Varoituksen sana tästä paikasta!!! ei kannata käydä, pilaavat auton ja eivät ota mitään vastuuta!!!! huijareita!!!!! yritin soittaa asiasta mutta ei vastata puhelimeen!!!!
JL autopesu & myynti
13
6228
Vastaukset
- pettynyt87
onkos toi sama paikka mutta uudella nimellä oleva kokkolan autopesu?? aivan surkeaa palvelua siellä!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ristokkj
Tinkasko tosiaan? Kummaa autokauppaa
- Kokemustatorikkaapia
No katsokaa nyt vaikka luottotiedot ensin,trafille kaveri piikissä kymmeniä tuhansia jne jne...Tyhmyydestä saa syyttää vain itseään jos näitten "vähemmistökansalaisten" ja eläkeläisten kanssa tekee kauppaa....
- huijareitakaikki
Joka tekee mustalaisen tai HK-auton kanssa kauppaa ansaitsee tulla kusetetuksi
- AutonOstaja
Eipä ole enää näkynyt nettiautoliikkeiden luettelossa tätä autoliikettä, joka siellä vielä oli runsas puoli vuotta sitten.
- Jamppa279
Äläkä puhuko paskaa samalla suulla millä syötte...jonku suu on sama ku pers reikä ..eiköhän ne kaikki autokauppiaat kuseta jollakin lailla..itse tehnyt monet kaupat kyseisen henkilön kanssa
- Huijareitakauppiaita
Onko tämä se liike joka kuvaa autonsa myynti ilmoitukset niin että taustalla näkyy heinolankaaressa oleva lasipalatsi.. tuo liike kuvaa autonsa aina noin. Jos saavat sillä konstin huijattua jonku autokaupoille, kun asiakas ei osaa kuvasta yhdistää kenen pyörittämä pulju autoa oikeasti myy..
- huijahai
Se on toi vessintien manne joka siellä myy romujaan,joku kokkolan autopörssi tai jotain...Me sinne vaan,"luotettavaa kauppaa jo vuosia".
- Ohooh
Mljakot ja autoliike??
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693