olen törmännyt on ollut Wetterin Honda kauppias joka on viimeajat ollut sairauslomalla.


      • Ranskanpulla
        hyviäkinON kirjoitti:

        Kokemuksella. Elämäni aikana toistakymmentä autoa uutena ostaneena: Kyllä Wetteriltäkin palvelua löytyy, toki riippuu henkilöstä kenen kanssa asioi. Ehkä asiallisin johon olen törmännyt on ollut Wetterin Honda kauppias joka on viimeajat ollut sairauslomalla.

        Kovinpa olet sattunut saamaan huonoja autoja, kun toistakymmentä uutena olet jo ehtinyt ostaa! Eivät ole kauaa toimineet yksikään. Olisiko jo syytä vaihtaa merkkiä?
        Minä olen kaksi autoa uutena ostanut ja yhden käytettynä kuluneen 46 vuoden aikana. Nyt ajan sillä käytettynä ostamallani 25. vuotta, nyt mittarissa 500 000 km ja saattaa olla minun viimeinen autoni, olenhan jo 74 -vuotias.


      • No eihän sitä autoa huonouden takia vaihdeta :D
        Vaan se vaihdetaan tarpeen muuttuessa, fiiliksen muuttuessa, jne.


      • Anonyymi

        Mony tolk😁


      • Anonyymi
        Ranskanpulla kirjoitti:

        Kovinpa olet sattunut saamaan huonoja autoja, kun toistakymmentä uutena olet jo ehtinyt ostaa! Eivät ole kauaa toimineet yksikään. Olisiko jo syytä vaihtaa merkkiä?
        Minä olen kaksi autoa uutena ostanut ja yhden käytettynä kuluneen 46 vuoden aikana. Nyt ajan sillä käytettynä ostamallani 25. vuotta, nyt mittarissa 500 000 km ja saattaa olla minun viimeinen autoni, olenhan jo 74 -vuotias.

        Oletko koskaan kuullut, että auton korjauksesta ei tarvitse itse maksaa kun takuu on voimassa ja koskaan ei tarvitse katsastaa itse kun aikoinaan vaihtaa uuteen?
        20-vuoteen en ole autoani katsastanut enkä korjauksia maksanut.


    • Huhhuhhuhhuh

      Mistähän johtunee tuo Wetteri-ketjun huono maine kautta linjan. Omat kokemukseni huollosta, kaupanteosta, jälkimarkkinoinnista kahden auton osalta masentavat. Tulisi pitkä lista kirjoitettuna. Havainnot erään toisen ketjun toiminnasta esim. asiakasystävällisyydessä antavat aiheen vaihtaa asiakkuus sinne. Ihmetyttää että esim. Volvo maahantuojana ei siirrä edustusta laatumerkille sopivampaan ympäristöön.

    • kokemuksellatämä

      Wetterillä on takuulla Oulun paras alan asiantuntemus ja laskut pitävät paikkansa, toisin kuin eräällä kilpailijalla.

      • Anonyymi

        Kuin olet asioinut muillakin


    • Asiointipaikkaavaihtanut

      Kyllä tuo sekoileva palvelu koskee myös Kajaanin Wetteriä. Kokemusta on. Koko ketjun tulisi uusia konseptinsa.

      • Junamennytjo

        Minkä konseptin??


      • Valohoito_maksaa

        Myös K-in Wetterillä osataan laskuttaa. Vein Volvon korjattavaksi. Viat: vasen takaovi ei auennut ulkopuolelta. Turvatyynyn ohjausboksi oli rikki, ja merkkivalo paloi ajon aikana. Loppujen lopuksi kumpikin vika jäi korjaamatta (boksit olivat maahantuojalta lopussa, takaoven lukon ruuvinkanta oli pilalla, sitä ei voinut korjata/avata), mutta laskua tuli muistaakseni 350 euroa, jossa oli hieman alennustakin mukana... Siitä ei enää yhtään alennettu myöhemminkään. Vian etsintä kuulema maksaa. Siihen kuluu työtunteja. Lähetin heti viikon sisällä reklamaation, mutta siihen ei edes vastattu... Myöhemmin yritin uudestaan saada laskua kohtuullisemmaksi, mutta toistaiseksi tuloksetta. Summa summarum: 350 eurolla
        v a l o h o i t o a , v i a n e t s i n t ä ä. Kiitos, K-in Wetteri. Kierrän korjaamonne kaukaa, (kunhan olen saanut laskun loppusumman kohtuuullisemmaksi, jos mahdollista).


    • eikaikkihuonosti
      • Heiska777

        Olipa kiva tarina. Onnea tälle Janille uudesta urasta!


      • Ögeriiii

        Eipä kaikki työnantajat toimi noin..


      • fdooif

        Joo, yleensä saa kyllä lähteä jos sairastuu!!


      • Wpo

        Ei näy tuo video ennää, löytyyköhä mistää


    • täysikymppi

      Vuosien yhteistyö Wetterin kanssa, eikä mitään huonoa sanottavaa. Kiireisiä toki ovat, mutta aina saanut silti avun nopeasti.

      • carsonn

        Tympeä tapa suhtautua asiakkaaseen, ei ole vain Oulun Wetterin ongelma, vaan myös Ylivieskassa tapahtuu ihan samaa!

        Huoltopuolella kun menee tiskille, niin päätteeseen (facebook ?) tuijotetaan, eikä aivan hevillä katsetta sieltä nosteta ja vaisusti se "terve" sieltä kyllä tulee! Nenänvartta pitkin katsellaan, varsinkin se yks vanhempi huoltopäällikkökö lienet. Lasku on kyllä oikein "wetterimäinen", se kyllä osataan kaksinkertaisena summana kyniä, mutta asiakaspalvellu hakee edelleen osaamista!

        Nyt sitten asennemuutosta Wetteriläiset! Kyllä se maksava asiakas on se teidän leivän tuoja, se pieni tuloisempikin tai sen oloinen /näköinen!


    • SEHELEPOTTAA

      OTA KALIJAA

    • Volvo1973

      Ihme jos niin huono palvelu wetterillä. Kolme uutta volvoa ostanut viimeisen 7v aikana tosin en wetteriltä, parhaan tarjouksen saa bilialta, kun vain soittaa oikeaan aikaan (viikko ennen kk vaihdetta), näillä niin kovat tavoitteet, että väliraha paljon kohtuullisempi, että saavat tavoitteet täyteen, eräs myyjä sanoi. Eikä puhuta satasista, vaan tonneista.

      Oulun wetterillä myyjät kyllä vaihtuneet tiuhaan, kyllä sekin jostain kertoo ja paljon, laittakaapa merkille.
      Kai se tuo linna ja tj;n 250k€ palkkakin jollain maksettava.

    • kyykytettyMyös

      KAIKKEIN HUONOINTA ASIAKASPALVELUA TULE NORDEALTA. Lukaiskaapa Räisäsen mielipide kirjoitus Kalevasta 29.3.2018! Törkeää kyykytystä.

    • pörrrr

      Wetterillä saa palvelua, kun osaa katsoa, ettei mene sen kiireisimmältä näyttävän henkilön luokse, joka usein tuijottaa tietokoneen ruutua selvitellessään edellisen asiakkaan asioita (mm. tekee tilauksia), kun taas Pörhöllä saa kulkea ihan rauhassa ilman, että kukaan on mailla halmeilla, saatika että vielä tulisi kysymään, mitä asiakkaalla on mielensä päällä.

    • valkoinenskorpioni

      Hyvä palvelu ja koska en mene sinne mielistelyä hakemaan vaan autoa niin ei mitään moittimista !

    • Paskaliikeseon

      >>Wetteri on lestojen autokauppa ja itse tulin siellä kerran kusetetuksi. Enää en ikinä edes vilkaise siihen suuntaa. Ja saman olen kertonut kakille aina kaikille autoa etsiville: EI IKINÄ WETTERILLE.<<

      Siellä Wetterillä ko. firman käytettyjen autojen fiksaaja pantiin jakoremmin vaihtoa tekemään, eikä se ollut ikinä moista tehnyt. Itse se sen asian kertoi. No remmi meni pari pykälää pieleen ja venttiilivikahan siitä tuli. Siitä alkoi pirunmoinen souvi ja puolen vuoden päästä auto vaihdettiin konevikaisena toiseen. Välirahaa piti maksaa. Asennevamma oli niin vaihtoautopuolen pomolla kuin firman teejiilläkin: ei ole heidän vikansa. Merkkiliike tarkisti asian ja vaihtoi remmin ja kiristimen., mutta vahinko oli jo tapahtunut.

      Ei ikinä Wetterille ja en ikinä suosittele sitä kenellekään.

    • ÄläSylkäisekäänWlle

      Oulussa kaveri "korjautti" W:llä käytettyä Hondan farkkua, jossa alunperin lienee ollut sadevesitunnistin rikki ja sen sekoilu sekoitti datavaylän toimintaa aiheuttaen muitakin häiriöitä. Autoa "korjattiin" monta kuukautta ja vaihdettiin useita "rikkoutuneita" boxeja. Loppusumma oli noin 3500 €. Kallein vaihdettu "viallinen" boxi oli muistaakseni 1600 €. Lopulta keksivät sdevesitunnistimen olleen vialla. Se oli muka hajoittanut kaikkea muutakin väylässä olevaa... höpö höpö...

      Maksaisitko sinä käytetyn (200 000km) ajetun farkun remontista tuon summan?

      • No kun kerran tiesitte missä vika oli, niin miksette sitten ITSE vaihtaneet sitä viallista osaa? Pakkoko se on mennä korjaamolle ja sitten tänne huutelemaan ja valittamaan, jos kerran on itse niin asiantuntija, että tietää merkkiliikkeen koulutettuja asentajia paremmin, missä vika on ja mistä ja miten sitä pitää etsiä?


    • Pyöräilijä

      Wetterillä Oulussa unohti vaihtoautomyyjä kertoa tutulleni, eläkeläinen, väh. 1500€ hyvitystarjouksesta vaihtoautosta. Vanha vanha auto meni alta tonnin, tosin muuallakaan ei oltu luvattu enempää.

      • OlkaapaTarkkoja

        Kaupantekoon kannattaa valmistautua huolella ja varsinkin autokaupoissa on AINA tinkimisvaraa, liikkeissäkin. Monesti kuitenkin autokaupoille mennään spontaanisti ja pois kävellään sikamaisen kalliskorkoisen rahoituksen kanssa (esim. tekee 30% auton hinnasta tulee korkoja).


    • Raaakatotuus

      Wetterin korjaamopuolella on käytössä tulospalkkaus. Asiakkaalta veloitetaan ohje ajan mukaan ja kun huoltomies alittaa ko. Ohjeajan, niin saa poonusta. Toisinsanoen jättää jotain tekemättä, tai hutiloi. Huoltomies tienaa wetterille 8 h aikana 10 h veloituksen, tai jopa enemmän. Asiakashan ei tietenkään hyödy nopeasta huoltajasta... päinvastoin maksaa ylihintaa ja saa kärsiä huonosti tehdystä työstä.

      • Anonyymi

        Tästä on ikävä kyllä kokemusta.Joutunut käyttään usean kerran korjauttamassa uudelleen korjaamatta jääneitä,mutta laskutettuja töitä.


    • Ahvettaja

      Sama on Toyota liikkeessä.
      Asiakas luulee että tekevät kunnon työn. Niin ei tapahdu. Takuuaikana huomaavat autossa kalliita vikoja mutta ei korjata . Takuun loputtua kun on huolto niin ilmoitetaan vikoja korjattavaksi. Samalla kertovat ja katsovat koneelta että on huomattu takuuaikana.

      Takuun loputtua asiakas on maksaja. Se on parempaa rahaa kuin velottaa maahantuojalta.

      Osaa ne muutkin merkit veivata. Toyotalla on helppo huijata koska on markkinajohtaja.

    • Anonyymi

      Olen kyllä huomannut ala-arvoisen asiakaspalvelun. Itsellä BMW, jossa takuuta jäljellä ja siksi joutunut asioimaan Wetterillä. Puheluihin ei vastata, sähköposteihin ei vastata, tekstiviesteihin ei vastata ja jos satut saamaan jonkun kiinni niin ei tiedetä asioista. Aina on joku muu joka asiaa hoitaa ja hän on pois. En jalallani astu koko Wetterille sen jälkeen, kun nuo takuuasiat on väkisin saatu hoidettua. Perheen toinen Wetterin edustamaa merkkiä oleva auto huolletaan jo muualla.

      Autojen huolloissa ja muussa jälkimarkkinoinnissa pyörii niin iso raha, että luulisi Wetterinkin olevan siitä kiinnostunut. Asiallisella asiakaspalvelulla hommat hoituisivat niin, että asiakas tulee toisekin. Ei siihen mitään nöyristelyä kaivata. Mutta nykyinen asiakkaan täydellinen aliarviointi ja välinpitämättömyys on syvältä.

      • Anonyymi

        Aivan alaarvoista toimintaa vetterilä ad blu toiminta häiriö vikaa korjattiin melkein 2 viikkoa ei kuulemma saa tietokonetta nollattua joten auto ei käynnisty en tule koskaan avamaan tämän liikkeen oveapuitteet on kyllä rameat mutta ammatti asentajat puuttuu j a henkilökunta


    • Onneksi ei ole tuota ongelmaa vaan voi käyttää ihan vapaasti edullisia, taitavia autonkorjausalan ammattilaisia pienissä korjaamoissa. Ja palvelu pelaa, korjaajat ovat alansa autonörttejä ja taas saa pieni peto huristella pitkin teitä onnellisena kehräten.

      Tämä positiivisten asioiden tulva oikein yllättää. Aivan mainiota, etten ole rikas, omista hienoa uutta autoa ja ole naimisissa merkkikorjaamoiden takuuhuoltojen kanssa. Vapaa kukkaishippi ja onnellinen :D Peace and love <3

    • Anonyymi

      Miten Mersun huollot?Missä huollattanut nyt,kun on Wetterillä niiden myynti?

      • Anonyymi

        SAH,,hyvä ja edullinen.


    • Anonyymi

      Uuden auton kauppa onnistui ihan hyvin, joku vuosi aikaa. Tuote esiteltiin, oli hyvä tarjous ja kaupantekijäiset, kohtelias, tavoitettava, palvelualtis ja tuotteen riittävästi tunteva myyjä. Ei yhtä huippu kuin toisen paikkakunnan toisella merkillä joka oli jo yllätys, täysin riittävä silti. Huollossa liekö mikään onnistunut kerralla. Öljyt, nesteet, tulpat on jätetty vaihtamatta, jarrunestettä holvattu aluille, sisusta saatu törkyiseksi, hinta ja laatu ei kohtaa ja kohtaako missään merkkihuollossa, saatu tieto saattaa omamekaanikollakin olla väärää, olisi pitkä lista mikä kaikki ei sujunut. Reklamaatiot on hoitaneet kun on vaatinut. Potenssiin 100 vaiva ja kiusa turhasta jaanaamisesta ja melkein kaikki käyttää kahteen kolmeen kertaan ennen onnistumista otti nuppiin siihen malliin ettei enää Wetteriä. Saman saa muualta helpommin pienemmällä rahalla ja useimmiten yhdellä käynnillä. Tai tekee itse sen mitä osaa.

    • Anonyymi

      Halppis skeidat myydään käytettynä muka takulla maahantuoja pesi kätensä yhden vuositarkastuksen takia mikä luotettavampaa autokauppaa vissiin kannattaias katsoa juhan kauppaa kuullut että luotettavamppaa ois?

    • Anonyymi

      Wetteri toimii,
      Skodassa ei koskaan mitään vikaa 😇

    • Anonyymi

      Samaa mieltä on ohitettava wetteri..

    • Anonyymi

      Aivan paskaa asiakaspalvelua.. vittuillaan jo heti
      huollon tiskillä. Hälläväli touhua muutenkin..ei uskoisi että on merkkiliike. Välttäkää tätä liikettä.

      • Anonyymi

        Itse olen varaosatiskillä käynyt 2-3 kertaa ja hyvää palvelua kyllä olen saanut.


    • Anonyymi

      Helevetin kallis paikka.

      • Anonyymi

        130 €/h amispoikien työstä


      • Anonyymi

        Pärstäkertoimella saat alennusta - 10 tai 20% prosenttia... tai sitten maksat kaiken.
        Ja viikon kuluttua sama vika ilmaantuu jälleen.


    • Anonyymi

      Varokaa, jos ostatte Wetteriltä käytettyä autoa!

      • Anonyymi

        Hyviä kuntotarkastettuja autoja Wetterin pojilla on.Vähän enemmän maksavat,mutta ovat kunnossa.Toisin on Lestadiolaisten Kamux liikkeessä.Yrittävät kusettaa rikkinäisillä autoilla.HYI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä kuntotarkastettuja autoja Wetterin pojilla on.Vähän enemmän maksavat,mutta ovat kunnossa.Toisin on Lestadiolaisten Kamux liikkeessä.Yrittävät kusettaa rikkinäisillä autoilla.HYI

        Myin kamuxille vanhan autoni joitain vuosia sitten. Ei ollut puhetta siitä että ovet ei mene talvella lukkoon ja että jäähdytysnestesäiliö tyhjenee talvella ja sisäpuoli autosta pinnoittuu mönjällä joka irrottaa ratista mustaa väriä. Mutta uudet talvirenkaat meni kyllä siinä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myin kamuxille vanhan autoni joitain vuosia sitten. Ei ollut puhetta siitä että ovet ei mene talvella lukkoon ja että jäähdytysnestesäiliö tyhjenee talvella ja sisäpuoli autosta pinnoittuu mönjällä joka irrottaa ratista mustaa väriä. Mutta uudet talvirenkaat meni kyllä siinä mukaan.

        Muuten kyllä hyvä peli ja jakohihnakin oli vaihdettu.


    • Anonyymi

      BMW 520 D - moottorin vikakoodi palaa - aika huoltoon.
      Kaksi viikkoa ja 300 km - valo palaa jälleen.
      Asiakas maksaa korjauskustannukset. Autolla kuitenkin ajettu jo 100 tkm.

      Ilmeisesti ei ole osaamista...

    • Anonyymi

      Lapsi työvoimaa vuokra kiinteistöissä Wetteri

    • Anonyymi

      Teho autossa saa hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Wetteri Oulu aivan järjettömän naurettava asiakaspalvelu. Annoin illalla tarjouksen heille kriteereihin sopivasta vaihtoautosta, niin aamulla kukonlaulun aikaan tulee oikein autotalon johtajalta OIKEIN SÄHKÖPOSTIA ettei auto sovellukaan heille vaihdossa. Siis alle kymmenen vuotta vanha ruotsalaisvalmisteinen diesel 200 tkm mittarissa. Vaihdossa olisin ottanut heiltä saman merkin 5 vuotta uudempana.

      Eikö ole johtajalla tuohon aikaan muuta tekemistä? bmw mannekiineja.
      Kiertäkää kaukaa kyseinen putiikki

    • Anonyymi

      Tämä firma kusettaa lähes kaikessa asiakasta, eikä kanna vastuuta mistään, toivottavasti menee nurin koko firma

    • Anonyymi

      Täytyy kohta alkaa laittaa Nettiauton autojen myynti-ilmoitusten kommentteihin älkää ostako. Kusettaja! Kura firma!

    • Anonyymi

      Joulun aatonaattona tuli merkkivalo MB että jäähdytysneste vähissä! Katso huoltokirjaa.! Hakekaa MB omaa nestettä lähimmästä merkkiliikkeestä.. no wetterille kun oli Googlessa tieto auki ...tulin liikkeeseen näin myyjän jolla oli asiakas..niin en viitsinyt häiritä häntä..odottelin 15minuuttia , ja sisään ajettiin käyttöauto ja kuskilla wetterin työtakki päällä.. Kysyin kohteliaasti että ois tällainen probleema että pitäs saada jäähdytysnestettä,! Sain vastauksen että näytänkö huolto/tai varasto mieheltä? Seisahdin hiukan varmaan suu auki? Sanoin että en tiedä ammattianne mutta merkkitakki liikkeen on päällä.. jotain sanoin että haluaisin vain litran nestettä autooni. Hän vastas että täältä et saa mitään koska huoltopuoli ja varaosapuoli on suljettu,? Mee varaosa liikkeeseen jos jokin on auki? Kysyin myös kohteliaasti hieman kiihtyneenä että onko wetterin asiakaspalvelu tällaista täällä Oulussa...sain vastauksen että mitä vittua odotat meiltä..vastasin että litran jäähdytys nestettä, kai sen voisit hakea oven takaa...mies vastas jälleen en ole mikään varastotyöntekijä vaan auton myyjä! Ja lähti käveleen ulos MB osastolta kohti Volvo osastoa , oli kai myyjä siellä? Onko vielä muuta kysyttävää kuulin hänen mennessä ..niin huusin perään että vitut sulta kannata kysyä mitään kun ei voi asiakasta antaa...nestettähän siinä talossa ois varmaan satoja litroja..Mutta myyjän hommaa on kai vain myydä autoja..JOS MULTA KYSYTÄÄN WETTERISTÄ JOTAIN KÄSKEN AJAA TAVARATORILLE SINNE AUTOMUSEON TAKA . Siellä toimi palvelu ja nestettäkin löyty se litra. 3.75 hinta..annoin 5 euroa nopeasta ja ystävällisestä palvelusta.

    • Anonyymi

      Heippa. Sama tilanne joensuussa.. kaiken lisäksi eivät myönnä virhettä asennuksessa. Kannattaa tehdä kirjallinen pöytäkirja jos joensuussa vie Auton huoltoon. Kysyä ensin ootteko varma että ei tarvitse pikku jutun takia uusia koko moottoria

    • Anonyymi

      Itse en missään tapauksessa mene joensuun wetterille. Sama kun menee arvauskeskukseen. Vastuuta hyvä wetteri!

    • Anonyymi

      Wetteri poikettiin joensuussa.

    • Anonyymi

      Wetterin ostaessa autotalo Hartikaisen. Korjaamon tunti veloitus nousi 120€ sta 150€uroon
      Kova on korotus tunti hintaan

    • Anonyymi

      Silti osake kurssi laskee vaikka 200 e tunti ei riitä pankille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      829
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe