Rotaxi junnu

eimunmielest

Voittiko paras?

14

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r.otax

      Ketä kiinnostaa joku Rotaxi enää... Aivan sama kuka voittaa ja kuka ei, kyseisellä sarjalla ole mitään arvoa enää 2017.

    • Kyllävoitti

      Paras moottori voitti!

      • Männänrengas

        Niinpä niin, jokaisen luokan voitto tuli saman merkkisellä mosalla, kertoo omaa kieltään voimasuhteista! Vantaalla hienot kisat, vielä kun ottaa huomioon että ne olivat ekat "isot" kilpailut radalla.... Kiitos kaikille


    • 58885

      Mukavaa oli , toivottavasti ensi vuonna saadaan kanssa ajaa Vantaalla . Kiitokset kisajärjestäjille, ja mukavasta iltajuhlasta.

    • 101lasissa

      Kyllä kaikki luokkavoittajat ovat voittonsa ja Grand Final matkansa Italiaan ansainneet.

      Mukavaa oli koko kausi ja kaiken kruunasi hieno Vantaan päätöskisa.
      Onpa hieno rata ja hienosti järjestetyt kisat. Toivottavasti joskus siellä ajettaisiin vaikka Euro Challenge osakisa.

      • uusikuski

        Mukava kuulla näitä positiivisia kommentteja täälläkin noiden provojen lisäksi. Meillä vaihdetaan sarjaa ja mukaan tullaan RMC:hen ensi kesäksi.


    • nuorisuomi

      Pistelasku on vähä pehmeetä. Pitäisi olla enemmän painoarvoa voitoilla. Nyt se on sellainen kaikille kiva. Olin jo kolme kesää taaksepäin sitä mieltä, että max. kymmenen ekaa pisteille ja voittajan sekä tokan eroks vähintään kolme pistettä mieluummin viis pojoo. No onhan se kivaa kun melkein kaikki saa jotain. Kauppakin käy mukavammin.

      • Pisteet

        Voittaja saa finaalissa 55 pistettä ja toka 52 eli kolme pistettä on eroa. Prefinaalissa on pisteen ero


    • 56777

      Hauskaa tämän pitää olla , pidetään kukin siitä tahoillamme huolta , Porissa taas reilun viikon päästä !

    • Hyvinmeni

      Kuskit ja huoltajat tönivät toisiaan ja saunallakin sikailtiin niin ettei lauantaina päässy saunaan ollenkaan.
      Hieno iltajuhlakin meni kännissä örveltämiseen.
      Kolme vuotta ollaan mukana pyöritty mutta nyt vaihtuu luokka tai laji.

      • 101010101

        Ei kai se sarjan vika ole jos huoltajat ottaa kännit. Saunasikailu on vapaankasvatuksen lopputulos. Poliisi sinne tarvii soittaa jos tuntuu siltä , ei se tällä palstalla parane. Jos luulet että toinen luokka raitistaa , niin uskonnon numerosi on ollut täysi 10 koulussa


      • Hyväfiilis

        Ei muuten mennyt kännissä örveltämiseen iltajuhla. Muutama tyyppi oli muutaman kaljan ottanut ja niistäkin osa lähti kohtuullisen aikaisin kaupungille.


      • simaa1

        Joo en minäkään nähnyt sikaa kuin lautasella. Leppoisan mukavat illanistujaiset joissa ihan oikein järjestäjän puolelta vain mehutarjoilu.


      • 578

        Samoilla linjoilla asialliset kemut , monta kertaa täällä kerrotaan "totuuksia" vaikka ei oltu edes paikalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1758
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      170
      1175
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1123
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      25
      947
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      925
    6. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      774
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe