Nii elikkä oon tällä hetkellä 13 ja täytän täs iha pia 14v. Oon 165cm pitkä ja painan 57kg. Mul on tummavihreet silmät ja lasit, monet sanoo et sopii mulle:) Brunetet noin olkapäihi asti olevat hiukset. Tyyli mul on aika vaihteleva. Mut yleensä pillifarkut ja joku kiva paita. Ja meikkaan iha päivittäin. Oon luonteeltani avoin, rohkea, luotettava, mukava,
puhelias, rauhallinen, kohtelias, nauravainen, lempeä, kiltti ja sosiaallinen. Oon kiinnostunu paljon näyttelystä, elokuvien tekemisestä, autoista, mopoista, valokuvaamisesta, jätkistä:D Tykkään tehä ruokaa, siivota, kattoo elokuvia, valokuvata, kävellä yöllä ulkona, chillata, kuunnella musiikkia, olla kavereiden kanssa, käyä yökylissä yms. En nyt oikee muuta keksi:D Mut voitte kysyy viel jos jotai jäi miele päälle. Mul on sit ig,snäp,kik,face,wa jos haluut siis tulla juttelee jonneki noista:)
Kelpaisinko?
14vtyttöö
4
65
Vastaukset
Mitkä ne huonot puolet o?
- 14vtyttöö
Niijoo, oon välillä aika mustasukkane, saatan suuttua helposti, käytän päihteitä sillo tällö, vähän laiska välil:D. En keksi enempää:p Kyselkää vaa lisää jos on kysyttävää:)
- Joonas29w
Todellakin kelpaat
- 14vtyttöö
Tuu juttelee jossai:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602