Miten löydän tärkeän ihmisen

Epätoivoinenminä

Miten löydän ihmisen joka on mulle todella tärkeä muttei suostu kuuntelemaan mitä mulla on asiaa. Hän on estänyt mut facebookissa ja vaihtanut numeroaankin mun takia. En oo tehnyt hänelle mitään, haluaisin ainoastaan puhua selväksi asiat koska en saa häntä mielestäni. Tiedän että hänellä on uusi elämä ja mullakin on mut en vain pysty unohtamaan. Toivottavasti joku pystyy auttaa. Ja epäilen että jos kyseinen henkilö itse lukee tän nii saattaa ehkä tunnistaa itsensä.

15

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvänäkijä15

      Soita selvänäkijälle 0449801330

    • Epätoivoinenminä

      Uppaan

    • asdlolwtf

      No mee käymään hänen luonaan? tee valeprofiili tjs. kyllä hätä keinot keksii hanki prepaid tai jtn. kai tää sit on joku trolli tai joku pumpulissa/ kuplassa elävä ihminen, joka uskoo, että kukaan selailee näitä palstoja tosissaan.

    • Epätoivoinenminä

      Ap uppaa

    • konstitonmonetsanokissa

      Jos tiedät missä kyseinen henkilö asuu niin kirjoita hänelle perinteiden kirje ja käy viemässä postilaatikkoon/luukkuun tai postita, uskon että uteliaisuus saa kirjeen lukemaan.

      • PsykopaatiKerho

        Sillälailla!!, lisää hämmennystä toisen ihmisen elämään!. Paras olisi nyt vaan unohtaa tuo henkilö!.


      • Epätoivoinenminä
        PsykopaatiKerho kirjoitti:

        Sillälailla!!, lisää hämmennystä toisen ihmisen elämään!. Paras olisi nyt vaan unohtaa tuo henkilö!.

        Yrittänyt olen. Jo useamman vuoden se jo kertoo siitä etten pysty unohtamaan ja kuinka tärkeä hän mulle on. Sun on todella hyvä sanoa. Et ilmeisesti tiedä mitä on tosirakkaus..


      • PsykopaatiKerho

        Täysin mahdollista että en tiedä mikä tosirakkaus on, tiedän kuitenkin sen että mikäli todella rakastaa ja kunnioittaa toista ihmistä niin hyväksytään myös hänen elämän valintoja!. Useamman vuoden?, oletko riesa hänen elämässä?. Hänellä ja sinulla jo uusi elämä?, missä kunnioitukseksi näitä uusia ihmisiä kohtaan? käytät siinä tapauksessa toista ihmistä vaan laastaria siinä sinun uudessa elämässä mikä on sitä sinun tosirakkautta.


      • Epätoivoinenminä
        PsykopaatiKerho kirjoitti:

        Täysin mahdollista että en tiedä mikä tosirakkaus on, tiedän kuitenkin sen että mikäli todella rakastaa ja kunnioittaa toista ihmistä niin hyväksytään myös hänen elämän valintoja!. Useamman vuoden?, oletko riesa hänen elämässä?. Hänellä ja sinulla jo uusi elämä?, missä kunnioitukseksi näitä uusia ihmisiä kohtaan? käytät siinä tapauksessa toista ihmistä vaan laastaria siinä sinun uudessa elämässä mikä on sitä sinun tosirakkautta.

        En aio kunnioittaa hänen elämän uusia ihmisiä. Ja niin. Totta. Käytän laastarina muita. Ja ei en ole häiriköinyt. Vain omassa päässäni pohdin että olisipa keino ja unelmoin. Yhden ainoan viestin oon laittanutt muttei hän ole sitä saanut edes.


      • PsykopaatiKerho

        Niinpä niin!, olisiko sinun aika käsitellä tuota asia toisella tavalla kuin vaan unelmoida siitä mitä jo menetit. Jos sinulta ei kunnioitusta heitä kohtaan tuu niin kunnioittaisit edes itseäsi!, teet nyt sama sinun laastari miehellesi kuin sinulle tehtiin onko tuo nyt sitten oikein?. Tosi halpamaista käyttäytymistä, en yhtään ihmettelee että olet tässä tilanteessa. Kaikki lähtee siitä että ensin sinä hyväksyt muut ihmiset ja heidän elämä silloin ehkä sinuakin hyväksytään joskus!.


      • Epätoivoinenminä
        PsykopaatiKerho kirjoitti:

        Niinpä niin!, olisiko sinun aika käsitellä tuota asia toisella tavalla kuin vaan unelmoida siitä mitä jo menetit. Jos sinulta ei kunnioitusta heitä kohtaan tuu niin kunnioittaisit edes itseäsi!, teet nyt sama sinun laastari miehellesi kuin sinulle tehtiin onko tuo nyt sitten oikein?. Tosi halpamaista käyttäytymistä, en yhtään ihmettelee että olet tässä tilanteessa. Kaikki lähtee siitä että ensin sinä hyväksyt muut ihmiset ja heidän elämä silloin ehkä sinuakin hyväksytään joskus!.

        Ensinnäkin mikä "laastariMIES"??? Sinä et voi tietää olenko nyt naisen vai miehen vai sukupuolettoman kanssa. Oksettava yleistävä ajatustapa. Missä sun kunnioitus sukupuolivähemmistöjä kohtaan?!? Toiseksi. Opettele puhumaan suomea ennen kuin neuvot mua. Niin ja kolmanneksi. Et myöskään tiedä mun sukupuoltani. Kuvottavia oletuksia.


    • kirjotasipilälle

      Anot lääniselventöstä hipihipi mitä? Tä?!

    • vain.yksi.elämä

      Tehtävä on vaikea, jos toiselta ihmiseltä ei tule lainkaan mitään vastareaktiota niin siitä on hyvin vaikea edetä, itselläni on sama tilanne mutta miettinyt olen että pakko unohtaa ja katse suunnattava eteenpäin vaikka entisen elämän tärkeä henkilö ei koskaan unohdu täysin, hyväksyttävä on hänen uudet ihmissuhteet ja tuo laastarina käyttäminen..no ei ehkä mitenkään järkevää pidemmän päälle. Toivottavasti löydät sellaisen henkilön joka vie sulta jalat alta ja entiset unohtuu.

    • 213201

      Kadonnut minulta hyvätapainen ja paksulompakkoinen uros , nainen 50

    • Epätoivoinenminä

      Ap kyselee vielä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe