Ns. hoppari-tyyli?

hopperboy

Käyttääks kukaa muu enää ns hoppari-tyylin vaatteit? Oon 15v jätkä ja ite pukeudun sellaseen kunno lököön tyyliin joka o ollu muotii joskus 10 vuot sitte. Farkut tosi löysät ja koko 40 tuumaa, lökötän reisis, isoi pitkii t-paitoi ja isoi huppareit, fitted lätsä pääs ym. Joskus harvoin ku näkyy joku jol on samaa tyylii nii se on paljo vanhempi. Ni mietin et onks kellää mu ikäsel tätä tyylii enää Suomes?

51

3696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauha-Guru_

      Hopparit eivät ole oikeita koviksia.

    • street89

      Meikä oon hoppari elikkä edustan sitä aitokatu tyyliin joka käytä isompia vaatteita Bronx Karl kani noit vaatteita old School äijä vaikka ikäkin on jo 21

      • ertyuio

        kui alhaal sä pidät housui ja kui isoo kokoo ostat?


    • ertyuio

      joo ite kyl kans pidän tosi löysii farkkui esim kani 42" ja oon 168/51 haha mut mitä isommat sen paremmat. pidän persee ja munie alapuolel niitä ja xxl hupparii. oon ainoo meiä koulus ja kyl siit saa kuulla mut yleens saan olla rauhas ku oon sen verra mont myllyy voittanu xD ja oon 15v oulust

    • No minkäs ikäinen oot .?

      • hopparistadista

        20. entäs ite? mä en ees tajuu keneltä sä kysyt tota xD mutta joo, mua vois varmaan sanoo jonkun asteiseks "hoppariks" vaikka toi sana on kyl jotenki aika ysärin kuulonen. farkut 4-8 tuumaa liian isot ja aina vähintään perseen alareunassa, reilun kokonen t paita ja huppari. tietenki lätsä päässä ja jalassa timbzit tai AF1


      • SAGGYBOYS

        Okei ei kun ajattelin kysyä vain.

        Okei kuulostaa hyvältä


    • baggysagger

      Siistii että nuoriiki lökärihoppareita on viel. ite oon 23w jäbä treelta ja roikotan Southpolen ja DNGRSn lökärifarkkui kokoo 42 kun oikee koko ois 34. ja DCn huppareit ja cäppei ja Osiriksen skedetossuja käytän kans

      • Anonyymi

        Moro.


      • Anonyymi

        Osiris D3 2001? Mistä hommasit?


    • jokuvaa4444

      Ennen oli karl kani suosittu merkki nykyisin topstreetwear merkkiä mitä saa tilattu nettistäänkin ja aika halvalla kyl jengi näky viel niit käytävän

    • tyranbanksit

      Oli sitä hopparityyleä jo 20 v sitten yläasteella. Jos ei ollu ihan varsinaisia hopparihousuja niin peruskankeita varkkuja pidettiin ehkä 10 senttiä tavallista alempana, niin että askele lyheni kolmanneksen eikä kenkä juuri noussut. Ihan kuin oltaisimma kulkeissamme luuduttu lattiaa kuvittellisilla jaljan alla ollehilla kankahisilla riepuloilla. Minä en lähteny senkaltaisen pudeudunnan henkeen mukaan kuitenkaa

      • Niiin

        Apinoilla on lyhyet jalat ja pitkä ylävartalo. Apinatyyliä hopparit kai hakevatkin, ja tehostavat sitä puhuessaan koomisilla kädenliikkeillään, ikään kuin yrittäisivät tarttua läheiseen puun oksaan. Jou jou... ei sekään puhe paljon apinakielistä poikkea.


    • Krs0ne

      Toki kaikki aitopäät ja nistit ja muute vaa jokku joilla on jääny vähä päälle hoppi mut vaihtanu kyl pienempii kuteisii mut silti eipä sitä vanhaa 2000-10 aikaa enää nää et 50% teineist oli hoppareit koska se oli muodis ja "swägii" nykyää pennut pukeudutte tod. Näk max 17v asti sillai ja si vaihatte muuhu koska muutki:'D
      No ei kai mut jos haluutte perehtyy nii perehtykää kunnol älkääkä kattoko straight outta comtpton leffa kerra ja olko se jälkee joumään tsiisus et nykyää noi kakarat saa kuulla nwast sitä kautta:d voi voi ko ajat muuttuu mut piiis
      HoppiKunniaa t.Aitopää 94

    • gettonibe

      mul o sellane tyyli et pidän dickiesin housui jotka on n 4 tuumaa liia isoi ja sillo ne on myös aika löysii. pidän niit just persee alla. sitte osw huppari xxl joka on ehk 1-2 kokoo liian iso periaattees. ja musta lätsä. vähä tällane gettonibe tyyli. oon 22v jätkä.

    • roikkupöksy

      Mulla on kans sellanen old school hoppari tyyli, jääny päälle nuorisoajoista ja tällä mennään edelleen, ei oo tullu mieleenkään vaihtaa tyyliä. Housut on tosiaan aika valtavan kokoset, sillain 42-48 tuuman baggyhousut jalassa aina, hupparit ja t-paidat kokoa 4-6XL, fitted lätsä, bandana ja skeittikengät. Ja housut roikkuu tietty tosi alhaalla, harvemmin puolta reittä korkeemmalla, välillä melkeen polvissa vaikka. Harvoin näkee ketään joka samalla tyylillä enää vetää, kaikki kaveritki tässä kohtaa jo siirtyny vähemmän extreme tyyliin mut kiva kuulla et on vielä porukkaa jotka tykkää pukeutuu oikeesti rennosti.

      • lökäpöksyainavaan

        Jätkällä asenne kohillaan! Mistä päin oot? Ite Espoosta ja sama homma, tänään 44" farkut jalassa ja nehän ei puolreidestä korkeemmalle nouse. Hupparit isoja ja new eran lätsä päässä, ei mitään snäbäreitä todellakaan! Pitäis kuulemm aikuistua, sanon siihen että fuck it xD


      • roikkupöksy

        Turusta päin, kyllä kans kaikki sanoo et pukeudun niinku 14-vuotias mut tää tyyli on ja pysyy. Se on niinku osa identiteettiä jo.


      • pelletrollipelle

        48 tuuman housut polvissa, mikä trolli säkin oot? Eihän tolleen pystyis kävelemään mitenkään. Osa identiteettiä. Ei helv... on sulla identiteetti. Minkä ikänen sä oot, 9?


      • roikkupöksy

        Sellasta se on kun on tätä tyyliä vuosikaudet käyttäny, oli meitä hoppareita sillon aikoinaan paljon enemmän kun nykyään ja ne housut oli oikeesti siellä melkeen polvissa. Ja usko pois, kyllä se kävely onnistuu vaikkei tietty kauheen helpon näköstä oo. Mut juurikin siitä syystä että kävely on vähän hankalaa niin en nyt kovin usein siellä ihan polvissa housuja roikota.


      • lökäpöksyainavaan
        pelletrollipelle kirjoitti:

        48 tuuman housut polvissa, mikä trolli säkin oot? Eihän tolleen pystyis kävelemään mitenkään. Osa identiteettiä. Ei helv... on sulla identiteetti. Minkä ikänen sä oot, 9?

        Tiiäks mikä mulla ekana tuli mieleen tosta nimimerkistä. Sellanen vaatemerkki ku PellePelle. Googlailes vähän nii saatat säki yllättyä xD
        Mistä sitä kukaan tietää kuka tääl trollailee. Mut sen voin sanoa että housujen pitäminen polvissa, siis oikeasti niin että vyön alareuna lepää polvilumpion yläreunan päällä, ei oo mitenkään mahdotonta. Kävely on kyl hidasta ja portaat alkaa olla melkeen mahdottomia, mut kyllä se sujuu, nimimerkillä kokemusta on. Myös esim 52-tuumasilla farkuilla. Jenkeistä saa kaikenlaista.
        En enää pidä niin alhaalla housuja, enkä koskaan pitänykään vakituiseen mut aina välillä kyllä. Nykysin nää menee mulla jossain vähän kassien alapuolella reisissä ja oikeen pitkän paidan kanssa alempanakin. Noita 50-tuumasiakin löytyy kaapista vielä mutta vähän pienempiin oon pääsääntösesti siirtynyt, nelkyt-jotain kokosiin.
        Mut varmaan sulla on paha olla kun pitää tulla tänne riehumaan. Että toivottavasti helpotti ku sait avautua.


      • lökäpöksyainavaan
        roikkupöksy kirjoitti:

        Sellasta se on kun on tätä tyyliä vuosikaudet käyttäny, oli meitä hoppareita sillon aikoinaan paljon enemmän kun nykyään ja ne housut oli oikeesti siellä melkeen polvissa. Ja usko pois, kyllä se kävely onnistuu vaikkei tietty kauheen helpon näköstä oo. Mut juurikin siitä syystä että kävely on vähän hankalaa niin en nyt kovin usein siellä ihan polvissa housuja roikota.

        Täytyy sanoa et Turussa on tyyliä :D Varmaan oot päälle 10 vuotta pitäny samaa tyyliä? Mistä shoppaat sun vaatteet? Ite reissaan aika paljo ja jenkeissä käyn pariki kertaa vuodessa, melkeen kaikki tulee ostettua sieltä. Vaik sielläki muoti muuttuu. kapeempaan suuntaan ja swägärityyliin. Mut ei sieltä silti oo vaikeeta löytää esim. 48-tuumasia farkkuja tai 6XL-huppareita. Sit toinen on eurooppalaiset laskumerkit, niillä on hyvän näkösiä ja pitkiä huppareita, mut netistä joutuu tilaamaan ja ne on kalliita.
        Mulla on kyllä frendejä joilla housut roikkuu ym mut aika paljo pienempiä vaatteita niil kuitenki on eli harvemmin (jos koskaan) tulee vastaan ketään, jolla olis yhtä massiiviset gearit. Viimeks laivalla näin jonkun ehkä vajaa 30-v jätkän jota vois sanoa hoppariks, jos saa vanhaa sanaa käyttää viel vuonna 2017. Se tuli yhtäkkii mulle kehumaan mun tyyliä ja sano jotain että hienoo kun joku viel edustaa. Vähän huvitti se, mieti nyt joskus vuonna 2005 puol laivaa olis näyttäny samalta kuin mä ja se. Maailma muuttuu. Joskus mietin pitäiskö muuttua sen mukana mut en jaksa :D Älä säkään muutu!


      • roikkupöksy
        lökäpöksyainavaan kirjoitti:

        Täytyy sanoa et Turussa on tyyliä :D Varmaan oot päälle 10 vuotta pitäny samaa tyyliä? Mistä shoppaat sun vaatteet? Ite reissaan aika paljo ja jenkeissä käyn pariki kertaa vuodessa, melkeen kaikki tulee ostettua sieltä. Vaik sielläki muoti muuttuu. kapeempaan suuntaan ja swägärityyliin. Mut ei sieltä silti oo vaikeeta löytää esim. 48-tuumasia farkkuja tai 6XL-huppareita. Sit toinen on eurooppalaiset laskumerkit, niillä on hyvän näkösiä ja pitkiä huppareita, mut netistä joutuu tilaamaan ja ne on kalliita.
        Mulla on kyllä frendejä joilla housut roikkuu ym mut aika paljo pienempiä vaatteita niil kuitenki on eli harvemmin (jos koskaan) tulee vastaan ketään, jolla olis yhtä massiiviset gearit. Viimeks laivalla näin jonkun ehkä vajaa 30-v jätkän jota vois sanoa hoppariks, jos saa vanhaa sanaa käyttää viel vuonna 2017. Se tuli yhtäkkii mulle kehumaan mun tyyliä ja sano jotain että hienoo kun joku viel edustaa. Vähän huvitti se, mieti nyt joskus vuonna 2005 puol laivaa olis näyttäny samalta kuin mä ja se. Maailma muuttuu. Joskus mietin pitäiskö muuttua sen mukana mut en jaksa :D Älä säkään muutu!

        Suunnilleen 10 vuotta ollu tää tyyli joo. Netistä tulee nykyään käytännössä kaikki vaatteet ostettua, vaikee löytää tarpeeks isoja hoppivaatteita muuten. Vähän hassultahan se tuntuu ku on tyyliin ainoo joka tätä tyylii vielä edustaa tääl mut ei se mua oo mihinkään muuttanu eikä tuu muuttamaankaan.


      • lökäpöksyainavaan
        roikkupöksy kirjoitti:

        Suunnilleen 10 vuotta ollu tää tyyli joo. Netistä tulee nykyään käytännössä kaikki vaatteet ostettua, vaikee löytää tarpeeks isoja hoppivaatteita muuten. Vähän hassultahan se tuntuu ku on tyyliin ainoo joka tätä tyylii vielä edustaa tääl mut ei se mua oo mihinkään muuttanu eikä tuu muuttamaankaan.

        Arvostan! Onks sul sitte tilanteita joissa o pakko laittaa jotai pienempää päälle? Ite joutuu välillä laittamaan ns oikeen kokoset vaatteet päälle ja se tuntuu aina yhtä ahdistavalta ku ei oo tottunu xD Mut lähde ihmeessä jossain vaiheessa Jenkkeihin shoppaileen jos budjetti antaa myöten!


      • roikkupöksy
        lökäpöksyainavaan kirjoitti:

        Arvostan! Onks sul sitte tilanteita joissa o pakko laittaa jotai pienempää päälle? Ite joutuu välillä laittamaan ns oikeen kokoset vaatteet päälle ja se tuntuu aina yhtä ahdistavalta ku ei oo tottunu xD Mut lähde ihmeessä jossain vaiheessa Jenkkeihin shoppaileen jos budjetti antaa myöten!

        Joo kyllähän sitä välillä joutuu laittaa "normikokosia" vaatteita päälle, ei sitä nyt jossain juhlatilaisuuksis näis lökäkuteis kehtaa olla. Ja tuntuu kyl aina jotenki hassulta ja epämukavalta, ei vaan sovi mulle.


    • hopperboy

      Mul jatkuu sama tyyli vieläki ja varmaan jatkuu sen 10 vuotta mitä teilläki on jatkunu! Tai oikeestaa muuttunu ehk vielä löysemmäks, mul o yhet 46 tuuman farkut nyt ja ne on kyl jo aivan vitun isot! Lisäks oon löytäny kaks frendii joilla on sama pukeutumistyyli ku mulla. Ne on kyl aik paljo vanhempia, toine 23 ja toine 25. Ku näin ne nii päätin vaa et mun on pakko mennä puhuun niille kosk en muuten ikin tutustu kehenkää samanlaiseen. Ja ne oli tosi rentoi ja mukavii eikä niit tunnu pahemmin haittaavan se et oon vast 16, tosin baariin ei pääse mikä on vähä perseestä kyl.

      Ja oon kans ruvennu pitään housui ehk vähä alempana ku ennen, silleen vyö kireelle tohon n. 25 cm polvilumpion yläpuolelle (oon 179cm pitkä). Mitä mieltä ootte, voiks housui pitää alempanaki ja mikä on sellanen raja mis se viel toimii ja näyttää hyvältä?

      (Nii mä siis alotin tän keskustelun joskus vuos sit)

      • lökäpöksyainavaan

        Hyvä kuulla että uudessa sukupolvessa on edes joitain, jotka edustaa tyylillä! :D On toi 46" jo aika iso koko! Ja hyvä homma jos sulla on samantyylisiä frendejäki. Ei sillä iällä oo niin merkitystä, mulla ainaki on ihan kaikenikäsiä kavereita eikä se ikä loppujen lopuks mitään meinaa jos muuten on samalla aaltopituudella.

        Jos sun paidat riittää, niin voit sä mun mielestä alempanaki roikottaa. Kokeile ja kato miltä näyttää ja miltä tuntuu ja miten kävely sujuu ym. Ihan polviin jos laittaa vyön nii menee kävely turhan hankalaks mun mielestä. Kyl sä löydät sellasen kohdan joka tuntuu sust hyvältä. Milleen noi sun frendit sitte pitää? Eiköhän neki neuvo jos kysyt.


      • roikkupöksy

        Asiaa! Tottakai housui voi pitää alempana kun toi, mun mielestä lökäfarkkujen kuuluukin roikkua alhaalla, reilusti perseen alapuolella. Mut kokeile mikä näyttää sun mielestä hyvältä, siitähän se on kiinni et kuinka alhaalla roikotat. Täytyy vaan varmistaa et paidat riittää peittämään.


    • fucknewschoolhiphop

      Asiaa! Ite oon 16 ja pukeudun kans tosi löysii vaatteisii, valkkaan aina kaupan isointa kokoo eli usein on yllä 2-3XL paitaa ja aika isoi housui, merkit vaihtelee, ja näin kesäl oon enemmänki shortseil, jokka on tyylii nilkkoihi ja sit semmoset 2000-luvun alun muhkeet skedekengät :D vaatteet tulee hommattua millon mistäkin, usein bronxista, defshopist ja skeittikaupoist. Saahan täst välillä kuulla.. tosi paljon on muoti kyl muuttunu viime vuosina ku muistan ku oltii ykkös luokal ni aika moni jäbä pukeutu viel näi.. välillä ihmettelen miten jotkut pystyy pukee niin helvetin kireitä housui jne. Samaa mielt et tuntuu hassult olla ainoo esim. meiän koulus pukeutuu näi, pari viikkoo sitte näin yhen lajin edustajan ja seki yli 25..

    • Poika983

      Itellä micmac vaatteit ? Onko muilla kikkii ? Kikkaa poika983

    • Hipetihoppari

      Tuli vähän yllätyksenä et en ookka ainut 15v jolla xxl - xxxl hupparit ja saatanan isot teltat jalassa vuonna 2018 XD harmi vaan ku ei löydä enää niin helposti mistää kunnon hoppari vaatteita, oon tyylii ainut meijän kaupungist jolla vitun isot vaatteet päällä, tampereella kyl toi hoppari tyyli on aika vahva, vaikken treellä asukka mut tulee käytyy tosi paljon, varsinki tikkutehtaalla, mut sekin paikka on jo ihan, raiskattu koska siihen tulee jotain kerrostaloja johon muuttaa tuhansia ihmisiä, R.I.P Santalahti😓😓

    • Heijouv

      Ps äläkä te jonnet yritätköö olla räppi tyylisiä et vaa osaa teidän kuuluu olla jonnei ärsyttää se niin tyhmä

    • Hoodboy89

      Hoppari tyyli 2019 vieläkin xD enkä todellakaan vaiha mun tyyliä ikinä olen kyl erilainen yksilö

    • Anonyymi

      Toi lökötys ilmiö on menny jo pois 10vuotta sitten abut. Ennen vanha oli real hopparit muodis ja vaatteita sen mukaan :D sai kauppast sellaiset viel old school aikaa voi niitä aikoja onhan noit new=school hoppari junnui varmasti xd jotka ostaa liian isot farkut mutta ei se näyttä samalt tai nistit jotka pitävät ns. Hiphop tyyli pääl ja kajareista soi petos julma-henkka rumat käytöstavat kulahtaneet vaatteet vittu eikä osaa pitkä huolta hygieniasta eikä edes tyylist ei näin.. hyvin ovat pilanneet aidon hiphop kulttuuriin jos sata ihmistä vain muutama henkilö on okeita hopparei lopput on jotain wannabei ynä muita hippareita

    • Anonyymi

      Meikä viel ylläpitää tätä kulttuuria

      • Anonyymi

        Minkä ikänen sä oot ja milleen pukeudut? Aina sillon tällön näkee sellasia kunnon old skool hoppareita. Arvostan!


      • Anonyymi

        Sama juttu, meidän kaveriporukassa tyyliin kaikki roikottaa housuja enemmän tai vähemmän ja löysät vaatteet on kaikilla. Vähän tietty vaihtelee mut itellä yleensä päällä lätsä, pari kokoo iso huppari (2XL-4XL), löysät farkut (yleensä kokoa 40 tai 42, "oikee" koko ois jotain 32 ja skeittikengät. Vyön kiristän johonkin kohtaan reisiä vähän riippuen paitojen koosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, meidän kaveriporukassa tyyliin kaikki roikottaa housuja enemmän tai vähemmän ja löysät vaatteet on kaikilla. Vähän tietty vaihtelee mut itellä yleensä päällä lätsä, pari kokoo iso huppari (2XL-4XL), löysät farkut (yleensä kokoa 40 tai 42, "oikee" koko ois jotain 32 ja skeittikengät. Vyön kiristän johonkin kohtaan reisiä vähän riippuen paitojen koosta.

        Tuolla tyylillä et tule ikinä saamaan naista, naurettava tyyli pikkupojille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, meidän kaveriporukassa tyyliin kaikki roikottaa housuja enemmän tai vähemmän ja löysät vaatteet on kaikilla. Vähän tietty vaihtelee mut itellä yleensä päällä lätsä, pari kokoo iso huppari (2XL-4XL), löysät farkut (yleensä kokoa 40 tai 42, "oikee" koko ois jotain 32 ja skeittikengät. Vyön kiristän johonkin kohtaan reisiä vähän riippuen paitojen koosta.

        Aika harvinainen tollanen old skool tyyli. Minkä ikänen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvinainen tollanen old skool tyyli. Minkä ikänen oot?

        Toivottavasti hänen ikänsä on 9, sitä vanhemmalla tyyli olisi nolo.


    • Anonyymi

      Täysin naurettava tyyli, itse pukeudun sentään kuin rokkari.

    • Anonyymi

      Hyvä tyyli on. Kyllähän sitä olis aika alkaa päivittää nykyaikasempaan mutta kun on vaan paljon mukavampaa kiskoa noi isot farkut jalkaan ja iso huppari. Mä oon roikottanu housuja yli 20 vuotta, onkohan Suomen ennätys :D

      • Anonyymi

        Noloa, tuolla tyylillä et olin saa naista tai työpaikkaa.


    • Anonyymi

      Baggy farkut on muodissa taas ja monet käyttää mut monet ei sägää niit. Oma tyyli on baggy farkut 1-2 kokoa isommat kuin mitä mulle sopis, sägään perseen alareunassa, paita ei mikään sellanen nollariteltta mut kuitenki niin ettei bokserit näy ihan koko ajan.

      MP?

      • Anonyymi

        Ihan hyvältä kuulostaa, jos silleen maltillisesti roikotat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvältä kuulostaa, jos silleen maltillisesti roikotat

        Millanen tyyli sulla on, pidäks baggyja ja sägääks paljo? oon ite jätkä 16v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millanen tyyli sulla on, pidäks baggyja ja sägääks paljo? oon ite jätkä 16v

        Tykkään farkuista ja verkkareista. Mä sägään silleen, että boksereiden reuna näkyy.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe