Kilpailu uni

Juytree

Näin jo vuosi sitten unen eräänlaisesta suuresta kilpailusta. Iso osa otti osaa kun luvassa oli iso palkintopotti. Kilpailu videoitiin kameroilla ja sitä olivat jotkut katsomassa. Kilpailussa oli yksi kauhistuttava piirre ja se oli että aina uuden kierroksen alkaessa osa kilpailijoista hävisi eli kuoli muiden sitä tajuamatta. Kilpailu oli ikäänkuin talo jossa oli piikki kuiluja ja kapeita käytäviä. Sain myös ennalta näyn että kilpailun lopussa mereltä tuli yhtäkkiä tuntemattomia ihmisiä mukaan peliin, jotka olivat raakalaisia.

Sain tietää että kilpailu oli huijaus, voittaja jäi yksin kun muut olivat kuolleet ja hänelle ei annettu mitään, eikä hän yksin voinut enää tehdä mitään.

1

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unesi voisi kuvata esim. työelämän kiertokulkua ja vilpillisiä arvoja ja tavoitteita. Elämän raadollisuutta, palkintojen tavoittelemista, ihmisen arvon mitätöimistä, kaikkea tämänkaltaista.
      Olet herännyt huomaamaan tämän elämän nurjan puolen. Unesi näkee kaiken tämän, ehkä on aika uudistaa omaa elämää ja miettiä niitä omia oikeita arvoja, joista saat voimaa ja sisäistä rauhaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe