Viittävaille

Onkototta

Onko joku rehellinen joku tunnustaa hinnat paljonko säästi viittä vaille valmiina, omien laskujeni mukaan ei säästä kyllä mitään ja vastuiden puolesta kaikki jää silloin itselle ja toisaalta vuositarkastus jää itselle , en osta ainakaan näillä hinnoilla

6

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikealaskea

Samaa itsekin ajattelin. Me kilpailutettiin Desing-taloa ihan kunnolla. Ajattelin että lisäämällä omantyön osutta säästää, mutta näin ei ole.
      Desing-talo hyvittää avaimet käteen versiosta poistetuista työvaiheista huonost. Kun akuisten oikeasti laskee materiaalit ja työn sekä ottaa huomioon mainitsemasi vastuut, niin on kannattavampaa ottaa paketti avaimet käteen toimituksena.

Samassa yhteydessä kilpailutettiin Jetta-taloa ja siellä otimme talotoimittajalta vain säältäsuojaan asennuksen. Palkkasimme oman urakoitsijan joka teki työt tiettyyn valmiusasteeseen saakka ja itse teimme loput. Näin saatiin kokonaiskustannus halvemmaksi. Itse laskin että säästettiin autokatoksen verran, mutta olipa siinä melkoinen työsarka itsellä. 2 vuotta meni ja keväällä saatiin täysin valmiiksi.

• halvallameni

Myit siis kahden vuoden vapaa-aikasi autokatoksen hinnalla. Lycka till!

• vaikealaskea
        halvallameni kirjoitti:

Myit siis kahden vuoden vapaa-aikasi autokatoksen hinnalla. Lycka till!

Näin on, mutta sain itselleni samalla hyvän harrastuksen. Tässä on tullut nikkaroitua pari varastoa itse omin käsin rakentamisen jälkeen ja seuraavaksi on vuorossa kesämökki. Huomasin että pidän rakentamisesta. Puukäsityöt toki oli koulussa aina lempiaineita, mutta piti saada ensin uskallusta ruveta itse tekemään. Suosittelen kaikille:)

• persetalot

Mä vedin kaikkia perseeseen.

• Eimitääajatausta

Viittä vaille on oikeasti pahin kaikista,hyvitys summa on pieni, talotoimittaja sysää kaiken vastuun asiakkaalle, ei asennustakuuta, ei vastaanottotarkastusta eikä vuositarkastusta, jos haluaa siitä summasta lähtee tekemään oman kotinsa viimeiset näkyvät pinnat ja ottamaan vastuut itselleen niin siitä vaan...

• peukalooikeallapaikalla

Oma talomme tilattiin viittä vaille valmiina ja hinta laski 400 euroa neliöltä. Itse laskin, että materiaalit maksavat 200 euroa neliöltä, joten työn arvoksi jää saman verran. Kaikki kiintokalusteet joudutaan itse hankkimaan. Ainoastaan kodinkoneet sisältyy talopakettiin kuten myös lvi ja sähköt valmiina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1662
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe