Meidän taloudessa on viisi naaras kania ja yksi uros kani ja ikinä ei ole syntynyt poikasia vaikka ne naaraat on koko ajan raskaana. Kaikki ovat vuoden ikäisiä ja uros ei ole leikattu! Ja sanonta "kaneja tulee kuin liukuhihnalta" ei pidä paikkaansa ellei se liukuhihna ole miljoona kilometriä pitkä! Onko muilla käynyt samoin?
Uros ja naaras kani eivät lisäänny keskenään
9
59
Vastaukset
- hyvähyvä
Heh heh. Jos olet noin täystollo, niin sitten on erittäin hyvä, ettei teillä lisäännytä.
- Lihantuottaja
Isäs oli täystollo ku sinut teki
- hyödytönelukka
Luovu ihmeessä haisevista kaneista ja desinfioi kotisi. Kyllä elämä maistuu taas.
- Talvikko6
Miksi koti pitää desinfioida? Koska kanit ovat pihalla😊
- kanitpihalla
Ethän sinäkään lisääntyisi jos pihalla asuisit.
- Navajo
Sinun mielestäsikö kanit eivät kuulu ulos luonnolliseen ympäristöön? Haluaisitko itse pitää kaneja sisällä vankina, jossain pienessä häkissä?? Eikä huoneessa vapaana olokaan auta, koska ei voi esim. kaivaa koloja, joka on kanin elämän tärkein osio.
Ugh, olen puhunut.
- hyvähyvä
Sinähän luet minua kuin avointa kirjaa. Hyvä hyvä. Et olekaan niin tyhmä miltä ensin vaikutit.
- Ooksätyhmätaijotai
Mitäs sä tarkotat tolla että ne on raskaana mutta mitään ei synny? Se ei kyllä oo mahdollista mitenkään😂 Pitää olla valeraskaus kyseessä
- kovinkurjaa
Sama juttu meillä. Naaraskanin nimi on irja askola ja urosken nimi on teuvo Loman. Ei tuu perästä paisteja Jouluksi. Kurjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154